Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko tällainen ihan sallittua!!? Suututin puoli tutun ja hän antoi porttikiellon liikkeeseensä!.

Vierailija
08.09.2023 |

Kyseessä on pientavaraliike ja yksityinen liike!
Tai yritys.
Käyttäydyin huonosti viime kerralla siellä, olin kännissä ja lensin pihalle sieltä.
Nyt olin tänään menossa uudelleen liikkeeseen ostamaan toimistotarvikkeita ja tarkoitus oli pahoitella käytöstäni edellisellä kerralla, josta en paljoakaan muista.
Ehkä muistan vielä myöhemmin.
No joka tapauksessa katseeni kiinittyi oven ikkunaan, siinä oli joku tötterön kuva ja rasti eli syöminen kielletty, sitte oli koiran kuva ja rasti ja aivan lopuksi ikkunassa oli kuva minusta!! Ja siinäkin rasti!!!!
Yritin mennä liikkeeseen ja kysyä, että tämä nyt oikein tarkoittaa niin hän sanoi, että mulla on porttikielto sinne.
Hän on siis tulostanut jonkun vanhan kuvan ja laittanut sen ikkunaan.
Onko tämä sallittua.
Olisin ottanut sen pois, mutta en saanut, koska oli sisäpuolella lasia ja en sisään asti kerennyt.
Porttikieltoni on kuulemma elinikäinen!!
Voisiko tästä nostaa syytteen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene kännissää minnekään. Ei selvästi sovi sinulle.

Itse aikoinaan vihelsin pelin poikki itseltäni, kun tuollaista alkoi tapahtumaan.

En tänä päivänä juo ollenkaan. Olin myös morkkiksissa seuraavan päivän, mutta ap on ilmeisesti niin vähä-älyinen, ettei ymmärrä katua edes ja yltyy vain entisestään.

No ei ihme, että pää hajoilee kännissä, kun on noin lahossa kunnossa ilmeisemmin jo valmiiksi vai onko ap aina ja nytkin kännissä?

😔🤔

Vierailija
22/31 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarvis niin voin riehua selvin päinkin. Osaan kyllä halutessani myös käyttäytyä humalassa, mutta en halunnut.

Alkoi suututtamaan.

T. Ap

No jos sinä tahallasi käyttäydyt miten sattuu, niin ei sinulla kohta ole asiaa minnekään muualle kuin laitoshoitoon.

Vierailija
24/31 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei saa pitää kuvaasi liikkeessään ilman lupaasi. Voit tehdä rikosilmoituksen.

Sen kuvan omistusoikeus on yrityksen omistajalla, jos se on hänelle luovutettu. Ei kannattaisi valokuvia jaella.

On totta, että hänellä on valokuvan omistusoikeus, mutta hän ei saa laittaa sitä liikkeeseensä. Ei ainakaan nöyryyttävällä tavalla kuten tässä tapauksessa.

Eihän tässä ketään nöyryytetä.

Kuvan avulla yritetään viestittää, ketkä eivät ole tervetulleita yritykssen.

Tosin, viestinnässä on ollut ongelmia, jos kuvasta huolimatta ap. pääsi livahtamaan yritykseen.

Mutta olisihan ollut todistusaineistoa,jos poliisit olisivat tulleet paikalle, kun kuva ikkunassa.

Voit kuvitella mitä tahansa, mutta se on nöyryyttämistä, kun kuvasi on rastitettuna yrityksen ovessa.

Ei sitten sinulle tule mieleen, millaista nöyryyttämistä yrittäjä on kokenut asiakkaiden silmissä, kun puolituttu tulee kännissä häiritsemään muiden bisnestä, ettei itsekkään muista mitään. Moni yrittäjä tekisi poliisiasian ja vaatisi rahallista korvausta maineen ja yritysimagon tärvelemistä ja miljoona korvauksia.

Vierailija
25/31 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aikoinaan vihelsin pelin poikki itseltäni, kun tuollaista alkoi tapahtumaan.

En tänä päivänä juo ollenkaan. Olin myös morkkiksissa seuraavan päivän, mutta ap on ilmeisesti niin vähä-älyinen, ettei ymmärrä katua edes ja yltyy vain entisestään.

No ei ihme, että pää hajoilee kännissä, kun on noin lahossa kunnossa ilmeisemmin jo valmiiksi vai onko ap aina ja nytkin kännissä?

😔🤔

Siis mä mietin samaa ku mua hävettäis jo niin paljo, että olisin käynyt siellä riehumassa, mutta tyypillä on vieläkin kanttia yrittää uudelleen ja uudelleen.

Ei ole kyllä kaikki ruuvit tallella päässä.

Vierailija
26/31 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😔🤔

Eiköhän se ole taas nousuissa ei muuten tänne uskaltaisi tuolla tavalla tulla pullistelemaan. Kaikille se aine ei sovi kun muuttaa käytöstä aivan väärällä tavalla. Jännä juttu miten monista tulee tosi mukavia ja rauhallisia ja sitten on näitä joiden hartiat levenee 4 kertaa.

Vierailija
27/31 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä saa valita asiakkaansa, ellei asiakkaalla ole isoa samettihametta...

Vierailija
28/31 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, minäpä teen samanlaisen kieltomerkin exäni kuvasta ja parista ärsyttävästä sukulaisesta.

Vierailija
29/31 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa se on hullujen asiakkaiden keksintöä, pitäisi olla mahdollisuus laittaa pysyvä porttikielto kaikille huonosti käyttäytyville asiakkaille...

Varsinkin kun tämä niin monta kertaa väärin siteerattu sanonta kuuluu kokonaisuudessaan, että "Makuasioissa asiakas on aina oikeassa."

Vierailija
30/31 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vetäisin ap kaltaista puolituttua turpaan ilman kameroita. entäpä jos puoli tuttusi hakee sinulle lähestymis kieltoa seksuaalisesta häirinnästä olet aktiivi rekisterissä 5v mutta tietosi säilyvät koko ikäsi jos olet tai haet työtä tietosi näkyvät.. 

Vierailija
31/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalita puolituttusi.