Bi kolmen kimppaa
On alkanut tulla nyt kun ikää on yli 50 mieleen että olisi mielenkiitoista kokeilla seksiä vaimon ja toisen miehen kanssa. Alkanut haluttaa imeä kullia ja katsella kun tämä toinen panee vaimoa ja samalla nuolla klitorista ja välillä ottaa suihin. Ei kiinnosta ottaa anaaliin eikä panna toista miestä mutta oraalista seksiä kyllä samalla ja runkata toista kullia. Lopuksi olisi ihanaa nuolla spermaa vaimon pillusta ja päästä loppuliukkaille ja laueta miehen ja vaimon naamalle. Aikaisemmin ollut montakertaa mielessä nuolla omat spermat pillusta mutta laukeamisen jälkeen ei ole enää tehnyt mieli, olen kyllä pariin kertaan nuollut klitorista sen jälkeen mutta ei ole oikein haluttanut ottaa spermaa suuhun. Toisen miehen jälkeen kun itse ei ole vielä lauennut tilanne voisi olla toinen? Onko kellään vastaavaa tai oletteko kokeillut tällaista?
Kommentit (33)
Itse olen vieraillut parien luona, jossa mies hieman bi ja itsestäni on ollut erittäin kiihoittavaa, kun parin mies ottanut suihin, hieronnut kiveksiä, nuollut vaimoaan ja minua, kun olen ollut sisällä ja on nuollut myös löysyvän kalun, jossa vaimon ja omia nesteitä...
Peppu jutut ei itseänikään kiihoita, tosin en ole kokeillutkaan.
On minusta ihan parasta seksiä, mitä tiedän.
Kun vain olisi rohkeutta, tulisin teille leikkimään enemmän kuin mielelläni.
Jep juuri tuollaista haluaisin koittaa. Löystyvän kullin imemistä niin että se mahtuisi lopulta kokonaan suuhun ja sen jälkeen sperma pillun nuolemista ja lopuksi panna loppuun asti.
Mulla samat ajatukset kuin aloittajalla. Paitsi että mulle on valutettu naamalla istuen aktinjälkeen omat mehut suuhun.
Tällainen ihana kokemus mihin haluaisi osallistua,
Itse haluaisin löytää pariskunnan jossa vaimo katselisi kun miehensä nai minua ;)
kandeisko kuitenkin hankkia uros labbis niin ei tule kylillä sit turhia puheita, ne on kovia tikkamaan
Olisi ihanaa päästä parille kolmanneksi. Nainen komentaisi minut imemään miehensä velttoa kullia. Kun olisin saanut sen isoksi ja kovaksi komentaisi Nainen minut selälleni ja istuisi kasvoilleni. Tuntisin kovaksi imemäni kalun tökkivän pakaroihini. Jalkani nostettaisin koukkuun ja kova kalu painautuisi pyllyreikääni vasten...
Haaveileva bi?m kirjoitti:
Olisi ihanaa päästä parille kolmanneksi. Nainen komentaisi minut imemään miehensä velttoa kullia. Kun olisin saanut sen isoksi ja kovaksi komentaisi Nainen minut selälleni ja istuisi kasvoilleni. Tuntisin kovaksi imemäni kalun tökkivän pakaroihini. Jalkani nostettaisin koukkuun ja kova kalu painautuisi pyllyreikääni vasten...
Se on juurikin näin ! Tuutko hakemaan.enTULEN !!!!!!
Tuollainen kiinnostaisi vierailevana miehenä. Olen mukava ja hyväkuntoinen urheilullinen mies. Ja varmasti naisen nautinnon huomioiva. Milloin kokeillaan?
aito kuulemma tuntuu paljon paremmalta pepussa kuin kova sauva.
Vierailija kirjoitti:
aito kuulemma tuntuu paljon paremmalta pepussa kuin kova sauva.
Sauvasta kokemusta mutta aidosta vielä ei... mutta haluaisin ;)
Jälleen kerran yhden ja saman runkkarin kirjoittamia kommentteja peräjälkeen. Lopeta jo ääliö!
