Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
21021/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sitä olis miten vaikea ymmärtää. Totuus kuitenkin on, että ... 

... ovat nukkuneet yhdessä. Menneet iltaisin yhdessä nukkumaan ja heränneet saman peiton alta aamulla, unisina nähneet ensimmäisenä toisensa monena päivänä peräkkäin. Ovat olleet KAKSIN lomalla hotellissa, samassa huoneessa ja samassa sängyssä. Ovat syöneet ja juoneet yhdessä, käyneet vessassa ja suihkussa, vaihtaneet vaatteita saman katon alla. Ovat viettäneet 1,5 VIIKKOA yhdessä kahdessa eri maassa. Lentäneet yhdessä maasta toiseen. 

Poikkikset, braderit. Jere ja Jeren rakas ukkeli Bojan. 

Ja herää huomenna toisen miehen vierestä, raukeana.

Kostein silmin katsoo viereensä ja siirtyy seuraavan rakastajan luo.

Silittää miehen poskea ja sanoo: nyt on mentävä, oli ihana yö.

Vierailija
21022/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle toi jossa K juo jotain shampanjaa oli vähän liikaa. . . Eikö toi katse teistä paljasta, että hän on täysin rakastunut kuvaajaan? 

Kertauksena: https://tulisydan.tumblr.com/post/763419620414799872/why-is-he-looking-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21023/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle toi jossa K juo jotain shampanjaa oli vähän liikaa. . . Eikö toi katse teistä paljasta, että hän on täysin rakastunut kuvaajaan? 

Samaa kommentoin jo aiemmin, että näyttää niin onnelliselta ja rakastuneelta.

Vierailija
21024/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana ehti Boitsukin postata uudet promokuvat instaan. Eipä ehtinyt Kärpyn seurassa.

Vierailija
21025/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteeköhän K ja krew tänään jo kohti Saksaa vai vasta huomenna?

Vierailija
21026/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä on tykännyt Bojanin uudesta postauksesta.

Vierailija
21027/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppy tykännyt tietysti Boitsun kuvista Instassa.

Vierailija
21028/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan lyhentäisi ton Boitsun housunpuntit ettei tarvitsisi kääriä. 

Vierailija
21029/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset 1 1/2 vuotta ollaan nähty K:lta pehmeitä katseita kun on B:n seurassa tai puhuu hänestä. Ei mitään uutta auringon alla 🥰.

Viimeiset 1 1/2 vuotta ollaan nähty kun B alkaa loistamaan kun on K:n seurassa.

Ja nämä ei ole koskaan liikaa, vaan ihanaa ja nautitaan kun näiyä pieniä välähdyksiä saadaan 😊. Tarkoitan siis, että varmaan 99 % kaikesta jää vaan heidän väliseksi, ja niin sen kuuluukin olla.

Vierailija
21030/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljstaahan se. Mutta siinä mitään väärää ole. Ne rakastaa together 💚💙

No on siinä sitä väärää, että miksi ehkä on sen jonkun muun kanssa. Plus minusta ois tosi outoa tänä toisena, jos mun kumppani katsois noin rakastuneesti jotakuta toista. Että mietin vaan, että mikä tää kuvio on tässä. Tietty jos ei ole mitenkään sidottu väärään henkilöön, niin jippii tän oman seurantani kannalta. 

Vierailija
21031/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä vieläkin pyörällä tuosta Kyproksen viikosta ja siitä, että Boitsu tuli ihan Suomeen asti. Mukavaa, että ehtii tapaamaan ystäviään. On varmasti tärkeetä ladata akkuja loppusyksyä varten. Kummallakin toki, kun Kärpyllä ihan täynnä kalenteri. Mietin miten tämä saaga voisi yllättävää ja tulin siihen lopputulokseen, että jos Boitsu ilmaantuisi Kärtsän tourille mutta se on äärimmäisen epätodennäköistä ja justhan ne näki toisiaan pitkään. 

Vierailija
21032/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan Bojan lähestyy Kärtsää seuraavalla puheella?

"In vain I have struggled. It will not do. My feelings will not be repressed. You must allow me to tell you how ardently I admire and love you."

