Alexander Stubb on seuraava presidentti
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on kovin kilpailija. Hänen persoonansa on suosittu, vaikkei hänellä koulutusta tai kielitaitoa olekaan. Hänen turmiokseen koitunee kuitenkin se, että toisella kierroksella yli 50 % kansasta ei mene Vihreän Liiton ehdokkaan taakse. Puolueen kannatus on kuitenkin pienempi kuin Vasemmistoliitolla (7,7 %).
Hänen turmioksensa olisi syytä koitua, että hän raahasi ter ori teja Suomeen pain stamalla virkamiestä ja yritti lieventää Venäjältä tulevien rajatarkastuksia päin vastoin kuin EU oli kehottanut, jälleen painos amalla virkamiestä.
En ikinä antaisi ääntäni henkilölle, jonka toiminta on ollut omiaan vähentämään suomalaisten turval lisuutta. Tai joka ministerinä on painost anut alaisiaan toimimaan vastoin lakeja.
Vierailija kirjoitti:
"Monikulttuuri on rikkautta, ei mulla muuta".
Ei sillä Stubidolla muuta ole kun mainostoimiston sloganeita. Ja sammakkohymystä pääsee ulos paljon sammakoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on kovin kilpailija. Hänen persoonansa on suosittu, vaikkei hänellä koulutusta tai kielitaitoa olekaan. Hänen turmiokseen koitunee kuitenkin se, että toisella kierroksella yli 50 % kansasta ei mene Vihreän Liiton ehdokkaan taakse. Puolueen kannatus on kuitenkin pienempi kuin Vasemmistoliitolla (7,7 %).
Hänen turmioksensa olisi syytä koitua, että hän raahasi ter ori teja Suomeen pain stamalla virkamiestä ja yritti lieventää Venäjältä tulevien rajatarkastuksia päin vastoin kuin EU oli kehottanut, jälleen painos amalla virkamiestä.
En ikinä antaisi ääntäni henkilölle, jonka toiminta on ollut omiaan vähentämään suomalaisten turval lisuutta. Tai joka ministerinä on painost anut alaisiaan toimimaan vastoin lakeja.
Mutta se on tietty eri asia kun persut ei halua noudattaa lakeja estääkseen m.aahantulijoita pääsemästä yli rajan?
Stubb on varmasti huonoin valinta. Hänhän rakastaa suomalaisten kuppaamista veroilla ja samalla siirtää niitä rahoja sitten rikkaille tai maahanmuttaajille, joita hän haluaa miljoonia lisää.
Rehn tai Halla-aho ovat parhaat ehdokkaat.
Toivottavasti ei. Äänestän Haavistoa.
Stubin haaveena on suomalaisten kadottaminen. tarvitaan presidentti joka ajaa aitojen suomalaisten asiaa.
Oksettava ajatus Stubb presidenttinä.
Äänestän Olli Rehniä, ja jos hän ei pääse jatkoon, toisella kierroksella Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, liian tunteita herättävä tyyppi.
Kaikkihan nuo herättävät tunteita, tyyliin: Aaltola - kummastus, Haavisto - kyllästyminen, Halla-aho - myötähäpeä, Rehn - tylsistyminen, Väyrynen - huvittuneisuus, jne.
Ilmoitin asiattomaksi. Mestarin häpäisy ei sovi.
Mestarille näköispatsas: 🤡
Stubb on aivan sopiva vessapaperin hamstraajille ja rokotusjonoissa raivoaville. Asiantuntija. Sellainen kuka kertoo pointti kerrallaan mitä seuraavaksi tehdään. Turvallinen. Luotettava. Kansainvälinenkin kuulemma.Ylöspäin katsottava.
En yhtään ihmettele että johtaa gallupia, olen ollut Stubbin pystyvyydestä ja sopivuudesta pressaksi täysin vakuuttunut jo pitkän aikaa. Tutustuin joihinkin videoihin youtubessa ja olen katsonut kotimaisia vaalipaneeleja eri yhteyksissä, esim sen jonka otsikossa oli sana Rauha. (Tuo suuri sana.) Stubb on vakuuttava. Minua eivät häiritse hänen humoristiset heittonsa, joita kuulee sivulauseissa tai jopa anekdoottien elementteinä. Stubb osaa olla rento tai jos antaa rennon tyypin vaikutelman, on se vaikutelma hyvin uskottava. Se kelpaa minulle, siitäkin syystä että koko maailmaa painavat nyt kaikenlaiset raskaat asiat, tilanteet ja olosuhteet, joista Stubb pystyy vakavasti ja asiantuntevasti puhumaan. Empaattisuuttakaan ei häneltä puutu. Hän hallitsee kokonaisuuksia - ilman sitä taitoa olisi pressan paikalla hankala selvitä. On yhteyksiä moniin tärkeisiin tahoihin ympäri maailmaa. Lisäksi hänen persoonansa on mieltä nostattava, ajan hengessä ja pulssilla toimiva. En pelkää edes että hän mokaisi pahasti - nimittäin jos niin kävisikin, hän myöntäisi virheensä, pahoittelisi, kantaisi vastuun ja jatkaisi siitä eteen päin, jäämättä rähmälleen mihinkään suuntaan.