Hyvä kokemus alla. Olen mies kohta viis kymppinen. Kohtasin suunnilleen saman ikäisen parin alastonsuomesta. Minulla ei ole ennen ollut mitään miesten keskeistä. Olen hetero. Alkuun meni melko jäykästi keskustellen kunnas alkoholi ja hurtti huumori keventi tunnelmaa. Homma lähti liikkeelle niin että riisuiduttiin , mentiin saunomaan ja sieltä pesureissulta tultua jäätiin alastomana makkarin puolelle.. Isäntä halusi ottaa minulta suihin. HÄMMENTÄVÄÄ mutta naisen seura attoi kuta kuinkin tästä yli. Kun kalu oli juhla kunnossa asetti isäntä hepin emännän huulille ja vaakamambo alkoi. Hetkisen kulttua ilmeisesti äänestä aavistaen isäntä tiedusteli että olenko tulossa? Nyökkäsin. Ja mitä isäntä tekee. Tulee sinne ja kaappaa hepin suuhun ja alkaa imemään niin et meinas minulla silmät kääntyy kun ravulla. Niin vain kävi että ammuin lastit käkiävän isännän kurkkuun. No niin sellainen oli kokemukseni pariskunnan aisurina.
Mun fantasiani on ollut ainakin 10 vuotta, että miestäni panisi mies anaaliin, samalla kun mieheni nai minua. Ei suostu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kokemus alla. Olen mies kohta viis kymppinen. Kohtasin suunnilleen saman ikäisen parin alastonsuomesta. Minulla ei ole ennen ollut mitään miesten keskeistä. Olen hetero. Alkuun meni melko jäykästi keskustellen kunnas alkoholi ja hurtti huumori keventi tunnelmaa. Homma lähti liikkeelle niin että riisuiduttiin , mentiin saunomaan ja sieltä pesureissulta tultua jäätiin alastomana makkarin puolelle.. Isäntä halusi ottaa minulta suihin. HÄMMENTÄVÄÄ mutta naisen seura attoi kuta kuinkin tästä yli. Kun kalu oli juhla kunnossa asetti isäntä hepin emännän huulille ja vaakamambo alkoi. Hetkisen kulttua ilmeisesti äänestä aavistaen isäntä tiedusteli että olenko tulossa? Nyökkäsin. Ja mitä isäntä tekee. Tulee sinne ja kaappaa hepin suuhun ja alkaa imemään niin et meinas minulla silmät kääntyy kun ravulla. Niin vain kävi että ammuin lastit käkiävän isännän kurkkuun. No niin sellainen oli kokemukseni pariskunnan aisurina.
Hmm... muuten hyvä ja oikeinkin kiihottava, mutta eikös tuo pariskunnan isäntä ollut tuossa tuo aisuri?
Vierailija kirjoitti:
Mun fantasiani on ollut ainakin 10 vuotta, että miestäni panisi mies anaaliin, samalla kun mieheni nai minua. Ei suostu.
No höh... todella harmillista jos ei suostu :( Jos olisin miehesi, suostuisin tuohon ilman muuta ;)
M 55Tku kirjoitti:
Itse olen vieraillut parien luona, jossa mies hieman bi ja itsestäni on ollut erittäin kiihoittavaa, kun parin mies ottanut suihin, hieronnut kiveksiä, nuollut vaimoaan ja minua, kun olen ollut sisällä ja on nuollut myös löysyvän kalun, jossa vaimon ja omia nesteitä...
Peppu jutut ei itseänikään kiihoita, tosin en ole kokeillutkaan.
On minusta ihan parasta seksiä, mitä tiedän.
Tämmöinen mies kun löytyisi Helsingistä..
Samanlaisia haaveita on minulla, ei rouva oikein innostu tälläisestä rivoilusta, ei edes halua dildoa sisään samalla kun nuolen, sormet ottaa ilolla sisäänsä. Voisin lähteä pariskunnalle avuksi?
M58