Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kreeta Karvalan mielestä Marinin ainoa motiivi mennä TBI:hin töihin on raha

Vierailija
09.09.2023 |

En oikein ymmärrä tuota. Jos ihan pelkkää rahaa olisi miettinyt, niin jonkun globaalin yrityksen politiikkasuhteiden vastaana kyllä taatusti tienaisi enemmän. Sitä toki Marinin äänestäjät eivät antaisi hänelle anteeksi. Sen sijaan tällainen kansainvälinen instituutti on varmaan useimpien äänestäjien mielestä ihan hyväksyttävissä oleva vaihtoehto.

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuusarvolla pitää rahastaa. Miksi tyytyä 7 000 e/kk kun voi saada 40 000 e/kk.

Hän antaa tunnetut kasvot, mutta minkä hyödyksi jää nähtäväksi.

Vierailija
62/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä globaaleissa yrityksissä ihan niin mahdottomasti ole tarvetta poliittisille neuvonantajille. Entisiä poliitikkoja paljon kovemmallakin kokemuksella on maailmalla pilvin pimein, joten kilpailu sellaisista paikoista lienee melkoisen kovaa.

En tosin usko Marinin paljon miettineen antavatko äänestäjät hänelle tätä siirtoa anteeksi vai eivätkö. Sen sijaan luulen, että hän on tehnyt päätöksen arvioiden mikä on itselleen paras ratkaisu. Niin kuin valtaosa meistä muistakin teksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että kaupan kassa kelpaa. Luultavasti tarvitsee useita avustajia kun ei itse tajua mitään. Ei mene järkeen hänen palkkaaminen eikä kyllä hyödytä suomea mitenkään

Iltalehden Ville Rannan pilapiirros kertoi kaiken oleellisen mitä meidän tarvitsee tietää:

Käskyt annetaan muualta. Marin pelkästään toistaa ne julkisesti. Marinilla on ollut pääsy myös Suomen salaisimpiin tietohin. Hän on vaara sekä Suomelle että Euroopan Unionille.

No nyt on harhat !

Olet joko pietarin trolli tai normisuomalainen jonka elämään ei kuulu missään määrin ajatteleminen.

Katso Ville Rannan pilapiirros, niin ymmärräty.Koska et ajattele, et ymmärrä selityksiä. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Katso se niin tajuat. Toivottavasti.

Itse olet pietarinrölli tai mikä lie. Mistä hommafoorumista sinä ajattelutapasi nykäiset tai ajatuksesi on peräisin jostain toivottavasti jo kuopatusta mv-lehdestä. Foliohattu on syvällä päässäsi.

Vierailija
64/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että kaupan kassa kelpaa. Luultavasti tarvitsee useita avustajia kun ei itse tajua mitään. Ei mene järkeen hänen palkkaaminen eikä kyllä hyödytä suomea mitenkään

Marinilla on ollut pääsy myös Suomen salaisimpiin tietohin. Hän on vaara sekä Suomelle että Euroopan Unionille.

Jostain syystä kuitenkin Supo on jo kahdesti joutunut puuttumaan juuri perussuomalaisten poliittisiin virkamiesnimityksiin.

Vierailija
65/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itselläni olisi rahaa niin maksaisin mielelläni 7-numeroisia summia Sannan näkemyksistä.

Vierailija
66/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden Ville Rannan pilapiirros kertoi kaiken oleellisen mitä meidän tarvitsee tietää:

Käskyt annetaan muualta. Marin pelkästään toistaa ne julkisesti. Marinilla on ollut pääsy myös Suomen salaisimpiin tietohin. Hän on vaara sekä Suomelle että Euroopan Unionille.

No nyt on harhat !

Olet joko pietarin trolli tai normisuomalainen jonka elämään ei kuulu missään määrin ajatteleminen.

Katso Ville Rannan pilapiirros, niin ymmärräty.Koska et ajattele, et ymmärrä selityksiä. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Katso se niin tajuat. Toivottavasti.

Itse olet pietarinrölli tai mikä lie. Mistä hommafoorumista sinä ajattelutapasi nykäiset tai ajatuksesi on peräisin jostain toivottavasti jo kuopatusta mv-lehdestä. Foliohattu on syvällä päässäsi.

No Marinhan se on Putkosen, Bäckmanin ja muiden desanttien puolella. En tiedä mikä onm Homma-foorumi, en käy tuollaisissa paikoissa.

Desantti Marin, jolla on paljon enemmän valtaa,. kuin Putkosella ja Bäckmanilla. Desantteja kaikki.

Vierailija
67/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Marinilla on ulkomailla vapaampaa, saa osakseen enemmän arvostusta ja enemmän palkkaa.

Mitä pahaa siinä on, jos nämä kelpaavat.  

Voiko saada enemmän arvostusta, kun Suomessa puolet kansasta suorastaan palvoi häntä?

Luulen että jatkossa tulee olemaan näkymättömämpi kaikin puolin, ehkä se on myös toivottu kehityssuunta.

Vierailija
68/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinilla on ollut pääsy myös Suomen salaisimpiin tietohin. Hän on vaara sekä Suomelle että Euroopan Unionille.

Jostain syystä kuitenkin Supo on jo kahdesti joutunut puuttumaan juuri perussuomalaisten poliittisiin virkamiesnimityksiin.

Arvaatko miksi Lulu Ranteen avustaja oli riski?

Hänellä on kiinalainen vaimo/avovaimo. Kiina voi kiristää kiinalaisten avustajien tai heidän sukulaistensa kautta Ranteen puolisoa.

