Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lpasiperheiltä ei leikatakaan niin paljon asumistukea kuin on kaavailtu, mutta yksineläjät kokevat vieläkin kurjemmat leikkaukset

Vierailija
09.09.2023 |

Mitä mieltä tästä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin leikataan gepardihatuilta, feministijärjestöiltä ja kaarnalaivafirmojen apurahoista? Haloo Persut! Oletteko kokoomuksen aisankannattajia?[/quote

Me tarvitaan feminismiä nyt enemmän kuin koskaan. 

Mihin? Edellinen hallitus syrji miehiä ja nykyinen jatkaa.

Vierailija
22/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotuki kompensoi tilannetta. 2 lasta asuu vuoroviikot. Olen etävanhempi. Asumistuessa mut katsotaan siis yksin asuvaksi mutta ei toimeentulotuessa.

Ei toimeentulotukea saa jos omistaa talon tai auton joka on ehdoton liikkumisväline maaseudulla.

Mulla auto eikä se vaikuta toimeentulotukeen koska on välttämätön mulla. Asun maaseudulla ja käyn osa-aikatyössä. Ei ole koskaan auto vaikuttanut silloinkaan kun olin täysin työtön. Tosin auton arvo on vain 1000€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun opiskelevalta nuorelta putoaa asumistuki satoja euroja vuodessa ja se on kyllä opiskelijalle aika iso raha, siitäkin huolimatta että tekee osa-aikatöitä.

Minä tein kokopäivätyötä ja samalla opiskelin itselleni maisterin tutkinnon. Ei ole tarvinnut tukeutua asumistukeen tai muihin opiskelijan etuuksiin. Elämä on valintoja.

T: Vasta valmistunut, tutkintotodistuksen keskiarvo 4,3.

Jep, minä olen myös näin tehnyt mutta kuten sinäkin, minä myös opiskelin yliopistossa. Kokopäivätyö on paljon hankalampaa sellaisissa amk-opinnoissa, joissa istutaan koulussa 8-16 ja kotitehtävät tulevat tähän päälle. Tytär tekee töitä 18 tuntia viikossa ja minusta se on varsin hyvin.

Vierailija
24/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin leikataan gepardihatuilta, feministijärjestöiltä ja kaarnalaivafirmojen apurahoista? Haloo Persut! Oletteko kokoomuksen aisankannattajia?[/quote

Miehiä ei ole syrjitty missään vaiheessa. Vaikka sinun antisosiaalista käytöstä ei tue yksikään sivistynyt ihminen eikä sivistysvaltio niin et ole sorrettu.

Vierailija
25/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei ole syrjitty missään vaiheessa. Vaikka sinun antisosiaalista käytöstä ei tue yksikään sivistynyt ihminen eikä sivistysvaltio niin et ole sorrettu.

Etuoikeutettuna feministinä on helppo sanoa. Sinua ei pakotettu armeijaan, koulu ei syrjinyt sinua ja saat apurahoja enemmän.

Vierailija
26/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etuoikeutettuna feministinä on helppo sanoa. Sinua ei pakotettu armeijaan, koulu ei syrjinyt sinua ja saat apurahoja enemmän.

Naton myötä reserviläiset pakotetaan Ukrainaan sotimaan 5e päivärahalla ja feministit vielä valehtelevat että miehiä ei syrjitä ja kiljuvat patriarkasta.

Vierailija
27/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei lista lopu ennen kuin elämä on eletty. Vaikka olet pelkkä rasite yhteiskunnalle, et edes hanki lapsia ja hoida niitä. Mikä on kyllä lastesi kannalta paras mahdollinen tilanne. Mutta sanotaanko nyt näin, että vinkuvia vapaamatkustajia on riittämiin. Miksi sinua pitäisi kenenkään hoitaa kun tulet vanhaksi? 

Milloin muuten noin innokkaana tasapäisyystaistelijana alat vaatia, että lasten kustannukset tasataan mies- ja naisalojen välillä? 

Vierailija
28/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän