Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hormonikierukasta?

Vierailija
22.12.2006 |

Kannattaako sellainen hankkia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti. Toinen menossa enkä luopuis. Ei kuukautisia eikä mitään haittoja. Asennuskaan ei ollut PAPAa kummempi juttu. Hinta ainoa ongelma.

Vierailija
2/7 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakon edessä. ei vuotoa, ei kipuja, ei mitään ongelmaa. helppo laittaa, ja jos ehkäisystä selviää 5 vuotta 160 eurolla, ei hinnankaan pitäisi este olla..suosittelen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputteluvuotoa ekat 6kk lähes jatkuvasti, ärsyttävää. Suurin ongelma kuitenkin langat, jotka pistelivät miestä vaikka ne lyhennettiinkin.

Vierailija
4/7 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippuu, finnejä, TURVOTUSTA (=paino nousee). Mutta silti ei kaduta, luotan, että oireet häviää, toivottavasti PIAN :) Olen niin helpottunut, kun ei tartte pillereitä enää muistaa, että kestän kaikki nämä oireet urheasti ja uskon vuodottomaan tulevaisuuteen :))

Vierailija
5/7 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputteli ekat neljä kuukautta, tämän olinkin unohtanut. Mutta tämän joutuu kärsimään vain kerran, ei ala uudestaan vaihdon jälkeen.

Vierailija
6/7 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan ihan hyvä jos se sopii. Mulle ei sopinut; kuukautiset tuli ihan normaalisti ja aloin saada hirveitä vatsakipuja. Kun sitten lopulta menin lääkäriin otattamaan sitä pois niiden kipujen takia, niin selvisi että kierukka oli tullutkin itsellään pois ja siitä johtui kivut. Seuraavaksi otin sitten tavallisen kuparikierukan ja eri mallisen kuin hormonikierukka oli ollut, mutta ei sekään mikään hyvä vaihtoehto ollut. Mutta sellaisilta kenelle hormonikierukka sopii, olen kuullut pelkkiä kehuja.

Vierailija
7/7 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiputteluvuotoa ekat 6kk lähes jatkuvasti, ärsyttävää. Suurin ongelma kuitenkin langat, jotka pistelivät miestä vaikka ne lyhennettiinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi