Mitä tekisit jos saisit tietää että kumppanillasi on ollut netissä ystävyysuhde ihmiseen sinun tietämättä?
Ja ei ole halunnut kertoa sinulle koska se tekisi sinut kuulemma mustasukkaiseksi?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuollaisessa salailussa aina joku haiskahtaa. Vaikkei parisuhteessa ollakaan niin itselläkin alkoi ihmetyttämään kun aiemmin niin avoimesti ihmissuhteistaan kertova kaveri meni yhtäkkiä mystiseksi erään uuden tuttavuuden kanssa. Ei ollut minulle kertonut vaikka olivat eräs ilta viettäneet aikaa yhdessä ja kun kaikista on aiemmin puhunut aina etunimellä, nyt kertoikin että "kaveri" on tulossa käymään kun kysyin tehtäisiinkö jotain yhdessä.
Mikä haiskahtaa? Saahan kaverilla olla sutinoita ilman sinun lupaasi! Minulla oli juurikin vastaava kaveri enkä hänelle vienyt enää ketään "kaveria" näytille sen jälkeen kun alkoi pokailemaan minun deittiäni.
No minä en ole mitään pokaillut ja kaikki normaalista poikkeava käytös tottakai ihmetyttää, että aiemmin avoin ihminen muuttuu yhtäkkiä salamyhkäiseksi.
Kai siinä vaiheessa voi ystävät luetella jos niissä ei ole piiloteltavaa, mutta aika mustasukkaiselta kyttääjältä tuollainen kumppani kuullostaa