Onko stubb sukujuuria ent sota ajan Suomen viipuriin,iso plussa siitä?Kyllä joku empaattisuus ja tietotaito silloin voi löytyä,Haaviston vihreältä ei ainakaan löydy.En eläissäni äänestänyt vihreitä enkä äänestä.
Jollei Haavistosta tule pressaa, niin seuraava Nobelin palkinnon saava rauhanvälittäjä sentään!
En koskaan äänestä suomen-ruotsalaista.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että johtaa gallupia, olen ollut Stubbin pystyvyydestä ja sopivuudesta pressaksi täysin vakuuttunut jo pitkän aikaa. Tutustuin joihinkin videoihin youtubessa ja olen katsonut kotimaisia vaalipaneeleja eri yhteyksissä, esim sen jonka otsikossa oli sana Rauha. (Tuo suuri sana.) Stubb on vakuuttava. Minua eivät häiritse hänen humoristiset heittonsa, joita kuulee sivulauseissa tai jopa anekdoottien elementteinä. Stubb osaa olla rento tai jos antaa rennon tyypin vaikutelman, on se vaikutelma hyvin uskottava. Se kelpaa minulle, siitäkin syystä että koko maailmaa painavat nyt kaikenlaiset raskaat asiat, tilanteet ja olosuhteet, joista Stubb pystyy vakavasti ja asiantuntevasti puhumaan. Empaattisuuttakaan ei häneltä puutu. Hän hallitsee kokonaisuuksia - ilman sitä taitoa olisi pressan paikalla hankala selvitä. On yhteyksiä moniin tärkeisiin tahoihin ympäri maailmaa. Lisäksi hänen persoonansa on mieltä nostattava, ajan hengessä ja pulssilla toimi
Spin doctorit löytäneet tietenkin kampanjatoimistosta tännekin. Kuinka monta some- ja nettivastaavaa teillä on? 10? 20?
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että johtaa gallupia, olen ollut Stubbin pystyvyydestä ja sopivuudesta pressaksi täysin vakuuttunut jo pitkän aikaa. Tutustuin joihinkin videoihin youtubessa ja olen katsonut kotimaisia vaalipaneeleja eri yhteyksissä, esim sen jonka otsikossa oli sana Rauha. (Tuo suuri sana.) Stubb on vakuuttava. Minua eivät häiritse hänen humoristiset heittonsa, joita kuulee sivulauseissa tai jopa anekdoottien elementteinä. Stubb osaa olla rento tai jos antaa rennon tyypin vaikutelman, on se vaikutelma hyvin uskottava. Se kelpaa minulle, siitäkin syystä että koko maailmaa painavat nyt kaikenlaiset raskaat asiat, tilanteet ja olosuhteet, joista Stubb pystyy vakavasti ja asiantuntevasti puhumaan. Empaattisuuttakaan ei häneltä puutu. Hän hallitsee kokonaisuuksia - ilman sitä taitoa olisi pressan paikalla hankala selvitä. On yhteyksiä moniin tärkeisiin tahoihin ympäri maailmaa. Lisäksi hänen persoonansa on mieltä nostattava, ajan hengessä ja pulssilla toimi
Minua vähän häiritsee hänen välillä viheltävä ässänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että johtaa gallupia, olen ollut Stubbin pystyvyydestä ja sopivuudesta pressaksi täysin vakuuttunut jo pitkän aikaa. Tutustuin joihinkin videoihin youtubessa ja olen katsonut kotimaisia vaalipaneeleja eri yhteyksissä, esim sen jonka otsikossa oli sana Rauha. (Tuo suuri sana.) Stubb on vakuuttava. Minua eivät häiritse hänen humoristiset heittonsa, joita kuulee sivulauseissa tai jopa anekdoottien elementteinä. Stubb osaa olla rento tai jos antaa rennon tyypin vaikutelman, on se vaikutelma hyvin uskottava. Se kelpaa minulle, siitäkin syystä että koko maailmaa painavat nyt kaikenlaiset raskaat asiat, tilanteet ja olosuhteet, joista Stubb pystyy vakavasti ja asiantuntevasti puhumaan. Empaattisuuttakaan ei häneltä puutu. Hän hallitsee kokonaisuuksia - ilman sitä taitoa olisi pressan paikalla hankala selvitä. On yhteyksiä moniin tärkeisiin tahoihin ympäri maailmaa. Lisäksi hänen persoonansa on m
Rahaa riittää, kun elinkeinoelämä on Stubbin takana.
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei ole teknisesti mahdollinen. Miksi? Koska suomessa eikä missään muuallakaan maailmassa ole saman puoluuen saman sukupuolinen ehdokas jatkanut pres.virassa. Tutkijat ovat sitä mieltä että tämä ilmiö on sisäänrakennettu demokratiaan.
Mitä oikein horiset? Suomessa Koiviston jälkeen tuli Ahtisaari, molemmat demareita.
"Monikulttuuri on rikkautta, ei mulla muuta".