Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etniset vähemmistöt on kotimaassani paremmassa asemassa kuin minä valkoisena naisena

Vierailija
08.09.2023 |

Oletetaanko minun naisena jatkavan nimeä omassa maassani? Ei. Se Ahmed ja Muhammad kelpaa kaikille pareille ennemmin kuin naisen Järvinen, Korhonen tai Ståhlberg. Kas kun ei ruskeat miehet ole barrikaadeilla vaatimassa oikeutta naisille! Miksei ruskeat miehet ole marssineet, kun naisia rai*kataan koko ajan? :D Miksi miehillä on uskontoja, joissa heille saa olla useita akkoja, yksipuolinen avioero, oikeus omistaa naisen keho, oikeus pakottaa poikien synnyttämiseen? Minulla ei ole naisena mitään vastaavaa oikeutta. Ei ole olemassa vaatetta jonka mukaan ruskea mies kuuluisi minulle, eikä ruskeat miehet vaihda nimeä koska he ovat alempiarvoisia.

Kun haukutaan mustaksi säkiksi, ollaan marssimassa. Meillä on eduskunnan puhemiehenä ihminen joka uhkailee väärin äänestäviä naisia suoraan väkivallalla, eipä ole marsseja ja luottamusäänestyksiä missään.

Ja te akatkin typeryksinä paapotte näitä, vaikka ruskea mies se ämmittelee rap-musiikissaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi