Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko antaa kumppanillesi anteeksi tällaisen?

Vierailija
09.09.2023 |

Jos kumppanisi kertoo sinulle, että on ihastunut toiseen, mutta ei ole kuitenkaan sanan varsinaisessa merkityksessä pettänyt sinua, ei ole esim. tavannut ihastuksensa kohdetta eikä kertonut tälle tunteistaan. Ja kumppanisi kuitenkin sanoo edelleen tykkäävänsä sinusta ja teidän intiimi suhteenne jatkuisi.

Vai onko se jo pettämistä, jos kertoo ihastuneensa toiseen?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei itse koskaan ihastu toiseen, huomioi katseella komeaa miestä tai kaunista naista? Ei, ei se ole pettämistä, jokainen ihastuu johonkin joskus jopa suhteen aikana. Sulla sentään rehellinen puoliso kun kertoo - moni jättäisi sanomatta.

Minun mielestä tuollaista ei tarvitse kertoa.

Vierailija
22/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuollaista nyt kertoo ääneen? Itse en voisi jatkaa enää suhdetta 

Siis puolisolta pitää salata kaikki ikävät asiat, sen sijaan että niitä käsiteltäisiin ja niiden yli päästäisiin yhdessä?

Höpöhöpö. Tällainen jaetaan parhaan kaverin kanssa, ei puolison.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi vaan suhde olisi ohi heti ja käskisin häipymään sen ihastuksen luokse.

Vierailija
24/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis puolisolta pitää salata kaikki ikävät asiat, sen sijaan että niitä käsiteltäisiin ja niiden yli päästäisiin yhdessä?

Parisuhteessakin on yksityisyys. Jos kysymyksessä on harmiton ihastuminen, miksi siitä pitäisi kertoa?

Vierailija
25/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ei kiinnosta alkaa toisen netti-ihastusten terapeutuksi. Pitäköön asiansa omana tietonaan.

Vierailija
26/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihastunut, mutta ei ole tavannut? Pitäisin kumppaniani seonneena, jos selittäisi jotain tällaista.

Oletko koskaan rakastunut tai ihastunut elokuvan näyttelijään tai rokkitähteen ? Kuinka monta olet tavannut ?

Ei tämä nyt ole yhtään sama asia. Pakkomielteistä on, jos menee jotenkin rakastumaan johonkin näyttelijään!? Paljon on hyvännäköisiä näyttelijöitä, mutta edelleen pitäisin kumppaniani seonneena, jos alkaisi tosissaan selittämään, että on ihastunut johonkin näyttelijään...

Vierailija
27/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei itse koskaan ihastu toiseen, huomioi katseella komeaa miestä tai kaunista naista? Ei, ei se ole pettämistä, jokainen ihastuu johonkin joskus jopa suhteen aikana. Sulla sentään rehellinen puoliso kun kertoo - moni jättäisi sanomatta.

Minä en ihastu jos toinen on komea.

Vierailija
28/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten voit noin päättää, että komeisiin miehiin et ihastu vaikka henkilö muuten on tosi mukava? 

Vierailija
29/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihastunut, mutta ei ole tavannut? Pitäisin kumppaniani seonneena, jos selittäisi jotain tällaista.

Oletko koskaan rakastunut tai ihastunut elokuvan näyttelijään tai rokkitähteen ? Kuinka monta olet tavannut ?

Joskus keskenkasvuisena imbesillinä.

Vierailija
30/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen tollaista selittäisi, niin ero siitä tulisi. Pitäköön nettirakkautensa 

Vierailija
31/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaat todella miellyttävän henkilön, mutta sanot sitten, että sori olet liian komea? Mitä hemmettiä. 

Vierailija
32/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain törppö sanoisi noin. Tai ehkä ihan suunnitellusti haluaisi toista loukata ja odottaa jopa, että toinen laittaisi eron vireille.

Vierailija
33/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Ihastun ainoastaan ihmisiin, joiden kanssa olen vuorovaikutuksessa.

Vierailija
34/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuisi  miten tuon jälkeen keskustelu eteni että miksi koki tarpeelliseksi kertoa sinulle tuon. Ja tuo että kumppani väittää ettei ole pettänyt, niin sehän riippuu ihan siitä  miten sinä koet tuon, onko pettänyt. Vähän hälyttävää että sanoo että on x mutta ei ole pettänyt ja sillä selvä. Mitä sitten kun seuraavan kerran kertoo että harrasti yhden yön seksiä toisen naisen kanssa, MUTTA ei pettänyt koska ei ollu tunteet mukana? ei se niin mene että mies päättää ja sanoo ettei ole pettänyt jos x on sinulle pettämistä.

Vierailija
35/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pettämistä, kaikki ihastuu joskus toiseen.

Mutta olisi varmaan parempi jättää se kertomatta.

No sehän se on rehellistä ja avointa, kun ei voi noinkaan luonnollista asiaa omalle kumppanille kertoa. Toki aiheella on turha "mässäillä", mutta miksei sitä saisi sanoa, että tuntee ihastusta johonkin. Se kun on täysin normaalia. Ihan jokainen tässä elämässään ihastuu useampia kertoja.

Vierailija
36/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihastuminen on jo siirtynyt muualle tavallaan sitten, toisen pää (ajatus, sielu) voi olla muualla. Mitä vartalolla tekisi, jos toivoo toisen sielun olevan paikalla. Jos se mene ohi, ehkä kannattaisi odotella että se menee ohi, ehkei kaikkea ole hyvä sanoa suoraan kumppanille. Ellei ole eroamassa. Ehkä kyllästymisvaihekin menee ohi.

Paitsi toinen voi olla psyykikko ja nähdä sen unessa. Ehkä ihmisillä on joskus tapana ihastua ja vaikka halata, vaikkei mene muualle ja eroa. Mutta jos hengailee kovin tiiviisti jonkun kanssa fyysisesti, onko se jo muuta vai vain kaveruus. Mene ja tiedä. Asiat ovat monimutkaisia, ellei tee selkeää niistä itselle ja toisille. Pitkän päälle epäselvyys olisi kuormittavaa ehkä ja haluaisi itsekin selvän tilanteen.

Vierailija
37/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä saa kävellä vastaan komeita ja kauniita ihmisiä, emme ihastu.

Vierailija
38/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten voit noin päättää, että komeisiin miehiin et ihastu vaikka henkilö muuten on tosi mukava? 

No en minäkään ihastu, vaikka joku on komea tai hyvännäköinen. Minä elän terveessä parisuhteessa, jossa kunnioitus on molemminpuolista.

Vierailija
39/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta naimisissa, olen ihastunut, mutta koskaan ei ole mitään tapahtunut. Ihastuksen kohde ei varmaan edes tiedä ihailijasta😆. En ole nähnyt aiheelliseksi kertoa miehelle, ja pahoittaa hänen mieltään, tavallaan turhasta.

Vierailija
40/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pettämistä, kaikki ihastuu joskus toiseen.

Mutta olisi varmaan parempi jättää se kertomatta.

No sehän se on rehellistä ja avointa, kun ei voi noinkaan luonnollista asiaa omalle kumppanille kertoa. Toki aiheella on turha "mässäillä", mutta miksei sitä saisi sanoa, että tuntee ihastusta johonkin. Se kun on täysin normaalia. Ihan jokainen tässä elämässään ihastuu useampia kertoja.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että jaatko/haluatko puolisosi jakavan rehellisyyden nimissä ihan kaiken?

Esimerkiksi jos mies käy runkulla ja ajattelee hekuman hetkellä Sara Siepin tissejä, niin onko tällainen täysin luonnollinen asia syytä kertoa puolisolle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme