Alastomuus
Aikaansaako alastomuus ihmisjoukossa sinulle tietynlaista kiihottumista ? En siis aja takaa kikkelinheiluttelua pururadalla tms pervoa vaan ehkä enemmän naturismiin liittyvää kokonaan alastioloa vaikka rannalla tai muualla missä muut naiset ja miehet ovat joko vaatetettuja tai alasti. Saatko kiksejä vaikka saunassa tai kylpylässä ?
Kommentit (28)
Nautin alastomuudesta aina, kun se on mahdollista. Kesät uin paljon metsärannalla nakuna. Ulkomaan reissuilla tulee käytyä paikallisilla nakurannoilla tai nakukylpylöissä. Suomen harvat nakurannat on kaukana kotoa.
Niin ja toki ihan hyvin viihdyn uimahallien saunoissakin, vaikka ei ne viihtyisyydessään edellisille pärjää.
Tässä oli kommentteja myös ulkonäöstä, niin itse olen siinä onnellisessa asemassa, että olen hoikka ja nuorekas.
M42
Minä en tykkää alastomuudessa seksuaalisesti, naiset ovat seksikkäämpiä bikineissä,. Alastomana ihmiset ovat samannäköisiä, parempi kun naisilla on vähän vaatteita päällä. Mua inhottaa alastomuudessa paljas perse, kun ihminen istuu jää tuoliin paska jälki, mikä normaalisti jää alushousuihin . Se on epähygieenstä.taudinaiheuttajat saattaa tarttua perskoron kautta. Mun puolesta sukuelimet saa näkyä, vaikka en välitä paljasta pilluista enkä tisseistä, naisella seksikkäämpiä on jalat, lantio ja ohut vyötärö
Olen vastannut joskus johonkin toiseenkin vähän samanlaiseen ketjuun. Mutta minulle alastomuus ei ole ikinä seksuaalista. Ja tykkään olla alasti. En pidä siitä että minua katsotaan joten en mene alasti tai oikeastaan muutenkaan ihmisten ilmoille. En myöskään kiinnostu katsomaan toisten alastomia vartaloita, edes oman puolison.
Mutta rakastan vain oleilla alasti. Olen nytkin alasti ja kävelin pihalla tänään alasti koska ympäristö sen sallii. Se on minulle luonteva tapa olla ja ex-miehen kanssa koimme asian samoin ja se oli ihanaa. Nykyinen mies kokee alastomuuden voimakkaasti seksuaalisena ja kiihottuu alastomuudestani joten pidän t-paidan päällä hänen seurassaan ellei tarkoitus ole tosiaan harrastaa seksiä.
Olen jostain syystä nähnyt useasti sellaista unta, että itse olen täysin alastomana tilanteissa, joissa kaikki muut ihmiset ovat vaatteissa. Joku psykologi varmaan osaisi kertoa, että mistä tämänlaisen unen toistuminen kertoo.
En kyllä oikeastikaan valveilla ollessani kovin helposti häpeile alastomuuttani. Saunat ja kylpylät menee ihan luontevasti sekä oman että toisen sukupuolen kanssa.
Minä tykkään katsella kun miehet tappelee alastomana saunassa. Me käydään mun miehen kanssa uimahallissa ja muissa saunoissa. Mun mies tykkää tapella. Minä haastan riitaa miesten kanssa, vittuilen mielelläni heille jos on pienet sukuelimet, siitä saa aikaan hyvän tappelun, kun miehet ei siedä jos nainen vittuilee heille pienistä sukuelimet. Mua kiihottaa kun Isot hikiset miehet ottaa yhteen, munat heiluu ja kirosanat raikuvat. Me naidaan mun miehen kanssa kun hän on tapellut
Vierailija kirjoitti:
Nakurannoilla olemme mieheni kanssa ulkomailla ollessamme esim olleet muutamia kertoja ja kyllä, kiihotun siellä ja kenties monen mielestä liioitelusti jotain vilttejä asetellut paikat näkösällä. Nautin siitä alastomuudesta ja myös katsella erityisesti alastomia miehiä siellä, etenkin jos huomaan että saan katseita itsekin. Kummaa juttua, mutta kovin harmitonta varmaan. Olen siis joskus ihan kunnolla siellä ollut 'märkänäkin' ihan pelkästä alastomuudesta ja katselusta johtuen. Omalla mökillä usein olluyt nakkena vaikka koko päivänkin.
Tuosta viltin asettelusta muistui taas mieleen tältä kesältä Yyteristä, miten viereisen viltin nainen pyllyuikkareissa kumartui jotain asettelemaan pyllistäen minuun päin. Sen verran kaikessa rauhassa ja antavassa asennossa sitä tehtiin, että ei voinut olla olematta tietoinen siitä, että minulle viiden metrin päähän näkyy mainiosti, miten uikkarin kapein kohta juuri ja juuri peittää peppureiän. Huomasin että miehensäkin siinä jossain vaiheessa läpsi kevyesti naistaan takamukselle, joten lienee heidän yhteinen harrastus.
Tuollaisessa vaatteet päällä paljastelussa suuressa ja anonyymissä väkijoukossa tulee oma kiksinsä varmaan siitä, miten tilanne pysyy koko ajan tietyllä etäisyydellä. Tuntemattomia ihmisiä joita ei enää koskaan tapaa, julkinen paikka väkijoukossa pitää reaktiot kurissa, vain pienenä hymynä aurinkolasien takana, ja periaatteessa tilanteeseen sopivasti vaatetettuna oleminen jättää aina kiistämisen mahdollisuuden: minähän olen vain uikkareissa rannalla. Tilanne jää molemmin puolin ohikiitäväksi hetkeksi ja mukavaksi muistoksi, josta ei mitään seuraamuksia tai painolastia tule.
Vastakkaisen sukupuolen edustajien nähtävänä oleminen alastomana aiheuttaa aina jossain määrin mieshormonien tuotannon lisääntymistä miehissä ja naishormonien tuotannon lisääntymistä naisissa. Tilaisuuksissa kuten nudismi, sekasauna, orgiat, ryhmäseksi, parinvaihto, striptease klubi, bordelli, ovat volyymit erisuuria, koska moraali/etikka (häpeä) reguloi eri tasoisesti. Monet kauniit nuoret naiset saavat mielihyvää jopa ollessaan nakuna kuvattavana, siitä tiedosta että miehet tulevat näkemään hänet paljaana kuvissa.
Jotkin em. hormonit alkavat tietyn ajan kuluttua muuttumaan mielihyvähormoneiksi, eri lailla ja erilaisiksi miehillä ja naisilla. Tämä ilmenee mm. siten että rakastelemisen jälkeen mies vetäytyy omaan rauhaansa esim. tupakille, ja nainen jää sänkyyn kärvistelemään ihokontaktin puutetta kunnes nukahtaa.
voi se vähän aina myös riippuu?
(tai riippuu mistä riippuu. ylhä vai alha?)
silloin ehkä. vähän voi..