Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
20121/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea sille, joka aikoo tulevaisuudessa kirjoittaa tähän puoleentoista viikkoon pohjautuvan ficin! :D

Ficci jäi auttamatta kesken kun tää kuumeuni vain jatkui ja jatkui. Ehkä palaan siihen ens kuun puolella kun ei tunnu enää niin epätodelliselta.

Sama! Muutenkin aikajanalla tuntuu jotenkin kaukaiselta baari-ilta Kyproksella ja senkin takia erikoista ajatella kuinka Bojan on vielä viime yönkin nukkunut Suomessa.

Vierailija
20122/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20123/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisin kyllä, että joku alkeellinen B:n paikantamisjärjestelmä ois ollut paikallaan kehittää, jos nyt ei varsinaiseen stalkkaukseen ois alennuttukaan. Sen verran vaan, että tulis ylimalkaista tietoa tyyliin "valtakunnassa kaikki hyvin". 

Ei näytä olevan siellä Sudden Lightsin yleisössä, kun ei ole raportteja. Bäkkärillä tai huomisella keikalla on tietysti mahdollista olla.

Ei ne raportit välttämättä tule näin pian? Tosin luulen, että jo Sloveniassa.

Eikä ole, kuvittelisin. Sen sijaan mä kuvittelen lähes varmaksi, että lähtee Eurotourin myötä kohti Sloveniaa. 

Vierailija
20124/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä naurattaa oletus, että ei ole voinut olla keikalla, koska kukaan ei ole siitä raportoinut 😂

Vierailija
20125/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi se koskaan missä baarissa se oli?

Vierailija
20126/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea sille, joka aikoo tulevaisuudessa kirjoittaa tähän puoleentoista viikkoon pohjautuvan ficin! :D

900-sivuinen romaani :)

Vierailija
20127/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä naurattaa oletus, että ei ole voinut olla keikalla, koska kukaan ei ole siitä raportoinut 😂

Ja jos olisikin lauantaihin asti niin voisivathan he olla menossa yhdessä vaikka huomenna. Varmasti viisukamuina saisivat nimet listaan jos vaan kysyisivät loppuunmyydystä keikasta huolimatta :D

Vierailija
20128/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä keikalla on pelkkiä viisufaneja. :)

Vierailija
20129/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se keikkapaikka on niin pieni, että siellä pitäisi nähdä melko helposti, jos jotakuta väkijoukosta etsii. Pari nautaa sinne ainakin oli menossa, niin eiköhän he pidä silmät auki slovenialaisvahvistusten varalta.

Vierailija
20130/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se keikka on täynnä viisufaneja ja joksufaneja ja siellä on vaan 100 ihmistä, ihan varmasti joku olisi bongannut ja raportoinut ellei B ole bäkkärillä.

Vierailija
20131/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisi se koskaan missä baarissa se oli?

Ainakaan tossa Jodel-ketjussa ei oo vastattu siihen kysymykseen, ja varmaan hyvä niin jos nyt ois sillä suunnalla sattunut pyörimään vähän pidempään.

Vierailija
20132/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä, kuinkas moni raportoi pari päivää sitten kun B oli Suomessa yleisössä? Ei yhtään kukaan. Yksi laittoi fanikuvan keikan jälkeen ja sekään ei ollut fanejen löydettäväksi tarkoitettu. 

Vierailija
20133/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se keikka on täynnä viisufaneja ja joksufaneja ja siellä on vaan 100 ihmistä, ihan varmasti joku olisi bongannut ja raportoinut ellei B ole bäkkärillä.

Mut joo, ainakin Jodelissa ihmiset yleensä raportoi havainnot vasta jälkikäteen ettei paikalle rynni lauma stalkkaamaan joten voihan se olla että vasta myöhemmin kuullaan.

Vierailija
20134/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne vaan kiertue-jutut ja yöllä tänne:

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/kaertsy-euroopan-kiertue-yoeketj…

Hyvä jos tännekin tulee keskustelua siitä. En ole varsinainen K-fani mutta viime syksyn Eurotour-keskustelu  oli yksi ihanimmista asioista elämässäni. Oli mahtavaa nähdä joitakin livejä keikoilta ja jutella niistä täällä. Samaa toivon nytkin. Ihastuin tuolloin HHH-biisiin ja vieläkin se nostattaa lämpimiä tunteita ja muistoja K:sta laivalla ylittämässä Englannin kanaalia. Oli aivan käsittämättömän upeaa nähdä kansainvälisen yleisön bilettävän suomalaisten sanojen tahtiin. Vieläkin tulee melkein liikuttunut olo sitä muistellessani. Ihanaa oli myös lippugaten yksimielinen tuomitseminen ja se, miten naudat rivissä seisoi K:n takana, ja nopeasti se saatiinkin ohi. 

Täällä siis yksi bojanisti, joka innolla odottaa Eurotourin kommentteja. 

Vierailija
20135/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaivelen tuota nettsivua jossa tuo Europass on saatavilla, katon mitä muita artisteja sieltä löytyy... Cyan Kicks, Robin Packalen, Sexmane... ja... Häärijä.

Vierailija
20136/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ficci jäi auttamatta kesken kun tää kuumeuni vain jatkui ja jatkui. Ehkä palaan siihen ens kuun puolella kun ei tunnu enää niin epätodelliselta.

Sama! Muutenkin aikajanalla tuntuu jotenkin kaukaiselta baari-ilta Kyproksella ja senkin takia erikoista ajatella kuinka Bojan on vielä viime yönkin nukkunut Suomessa.

Äkkiä tähän tottuu 😊

Vierailija
20137/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten, tiedän, vaikea kuvitella: jotkut järkevät osaa kunnioittaa hänen yksityisyyttä ja kertoo vasta keikan jälkeen. 

Vierailija
20138/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä, kuinkas moni raportoi pari päivää sitten kun B oli Suomessa yleisössä? Ei yhtään kukaan. Yksi laittoi fanikuvan keikan jälkeen ja sekään ei ollut fanejen löydettäväksi tarkoitettu. 

Iso randomkeikka vs. viisufanien minikeikka, ei voi verrata mitenkään.

Vierailija
20139/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kyllä tuo hotriderin hauttu, ettei vaan ois boyfriendin matkalaukusta :D

Jos tarkoitat sitä lätsää niin onhan sillä itsellä sellane ollut aiemminkin päässä

Molemmat on K:n omia.Se matalampi liuhtana lätsä ja sit se koppalakkityyppinen.Vanhoja tuttuja ovat.

Vierailija
20140/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nautataulu taitaa tosiaan olla kyllä vanhalla kämpällä edelleen. On just niin samassa kohtaa suhteessa sohvan kulmaan kuin ennenkin, ja sohva on eri siinä holerider europassi-stoorissa.. olettaen et se on uudesta kämpästä. 

Ketju on lukittu.