Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää sellaiset lahjansaajat, jotka heti lahjan saatuaan

Vierailija
22.12.2006 |

alkavat vinkumaan, että " ei olis tarvinnu" tai " mitä säkin olet tällaiseen rahaa mennyt laittamaan" . Anoppi on just tollainen. Mitään ei sais hälle ostaa, vaikka itse ostelee pilvin pimein lahjoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nimittäin anoppi ja appi eivät sano mitään lahjan tai tuliaisia saadessaan. Joskus kun on postiin pantu lahjoja ja soitettu muutaman päivän päästä, niin eivät mitään mainintaa anna. Tekis mieli kysyä, että tuliko muuten paketti perille. Ilmeisesti ajattelevat että on " kerjäämistä" jos kiittää. Siis että toinen voi käsittää niin et pitäs enemmänkin lahjoja saada. Mun mielestä on epäkohteliasta! Pyrin kyllä aina jonkin ihastelevan kommentin saamastani lahjasta keksimään vaikkei välttämättä niin upea ja tuiki tarpeellinen oliskaan.

Vierailija
2/8 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annan lahjan suoraan hänelle, kiittää mutta ei välttämättä edes katso mitä lahjassa on tai jos katsoo niin ilme on aika hapan ja sanoo " kiitos" mutta ilmeestä näkee mitä ajattelee.

Viime synttäreinään annettiin aamutakki. Puhelimessa miehelleni ylisti miten ihana lahja, minulle ei sanottu mitään (ei edes kiittänyt). Sitten kun menimme käymään niin valitti minulle, että on liian isoa kokoa, voisiko sen vaihtaa. Mieheni oli kysynyt haluaako äitinsä vaihtaa aamutakin jos koko väärä niin oli sanonut että on ok. Hemmetti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias fraasi, kuuluu osana lahjan saamista Suomessa.

Vierailija
4/8 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän oli avaamassa sitä, tokaisi että toivottavasti ette hänelle mitään naamahoitoja anna, osaa tehdä niitä itsekin. Kiitti vaan ja hyvää joulua...

Vierailija
5/8 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan anoppi sentään kiittää ja tosiaan toi vähän kuuluu joillakin kiitokseen sanoa että voi ei olisi tarvinnut.

Vierailija
6/8 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka kysyi loukkaantuisinko jos tämä palauttaisi antamani joululahjan kauppaan, koska ei sellaista tarvinnut mitä olin lahjaksi antanut. En koskaan vastannut siihen tekstiviestiin, mutta kävin viemässä kuitin lahjasta postilaatikkoon. Seuraavana päivänä tuli taas tekstiviesti, että oli ostanut palautusrahoilla piilolasinesteitä. Rahasta ei tosiaankaan ole kyyse pikkusiskoni kohdalla. Se ei vaan ole koskaan oikein osannut käyttäytyä...

Loukkaannuin ikihyviksi.

Vierailija
7/8 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi moiselle siskolle enää ikinä mitään :(

Vierailija
8/8 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ollut tapana, että jos ei miellytä voi vaihtaa johonkin toiseen. Esim mieheni sai kerran vanhemmiltaan kellon joka oli tosi pappamallia. Vaihdettiin sporttisempaan johon hänen vanhemmat suuttuivat, ettei lahjaa saa vaihtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi