Kelpaako kenellekään mies, joka tykkää läheisyydestä, mutta ei ole kovin innostunut seksistä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottasin. Heti tänne mulle!!!
Mulle kelpaisi myös<3 Ärsyttää nykyinen mies kun ei voi ikinä lusikassa tai lähekkäin katsoa yhdessä ohjelmia kun alkaa tissien kouriminen tai veitikan hinkkaaminen takaapäin. Jos ensin hoitaa seksin alta pois niin eipä se auta, torni on taas pystyssä
Älä välitä. Kyllä se mies löytää halukkaan naisen, jota käydä panemassa, kun mies sanoo menevänsä esim salille tms
Ei tuo ainakaan nyt ole käynyt panemassa muita kun virtaa riittää kotonakin. Ei edes kiinnosta vaikka paniskin muita jos sen jälkeen osaisi osoittaa hellyyttä muulla tavoin. Mutta ei, aina pitää panna. No, otan eron puheeksi ja tämä keskustelu luo toivoa että on olemassa miehiä jotka ymmärtää muunkin läheisyyden
Jos olisin kiinnostunut miehistä. T. Aseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ahdistaa jos joku ei halua tai ole kiinnostunut seksistä? Ei ole kenenkään seksielämästä pois. Kaikki ei ole sellaisia kuin itse on. Olisi ihanaa jos kaltaiset löytäisivät toisensa..
Erilaisuudet yleensä pelottaa ihmisiä. Itse olen sitä mieltä että aseksuaalisuudesta tai hyvin matalasta libidosta kannattaa olla rehellinen alusta asti. Yleensä suhteissa kärsii se osapuoli joka haluaa enemmän ja jos tietää ettei seksi paljoa kiinnosta niin kannattaa se sanoa ettei tule pettymyksiä puolin ja toisin. Tuo voi selittää vihan niitä kohtaan joita seksi ei kiinnosta, kun se usein salataan
kovinkaan moni ei taida tiedostakaan aseksuaalisuuden olemassaoloa, siis jopa aseksuaalien joukosta. Sitä ei mediassa käsitellä paljonkaan ja näin varmaan moni jää autuaan tietämättömäksi, että heidän kaltaisiaan on muitakin. Sieltähän ne omanlaiset sitten varmasti löytyy. Muistelen hämärästi, että aseksuaaleilla on omat fooruminsakin tai somessa ryhmät.
Mielummin ottaisin tuollaisen suhteen kuin sellaisen, jossa olisi seksiä mutta ei läheisyyttä.
Miksi se ahdistaa jos joku ei halua tai ole kiinnostunut seksistä? Ei ole kenenkään seksielämästä pois. Kaikki ei ole sellaisia kuin itse on. Olisi ihanaa jos kaltaiset löytäisivät toisensa..