Kreeta Karvalan mielestä Marinin ainoa motiivi mennä TBI:hin töihin on raha
En oikein ymmärrä tuota. Jos ihan pelkkää rahaa olisi miettinyt, niin jonkun globaalin yrityksen politiikkasuhteiden vastaana kyllä taatusti tienaisi enemmän. Sitä toki Marinin äänestäjät eivät antaisi hänelle anteeksi. Sen sijaan tällainen kansainvälinen instituutti on varmaan useimpien äänestäjien mielestä ihan hyväksyttävissä oleva vaihtoehto.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Rahan lisäksi Sanna pääsee suojaan Suomen medialta. Ehkä kerran puolessa vuodessa juttu jostain puhekeikalta. Ei jatkuvaa Seiskajulkisuutta.
Harmi Emman kannalta, jos äiti katoaa Lontoon hulinaan.
Seiska on aivan pyhäkoululehti mitä tulee kansainväliseen keltaiseen lehdistöön.
Miksi naisella ei saa olla työnteon motiivina menestyminen ja raha? Miehille sallitaan suuri palkka ja eteneminen uralla, mutta naisen pitää jäädä nurkkaan istumaan pienellä palkalla.
Ei se raha varmaankaan ole ainut motiivi. Kansainvälinen ura ja vaikutusvaltaisten ihmisten kanssa toimiminen on mielestäni se motiivi. Marin nyt katsoi voittaako vaalit, josko pääsisi pääministerinä toimimaan vallan ja vaikutusvallan piireissä maailmalla. Kun hävisi vaalit, niin lähti tavoittelemaan näitä asioitaan muualle. Vallan ja kansainvälisen julkisuuden himoa ei pysty puoluejohtajana tai kansanedustajana tyydyttämään ilmeisesti riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni ihminen tekee töitä rahan takia.
Onhan tämä "firma" pikkasen riskaapeli politiikan uran jatkoa ajatellen, no äänestäjien muisti on tunnetusti lyhyt.. SM heittää kaikki aatteet veks. Kaikki on myytävissä, jos vaan hinnasta sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisella ei saa olla työnteon motiivina menestyminen ja raha? Miehille sallitaan suuri palkka ja eteneminen uralla, mutta naisen pitää jäädä nurkkaan istumaan pienellä palkalla.
Saahan se olla. Sanna nyt kuitenkin on puhunut ennen vaaleja lähinnä arvoista. Ei tullut maininneeksi, että hänelle kelpaa ainoastaan pääministerin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä. P Lipponen ja Esko Aho.
Jussia muka harmitti, kun Marin ei ollut hänelle siitä pestistä ilmoittanut. Jussi on vain kateellinen, koska itse joutuu häviämään presidentin vaalit homolle ja Jussi koskaan saa tuollaista pestiä kuin Marin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että kaupan kassa kelpaa. Luultavasti tarvitsee useita avustajia kun ei itse tajua mitään. Ei mene järkeen hänen palkkaaminen eikä kyllä hyödytä suomea mitenkään
Iltalehden Ville Rannan pilapiirros kertoi kaiken oleellisen mitä meidän tarvitsee tietää:
Käskyt annetaan muualta. Marin pelkästään toistaa ne julkisesti. Marinilla on ollut pääsy myös Suomen salaisimpiin tietohin. Hän on vaara sekä Suomelle että Euroopan Unionille.
No nyt on harhat !
Kahdet hävityt vaalit- pakko häippästä johonkin
Vierailija kirjoitti:
Jussia muka harmitti, kun Marin ei ollut hänelle siitä pestistä ilmoittanut. Jussi on vain kateellinen, koska itse joutuu häviämään presidentin vaalit homolle ja Jussi koskaan saa tuollaista pestiä kuin Marin.
Jussi ei ole koskaan ollut venäjä-fani. Siksi Jussia harmittaa, koska hän on älykäs ja näkee tämän. Muut typerykset antavat tämän tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että kaupan kassa kelpaa. Luultavasti tarvitsee useita avustajia kun ei itse tajua mitään. Ei mene järkeen hänen palkkaaminen eikä kyllä hyödytä suomea mitenkään
Iltalehden Ville Rannan pilapiirros kertoi kaiken oleellisen mitä meidän tarvitsee tietää:
Käskyt annetaan muualta. Marin pelkästään toistaa ne julkisesti. Marinilla on ollut pääsy myös Suomen salaisimpiin tietohin. Hän on vaara sekä Suomelle että Euroopan Unionille.
Onko tämä nyt sitä Hommalla ohjeistettua keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienessä päässäni jäin miettimään eikö nyt jonkinlainen karanteeni olisi ollut paikallaan, voiko tosiaan Suomen ex- pääministeri hypätä moiseen kelkkaan, suoraan eduskunnasta.
Samaa mietin. Minä ja lähipiirini olemme aivan kauhuissamme. Tehkää jotain. Estäkää tämä.
Luulen, että Marinilla on ulkomailla vapaampaa, saa osakseen enemmän arvostusta ja enemmän palkkaa.
Mitä pahaa siinä on, jos nämä kelpaavat.
Motiivi taitaa olla halu elää kv-valtaeliitin parissa.
Siitä Marin sai makua eikä siitä halua luopua. Uudessa pestissään saa lähinnä kehuja, ei kritiikkiä (kuten päättäjät) eikä ole velvollinen raportoimaan suurelle yleisölle.
Rahaa tulee luontaisetuja, motiiviksi se ei hänelle riitä.
Iltalehden Lauri Nurmi kirjoitti Marinista hyvän analyysin:
"Ristiriota ajoi Marinin pakosalle"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d57de46f-dc5a-4588-a1ca-2432ed024…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi ei ole koskaan ollut venäjä-fani. Siksi Jussia harmittaa, koska hän on älykäs ja näkee tämän. Muut typerykset antavat tämän tapahtua.
Sun Jussis ei ole edes armeijaa käynyt, eikä ole mikään älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on harhat !
Olet joko pietarin trolli tai normisuomalainen jonka elämään ei kuulu missään määrin ajatteleminen.
Katso Ville Rannan pilapiirros, niin ymmärräty.Koska et ajattele, et ymmärrä selityksiä. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Katso se niin tajuat. Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon ja Purran motiivi veronalennuksille oli raha. Eniten siitä hyötyy heidän tuloluokassaan olevat esim. Ministerit
Keskituloisella vaikutus on 15-25€ kuukaudessa. Jos sillä ostaisi vaikka uuden auton 😂
Lisää rahaa on lisää rahaa. Edellinen hallitus olisi ottanut keskituloiselta kuukaudessa tuon verran pois korkeampina veroina, tai ehkä kymmenen kertaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun Jussis ei ole edes armeijaa käynyt, eikä ole mikään älykäs.
Halla-aho on huomattavan älykäs. Jos Halla-aho pelaisi shakkia Marinia vastaan, hän voittaisi Marinin muutamalla siirrolla. Se olisi hyvin lyhyt shakkiottelu.