Et sinä kyllä paljoa ajattele. Mutta on ihan ok. että ex-pääministeri menee töihin instituuttiin joka on venäläisten rahoittama. Mieti nyt vähän nokkaasi pidemmälle.

Vierailija
69/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blair vakuuttui Sannan osaamisesta muutaman kysymyksen perusteella.

B: Did anyone give you any helpful hints?

S: Yes they did.

B: What was the helpful hint?

S: His name was Ilmari.

Vierailija
70/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutunut tai halunnut.

Vierailija
71/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on harhat !

No Marinhan se on Putkosen, Bäckmanin ja muiden desanttien puolella. En tiedä mikä onm Homma-foorumi, en käy tuollaisissa paikoissa.

Desantti Marin, jolla on paljon enemmän valtaa,. kuin Putkosella ja Bäckmanilla. Desantteja kaikki.

Ja minä en edes tiedä ketä nämä mainitsemasi putkoset on. Sittenhän kaikki on hyvin jos Marinin aikeista ollaan perillä. Jos villerantojen pilapiirrokset ovat viesti jostain tekeillä olevasta uhasta, niin luuletko ettei suojelupoliisi olisi silloin myös jo siinä vaiheessa valpastunut.

Vierailija
72/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä globaaleissa yrityksissä ihan niin mahdottomasti ole tarvetta poliittisille neuvonantajille. Entisiä poliitikkoja paljon kovemmallakin kokemuksella on maailmalla pilvin pimein, joten kilpailu sellaisista paikoista lienee melkoisen kovaa.

En tosin usko Marinin paljon miettineen antavatko äänestäjät hänelle tätä siirtoa anteeksi vai eivätkö. Sen sijaan luulen, että hän on tehnyt päätöksen arvioiden mikä on itselleen paras ratkaisu. Niin kuin valtaosa meistä muistakin teksi.

Ja kun ei Marinilla äly leikkaa, nyt altistuu kiristykselle ja lahjonnalle.

Tai kyllähän nyt demari ihan omasta halustaankin avustaa venäjää.

Vierailija
73/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itselläni olisi rahaa niin maksaisin mielelläni 7-numeroisia summia Sannan näkemyksistä.

Itsekin pistäisin visusti talteen jokaisen viisauden helmen hänen punatuilta huuliltaan.

Vierailija
74/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on harhat !

Ja minä en edes tiedä ketä nämä mainitsemasi putkoset on. Sittenhän kaikki on hyvin jos Marinin aikeista ollaan perillä. Jos villerantojen pilapiirrokset ovat viesti jostain tekeillä olevasta uhasta, niin luuletko ettei suojelupoliisi olisi silloin myös jo siinä vaiheessa valpastunut.

SUPO piilottelee vieläkin Tiitisen listaa :D Siis suojelee näitä r  y  s s ä n  kätyreitä.

Supo on poliittinen. Ks. Alpo Rusin haastattelu.

Vierailija
75/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvala on klikkimedia roskalehden julkkisvahti. Vaikea keksiä enää mitään säälittävämpää duunia.

Vierailija
76/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt toimittajat ja peruskokkareet pitävät huonona asiana senkin, että joku tekee töitä rahan takia. 😄😄😄

No tämäpä juuri. Ihmisten somekommentteja lukiessa näyttää siltä että Marin pettikin kaikki persujen ja kokoomuksen äänestäjät. Onhan tämä nyt vallan lystikästä.

Vierailija
77/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin pistäisin visusti talteen jokaisen viisauden helmen hänen punatuilta huuliltaan.

:D

Minä en koko aikana vuosien saatossa saanut ottaa vastaan yhtään ainoaa viisauden helmeä häneltä.

Vierailija
78/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaatko miksi Lulu Ranteen avustaja oli riski?

Hänellä on kiinalainen vaimo/avovaimo. Kiina voi kiristää kiinalaisten avustajien tai heidän sukulaistensa kautta Ranteen puolisoa.

Et sinä kyllä paljoa ajattele. Mutta on ihan ok. että ex-pääministeri menee töihin instituuttiin joka on venäläisten rahoittama. Mieti nyt vähän nokkaasi pidemmälle.

Et sinäkään ihan täysillä käy :D

Vierailija
79/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Kyllä mullekin kelpaisi parempi palkka ja mahdollisuus tehdä osin etätyötä. Kansanedustajan pesti ei houkuttelisi, melkoin pellesirkus nykyään. Joidenkin poliitikkojen puhetta ei kestä kolme minuuttia pidempään kuunnella.

Mutta en myöskään toimittajana alkaisi väittämään, että Sanna Marinin aina motivaatiotekijä oli raha. Kuulostaa melko yksioikoiselta päättelyltä ja on loukkaavaakin.

En tuon instituutin toiminnasta ole perillä sen kummemmin kuin mitä joistain artikkeleista on saanut lukea. Blair on kiistelty hahmo Britanniassa ja häntä on pidetty Irakin sodan alkuunpanijana yhdessä Bushin kanssa. Sir on jälkikäteen kertonut, että oli luottanut virheelliseen tiedustelutietoon. Mene ja tiedä.

Marin on kokoajan tikunnokassa myös kansanedustajana. Hänen joka askeltaan seurataan ja kuvataan. Ei pääse eroon näistä perässä juoksijoista millään.

Ymmärrän että lähti.

Vierailija
80/176 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvala on klikkimedia roskalehden julkkisvahti. Vaikea keksiä enää mitään säälittävämpää duunia.

Se on hyvä että iltapäivälehdissä on fiksuja toimittajia. Sääli, ettei eduskunnan porukalla ole yhtä paljon älyä. Eikä rohkeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi