Kelpaako kenellekään mies, joka tykkää läheisyydestä, mutta ei ole kovin innostunut seksistä?
Kommentit (47)
Mulle ei kyllä todellakaan. Kaveriksi ehkä, mutta ei mulla oo muutenkaan miespuolisia kavereita
Haluatko vertaistukea vai rehellisen vastauksen?
Kaveriksi kelpaisi muttei kumppaniksi
Joko kilttimies joit pilisi epäkuntoon?
Olisi minulle ihan paras kumppani. Seksi ei ole kiinnostanut vuosiin, mutta muuten olen parisuhdeihminen.
Jos kärsit erektio-ongelmista, lopeta päihteidenkäyttö. Sitten maailma, seksi ja naiset ei pelota niin paljon ja ei tarvitse läheisyyttä hoitaa etä-yhteydellä.
Kyllä, olen aika samanlainen. Haluan oma-aloitteisesti seksiä vain noin kerran kuukaudessa. Tätä on miesten ollut ja kala ymmärtää, olisi hienoa jos saisi samanlaisen miehen kuin itse. Läheisyydestä kyllä pidän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen aika samanlainen. Haluan oma-aloitteisesti seksiä vain noin kerran kuukaudessa. Tätä on miesten ollut ja kala ymmärtää, olisi hienoa jos saisi samanlaisen miehen kuin itse. Läheisyydestä kyllä pidän paljon.
Mikä kala ymmärsi?
Ehdottomasti! Olen itse samanlainen.
Metka dilemma. Jos et tarpeeksi himoitse ja pane suhteen alussa, se on siinä. Jos pupu-vaiheen yli pääset, niin moni nainen on vain tyytyväinen. Moni nainen ei tunnu olevan kovinkaan innostunut seksistä, mutteivät halua suhteeseen, jossa mies ei heitä himoitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kala ymmärsi?
Olisko mieskala, han kala.😏
varmasti ainakin monelle aseksuaalille kelpaa
Kelpaisi, mutta mulla on jo ap:n kaltainen mies. Joka päivä kiehnätään vierekkäin, kadulla kuljetaan käsi kädessä ja nukutaan sylikkäin. Seksiä on pari kertaa vuodessa koska kumpaakaan ei kiinnosta sekstailla sen enempää.
YÄK!