Gallup: Mies, onko sinulla mielestäsi iso penis?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mikään mielipidekysymys, vaan tilastotiedettä. Jos on enempi kuin merkittävä poikkeama keskiarvosta, niin sitten on iso.
No mikä on se virallinen keskiarvo??
Iso on käsitykseni mukaan, sillä en ole nähnyt yhtään muuta "Suomi penistä erektiossa" kuin omani, mutta jokainen nainen ketä olen nainut on ollut sitä mieltä. Olen mittaillut sitä alta ja päältä, mutta kun en tiedä että mistä sitä pitäisi mitata niin tarkkaa mittaa en tiedä. Yläpuolelta mitattuna se on erektiossa 21,5cm (alkaen siitä mihin metallinen mittanauha taipuu) , ympärysmitta paksuimmasta kohdasta on 18-19cm.
Kuluuhan se aika kullia mittaamallakin, jos ei mihinkään muuhun pysty!
Vierailija kirjoitti:
Iso on käsitykseni mukaan, sillä en ole nähnyt yhtään muuta "Suomi penistä erektiossa" kuin omani, mutta jokainen nainen ketä olen nainut on ollut sitä mieltä. Olen mittaillut sitä alta ja päältä, mutta kun en tiedä että mistä sitä pitäisi mitata niin tarkkaa mittaa en tiedä. Yläpuolelta mitattuna se on erektiossa 21,5cm (alkaen siitä mihin metallinen mittanauha taipuu) , ympärysmitta paksuimmasta kohdasta on 18-19cm.
Heh, onnea. Sinulla on isompi penis kuin 99.99% ihmisistä. Varmaan yksi isoimmista euroopassa
pakko tunnustaa.
ei.ei mitäänseksuaalistamerkitystä minulle ikinä ollut!
miksi mittaisin.tms turhaa kenenkään ihmisen kanssa.
kun kyseessä on vain ihminen jonka kanssa harrastaa seksiä? en ole ikinä kuullut mitään niin hulluu..