Bi kolmen kimppaa
On alkanut tulla nyt kun ikää on yli 50 mieleen että olisi mielenkiitoista kokeilla seksiä vaimon ja toisen miehen kanssa. Alkanut haluttaa imeä kullia ja katsella kun tämä toinen panee vaimoa ja samalla nuolla klitorista ja välillä ottaa suihin. Ei kiinnosta ottaa anaaliin eikä panna toista miestä mutta oraalista seksiä kyllä samalla ja runkata toista kullia. Lopuksi olisi ihanaa nuolla spermaa vaimon pillusta ja päästä loppuliukkaille ja laueta miehen ja vaimon naamalle. Aikaisemmin ollut montakertaa mielessä nuolla omat spermat pillusta mutta laukeamisen jälkeen ei ole enää tehnyt mieli, olen kyllä pariin kertaan nuollut klitorista sen jälkeen mutta ei ole oikein haluttanut ottaa spermaa suuhun. Toisen miehen jälkeen kun itse ei ole vielä lauennut tilanne voisi olla toinen? Onko kellään vastaavaa tai oletteko kokeillut tällaista?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kokemus alla. Olen mies kohta viis kymppinen. Kohtasin suunnilleen saman ikäisen parin alastonsuomesta. Minulla ei ole ennen ollut mitään miesten keskeistä. Olen hetero. Alkuun meni melko jäykästi keskustellen kunnas alkoholi ja hurtti huumori keventi tunnelmaa. Homma lähti liikkeelle niin että riisuiduttiin , mentiin saunomaan ja sieltä pesureissulta tultua jäätiin alastomana makkarin puolelle.. Isäntä halusi ottaa minulta suihin. HÄMMENTÄVÄÄ mutta naisen seura attoi kuta kuinkin tästä yli. Kun kalu oli juhla kunnossa asetti isäntä hepin emännän huulille ja vaakamambo alkoi. Hetkisen kulttua ilmeisesti äänestä aavistaen isäntä tiedusteli että olenko tulossa? Nyökkäsin. Ja mitä isäntä tekee. Tulee sinne ja kaappaa hepin suuhun ja alkaa imemään niin et meinas minulla silmät kääntyy kun ravulla. Niin vain kävi että ammuin lastit käkiävän isännän kurkkuun. No niin sellainen oli kokemukseni pariskunnan aisurina.
Hmm... muuten hyvä ja oikeinkin kiihottava, mutta eikös tuo pariskunnan isäntä ollut tuossa tuo aisuri?
Menee kaverilla aavistuksen käsitteet sekaisin :D
Näkeekö tällaista milloinkaan Kirkkonummen kartanolla vai onko siellä kaikki rasittavuuteen saakka ihan yltiöhetskuja ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kokemus alla. Olen mies kohta viis kymppinen. Kohtasin suunnilleen saman ikäisen parin alastonsuomesta. Minulla ei ole ennen ollut mitään miesten keskeistä. Olen hetero. Alkuun meni melko jäykästi keskustellen kunnas alkoholi ja hurtti huumori keventi tunnelmaa. Homma lähti liikkeelle niin että riisuiduttiin , mentiin saunomaan ja sieltä pesureissulta tultua jäätiin alastomana makkarin puolelle.. Isäntä halusi ottaa minulta suihin. HÄMMENTÄVÄÄ mutta naisen seura attoi kuta kuinkin tästä yli. Kun kalu oli juhla kunnossa asetti isäntä hepin emännän huulille ja vaakamambo alkoi. Hetkisen kulttua ilmeisesti äänestä aavistaen isäntä tiedusteli että olenko tulossa? Nyökkäsin. Ja mitä isäntä tekee. Tulee sinne ja kaappaa hepin suuhun ja alkaa imemään niin et meinas minulla silmät kääntyy kun ravulla. Niin vain kävi että ammuin lastit käkiävän isännän kurkkuun. No niin sellainen oli kokemukseni pariskunnan aisurina.
Hmm... muuten hyvä ja oikeinkin kiihottava, mutta eikös tuo pariskunnan isäntä ollut tuossa tuo aisuri?
Menee kaverilla aavistuksen käsitteet sekaisin :D
No sattuuhan sitä paremmissakin piireissä ;)
Tätä olis hauskaa toteutta semijulkisesti jossakin
Hyi helvetti. Lue nyt itse tuo aloituksesi. Et ole terve.
Olen bi-ukm ja haluan kimppaan imen, nuolen ja nielen molempia,02 alue jätä vinkki saat tänne puh.num.
Fiksu bi-aisuri haluaisi nuolemaan paria ennen ja jälkeen yhdynnän 02-alue.jätä vinkki saat tänne puh. num jos kiinnostaa.Vaimoni pihtaa vieras kelpaa.
Nuorempana, villimpänä ja vastuuttomampana parikymppisenä olin kahden miehen kanssa, missä toinen pani mua takaanpäin, ja toinen nuoli pilluani altapäin samaan aikaan. Jo se tuntui vähän ei-niin-heterolta. Mutta siinä vaiheessa kun toinen mies oli laukeamassa, hän vetäytyi musta, ja allani oleva mies otti laukeavan kalun suuhunsa. Mies työnsi ilmeisesti tyveä myöten kurkkuun asti, sillä sen verran se allani oleva mies tuntui sätkivän kuin pistetty sika samalla kun toinen mies urahteli orgasmissaan.
M 55Tku kirjoitti:
Itse olen vieraillut parien luona, jossa mies hieman bi ja itsestäni on ollut erittäin kiihoittavaa, kun parin mies ottanut suihin, hieronnut kiveksiä, nuollut vaimoaan ja minua, kun olen ollut sisällä ja on nuollut myös löysyvän kalun, jossa vaimon ja omia nesteitä...
Peppu jutut ei itseänikään kiihoita, tosin en ole kokeillutkaan.
On minusta ihan parasta seksiä, mitä tiedän.
Itse haluaisin myös tuollaiseen kimpaa
On tullut juuri apumiehen roolissa. Ollut ihan kivaa, kun parin mies ollut kiinostunut kullista ja voinut toteuttaa juuri AP kirjoittamia asioita.
T. Mtku
Olin laivalla ja kaksi mukavaa miestä tuli siihen juttelemaan. No, samaan hyttiinhän se päätyi. Olin ihan kuumana kun kerrankin saan kaksi miestä sänkyyni. Toinen tuli takaa sisään kun otin toiselta suihin. Ihmettelin hieman kun toinen tuli ulos ja tuli auttamaan suihin otossa. Tosin olin aina halunnut nähdä livenä kun mies ottaa suihin. Sain myös kummatkin kalut käsiini, voirotellen suuhuni ja hieroin päitä yhteen. Sitten mies tuli taas sisääni ja toinen mies sormetti mua mikä tuntui ihanalta ja sain siinä mahtavan orkun. Tunsin kun kalu alkoi sykkiä ja silloin mies veti ulos ja toinen mies otti spermat suihinsa. Oli kiihotavan näköstä kun mies voihki orkun vallassa toisen ottaessa suihin.
Harmi vain että naiset harvemmin innostuvat siitä että toinen mies imisi oman miehen kalua taikka oma mies panisi vierasta miestä.
Haluaisin imeä pariskunnan miehen kullia kun rouva katselisi toimitusta.