En mene töihin
Tajutkaa jo ettei työ kiinnosta. Elämäni on hyvää muutenkin joten en pilaa sitä menemällä töihin johonkin paska firmaan jossa ei saa kiitosta eikä arvostusta edes. Palkkakaan tuskin olisi niin hyvä että arvoiseni hyvä työntekijän kannattaisi kuluttaisi aikaansa jonkun surkimus firman listoilla.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein, että vaadit muilta tukiaisia, mutta et itse tee mitään muiden hyväksi?
On sillä yhteiskunnalla ja ihmisillä on rahaa enemmän kuin milloinkaan historian aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene, mutta et ansaitse mitään tukeakaan yhteiskunnalta. Onneksi nykyhallitus laittaa tuollaiset lusmut kuriin 😊
Siis mitenkä kuriin. Toisekseen pitkäaikaistyöttömän melko tyhjällä ansioluettelolla olisi kyllä hyvin vaikeeta päästäkkään mihinkään työpaikkaan. Ainoa jos menee ensin ilmaiseksi työharjoittelijaksi näyttäen kykynsä jos siten säkä käy.
Rahahanat kiinni niin alkaa työt maistumaan 😊
On muuten ihan helvetin huono provo.
Jos on pienet kulut niin pärjää 1000 eurolla kk.
Marjoja voi kerätä metsästä ja myydä niitä. Itse keräsin 70 litraa ja myin ne 400 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein, että vaadit muilta tukiaisia, mutta et itse tee mitään muiden hyväksi?
On sillä yhteiskunnalla ja ihmisillä on rahaa enemmän kuin milloinkaan historian aikana.
Mutta mikä antaa muka sinulle oikeuden niihin muiden ihmisten rahoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene, mutta et ansaitse mitään tukeakaan yhteiskunnalta. Onneksi nykyhallitus laittaa tuollaiset lusmut kuriin 😊
Siis mitenkä kuriin. Toisekseen pitkäaikaistyöttömän melko tyhjällä ansioluettelolla olisi kyllä hyvin vaikeeta päästäkkään mihinkään työpaikkaan. Ainoa jos menee ensin ilmaiseksi työharjoittelijaksi näyttäen kykynsä jos siten säkä käy.
Rahahanat kiinni niin alkaa työt maistumaan 😊
Eipä onnistu ei 😀 Mitään ette voi tehdä niiden hanojen sulkemiseksi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Marjoja voi kerätä metsästä ja myydä niitä. Itse keräsin 70 litraa ja myin ne 400 eurolla.
Hyvä teidän persjalkaisten savolaiskäppänöiden on siellä kyykkiä ja poimia. Ei sovi pitkille kauniille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimainen hyvinvointiyhteiskunta ja sen turvaverkot jotka me kansalaiset olemme halunneet luoda solidaarisuudesta ja siksi ettei meno olisi samanlaista kuin Meksikossa.
Vierailija kirjoitti:
Kerää sinä vain marjoja jos kiinnostaa. Minä syön ne itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on suurempi moraalinen oikeus tukiin kuin esim rikkailla yrityksillä/järjestöillä/taiteilijoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laki
-eri
Ne jotka haluaisivat töitä, tulisi paljon työpaikkoja täytettyä mutta kun ne jostain syystä eivät kelpaa työnantajille ollen liian vanha tai pitkäaikaistyötön. Koska aletaan syyllistämään työnantajia eikä aina työttömiä.
Mitenkä voi olla samalla työnantajalla ihan jatkuva työntekijöiden haku päällä eikä välttämättä ole mitään tarvetta uusille työntekijöille. Hakemukset heitetään vaan roskakoppaan.
Tuntuu ihan kiusanteolta työttömiä kohtaan.
Eikö sua rasita se, ettei koskaan ole kunnolla rahaa? Että et saa rahaa säästöön eläkeikää varten?
Tuilla et mitenkään elä leveästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on suurempi moraalinen oikeus tukiin kuin esim rikkailla yrityksillä/järjestöillä/taiteilijoilla.
5/5
Joel Karppanen: 50 000 euroa vuodessa on taiteilijalle sopiva palkka.
Kys hlö teki valokuvanäyttelyn tuntemattomaan galleriaan siitä miten oli hetken ruokalähettinä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua rasita se, ettei koskaan ole kunnolla rahaa? Että et saa rahaa säästöön eläkeikää varten?
Miksi se eläkeikä on AINA teille tädeille se elämän kohokohta ja määränpää?
Vierailija kirjoitti:
Pienellä palkalla ei eläkettä kerry joten se ei ole motivaatio pienipalkkaiseen työhön. Riittää että elää.
Olen maksanut veroja 30 v keskituloja suuremmasta palkasta. Se antaa minulle oikeuden olla työttömänä koska en saa oman alani töitä ikäsyrjinnän takia. Prisman hylkyttäjäksi ette minua pakota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuilla et mitenkään elä leveästi.Miksi se eläkeikä on AINA teille tädeille se elämän kohokohta ja määränpää?
Tällä kommentilla selittyy se, miksi osa meistä on jatkuvassa köyhyydessä ja toinen osa ei.
Se ensimmäinen osa pistää aina kaiken haisemaan heti ja jälkimmäinen osaa rahan käytön.
Kun lukee orpon juttuja niin se kuvittelee että jokaisessa firmassa on 10 avointa työpaikkaa ja työtön pääse heti töihin. Olen hakenut kunnan työpaikkoihin ainakin 500 kertaa eikä niitä kiinnosta palkata vaikka minulla on 20 vuotta kokemusta erilaisista töistä.
Muistappa sinäkin että pienellä palkalla sitä eläkettä ei muutenkaan kerry joten voivoi.