Vierailija
21033/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on siinä sitä väärää, että miksi ehkä on sen jonkun muun kanssa. Plus minusta ois tosi outoa tänä toisena, jos mun kumppani katsois noin rakastuneesti jotakuta toista. Että mietin vaan, että mikä tää kuvio on tässä. Tietty jos ei ole mitenkään sidottu väärään henkilöön, niin jippii tän oman seurantani kannalta. 

No tämä mahdollinen toinen, josta ei edes tiedetä onko vaiko eikö (ja ei kuulu meille) on aikuinen ihminen ja tekee itse ratkaisunsa sen mukaan, mitä sietää ja mitä ei. Aikuista ihmistä kun ei voi rajoittaa eikä kahlita tekemään tai olla tekemättä asioita. Tai voi, mutta sellainen ei koskaan ole mitään hyvää aikaan saanut...

Se tahtoo vaan olla se ljubav sellainen voima, ettei sitä voi pysäyttää. Ja miksipä pitäisikään?

Vierailija
21034/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ardently = kiihkeästi

💗

Vierailija
21035/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta on monenlaista ja sitä voi olla myös todella läheisten ystävien välillä 💚 Pyrin siihen etten aseta mitään paineita tai raameja mitä heidän tulisi täyttää vaan vain seuraan mitä tässä saagassa tapahtuu. Kuulostaa että ehkä sunkin pitäisi tehdä samoin, jos tuntuu että menee muuten liian henkilökohtaiseksi.

Vierailija
21036/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä mahdollinen toinen, josta ei edes tiedetä onko vaiko eikö (ja ei kuulu meille) on aikuinen ihminen ja tekee itse ratkaisunsa sen mukaan, mitä sietää ja mitä ei. Aikuista

Niin tietenkin tekee. En mä siltä kannalta pohtinutkaan, että mitenköhän se pärjäilee. Vaan siltä, että mitä tässä voi päätellä kaikkea huomioiden oikein olevan meneillään. Että onko se K oikein varattu (enää) vaiko ei ja mitä ihmettä. 

Hieman hämmästyin (ilahtuen tietenkin) suoraan sanottuna, kun tuossa videokoosteessa oli häneltä nuo ilmeet. Että okei. . ? Haluaako näyttää tunteitaan julki tiedostaen mille ne näyttävät, vai eikö miellä itse että on niin rakastuneen näköinen vai mitä ihmettä 🙂

Vierailija
21037/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan Bojan lähestyy Kärtsää seuraavalla puheella?

"In vain I have struggled. It will not do. My feelings will not be repressed. You must allow me to tell you how ardently I admire and love you."

No tälläisistä puheista tulee mieleen lähinnä eräs ficcien kirjoittaja, joka käyttää niin paljon ylisanoja, että tekstien lukeminen on raskasta. Toiset sen tarinoista tykkää, mutta niin.

Että enpä osaa sanoa lähestyykö koskaan. Eiköhän ne tärkeät sanat ole jo sanottu. Millä sanoin ja missä, ei kuulu meille. 

Vierailija
21038/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta on monenlaista ja sitä voi olla myös todella läheisten ystävien välillä 💚 Pyrin siihen etten aseta mitään paineita tai raameja mitä heidän tulisi täyttää vaan v

Pitäisi tehdä = kerro mulle mikä on se hyöty tai syy, minkä takia tekisin niin? En itse näe mitään tarvetta semmoiselle oman elämäni kannalta. Haetko "hyötyä" itsellesi kehoittamalla minua tekemään niin, kun et halua lukea aprikointia heidän suhteestaan? 

Vierailija
21039/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan lyhentäisi ton Boitsun housunpuntit ettei tarvitsisi kääriä. 

😂😂🤔

Vierailija
21040/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa, jonka mielestä toi olikin yllättäen vähän enemmän friend zonahtavaa, että Bojan tulikin lopuksi Helsinkiin (Vantaalle?) mutta meni täällä aika paljon omia menojaan? En siis tarkoita, että ois hylännyt Kärtsän (tai toisin päin), vaan että se oli osoitus sittenkin enempi kaveriudesta kuin tunteiden palavasta roihusta? 😃 Varsinkin ton käänteen kanssa, miten hän jatkoi Portugaliin. Vai tekiskö rakastunut just noin? 

Ketju on lukittu.