Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko antaa kumppanillesi anteeksi tällaisen?

Vierailija
09.09.2023 |

Jos kumppanisi kertoo sinulle, että on ihastunut toiseen, mutta ei ole kuitenkaan sanan varsinaisessa merkityksessä pettänyt sinua, ei ole esim. tavannut ihastuksensa kohdetta eikä kertonut tälle tunteistaan. Ja kumppanisi kuitenkin sanoo edelleen tykkäävänsä sinusta ja teidän intiimi suhteenne jatkuisi.

Vai onko se jo pettämistä, jos kertoo ihastuneensa toiseen?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä, kaikki ihastuu joskus toiseen.

Vierailija
2/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olisi varmaan parempi jättää se kertomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki ihastu sillointällöin vaikka on suhteessa

Vierailija
4/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei itse koskaan ihastu toiseen, huomioi katseella komeaa miestä tai kaunista naista? Ei, ei se ole pettämistä, jokainen ihastuu johonkin joskus jopa suhteen aikana. Sulla sentään rehellinen puoliso kun kertoo - moni jättäisi sanomatta.

Vierailija
5/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minulta erittäin tekopyhää olla antamatta anteeksi, kun olen itsekin vuosia sitten ihastunut toiseen (en pettänyt, en edes koskettanut tunteideni kohdetta, ja kerroin asiasta miehelleni). Eiköhän jokaiselle pitkässä suhteessa (meillä lähes 42 v.) ennemmin tai myöhemmin käy noin. Olen kyllä mustasukkaisempi persoona kuin mieheni, hän oli lähinnä hämmästynyt kun tunnustin ihastuneeni työkaveriini, luulen että minulla olisi vastaavassa tilanteessa vaikeampaa hyväksyä asia.

Vierailija
6/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pakkaisin tilanteessa kimpsuni ja sanoisin kiitos hei .

Vierailija
7/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ainakaan tekisi enää yhtään mieli olla intiimisti sellaisen miehen kanssa joka on ihastunut toiseen. 

Vierailija
8/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaista nyt kertoo ääneen? Itse en voisi jatkaa enää suhdetta 

Vierailija
9/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihastunut, mutta ei ole tavannut? Pitäisin kumppaniani seonneena, jos selittäisi jotain tällaista.

Vierailija
10/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa ihastumisia tapahtuu eikä ne johda mihinkään. Toisen mieltä on turha pahoittaa ohimenevästä tunteesta kertomalla. Jos taas suhde on tuore, niin jatkoa kannattaa miettiä.

Vierailija
11/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki ihastu sillointällöin vaikka on suhteessa

Harva siitä kertoo puolisolle ääneen , vaan pitää omana tietonaan ja odottelee kunnes menee ohi. Minä en haluaisi tietää , tulisi tunne että toinen ajattelee seksinkin aikana sitä toista tai odottelee tilaisuutta vaihtaa minut siihen ihastukseen .

Vierailija
12/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuollaista nyt kertoo ääneen? Itse en voisi jatkaa enää suhdetta 

Siis puolisolta pitää salata kaikki ikävät asiat, sen sijaan että niitä käsiteltäisiin ja niiden yli päästäisiin yhdessä?

Vierailija
13/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tapauksessa jättäisin kumppanin ihan vaan siitä syystä että tajuaisin hänen olevan äärettömän tyhmä ja totaalisen tilannetajuton. Ei mitään intressiä jatkaa tuollaisen kanssa.

Vierailija
14/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erittäin inhimilliseltä ja asialta, mille nyt ei yksinkertaisesti vain mahda mitään. Rehellisyys sinänsä on tietenkin hyvä ja tärkeä asia, mutta mikä oli hänen pointtinsa kertoa siitä sinulle?

Vierailija
15/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihastunut, mutta ei ole tavannut? Pitäisin kumppaniani seonneena, jos selittäisi jotain tällaista.

Oletko koskaan rakastunut tai ihastunut elokuvan näyttelijään tai rokkitähteen ? Kuinka monta olet tavannut ?

Vierailija
16/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin miksi kumpanisi tahtoisi loukata ja aiheuttaa sinussa epävarmuutta, kertomalla ihastuksestaan, kun mitään konkreettista ei ole taphtunut? Intiimiyshalut katoaisivat sen siliän tien.  On avoimuutta ja on "avoimuutta". Tuossa tilanteessa kumppani tekisi tunnustuksensa helpottaakseen omia tunnontuskiaan, ei sinun parastasi ajatellen. Ihastuksiahan saattaa tulla suhteenkin aikana. Kenellepä ei. Ei kuitenkaan tarvitse pahoittaa toisen mieltä, jos mitään dramaattisempaa ei ole tapahtunut.

Vierailija
17/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt kaikki kuitenkaan.

Vierailija
18/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pakkaisin tilanteessa kimpsuni ja sanoisin kiitos hei .

Se on kiitos moro ja näkemiin.

Vierailija
19/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Outoa että hän koki tarpeelliseksi kertoa asiasta.

Vierailija
20/65 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies olisi niin tyhmä, että tulisi mulle lässyttämään jotain ihastumisesta johonkin nettinaiseen, jota ei ole edes tavannut, niin kyllähän se menettäisi kaiken uskottavuutensa mun silmissä. Pitäisin sitä ihan kajahtaneena ja lapsellisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi