Olen naimisissa, ja kirjauduin juuri deittisivustolle..
Tarvitsen selvästi puolisoani enemmän hellyyttä, se ksiä, flirttiä jne ja päätin nyt kokeilla etsiä seuraa netistä koska elämä on ihan tautisen tylsää ja arkista. Oonko ihan pska ihminen..? En ajatellut kuitenkaan muuta kuin jutella ja flirttailla, eli en mee pettämään mutta tarviin jotain vipinää.
Kommentit (45)
Eli olet jo aiemmin rekisteröitynyt ja nyt taas kirjauduit sinne.
Siitä se lähtee. Ensin vaan viestitellään säästä, kohta jutut menee vähän kaksimieliseksi, pian jo peitto heiluu. En tuomitse missään tapauksessa. Teet mitä haluat. Olen vaan nähnyt tuon ennenkin.
Minä panin tuollaisia lutcia aikoinaan, olikohan Victoria Milan missä niitä oli. Sitten lopetin touhun, kun tuli syyllinen olo, ajattelin miltä tuollainen omalla kohdalla tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet jo aiemmin rekisteröitynyt ja nyt taas kirjauduit sinne.
Tohon nyt takerruit?
Ap
Siitä se lähtee. Ensin vaan viestitellään säästä, kohta jutut menee vähän kaksimieliseksi, pian jo peitto heiluu. En tuomitse missään tapauksessa. Teet mitä haluat. Olen vaan nähnyt tuon ennenkin.
Pettäisin varmasti jos voisin olla 100 varma ettei tuu ongelmia ja etten jää kiinni.. Niin se ksinnälkäinen tai oikeasti läheisyyden kaipuinen, olen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
H uo ra!
Kiitos vinkistä mutta kaipaan aidompaa kontaktia.
Ap
Laihduta niin ehkä miestäsi kiinnostaa
Eikö ois helpompaa olla oikeasti sinkku ja erota sitten etsiä sellainen mies/nainen, joka haluaa seksiä jä läheisyyttä. Ei teidän parisuhteenne kovin hyvältä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ois helpompaa olla oikeasti sinkku ja erota sitten etsiä sellainen mies/nainen, joka haluaa seksiä jä läheisyyttä. Ei teidän parisuhteenne kovin hyvältä kuulosta.
No ei se ihan noinkaan ole. Rakastan kumppaniani kuitenkin valtavasti, tämä on lähes ainoa asia joka hiertää. Ja on talo ja lapset jne. En kykene vaan elämään selibaatissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pettäisin varmasti jos voisin olla 100 varma ettei tuu ongelmia ja etten jää kiinni.. Niin se ksinnälkäinen tai oikeasti läheisyyden kaipuinen, olen.
Ap
Mä tuun hellimään suo. Haluutko kikin?
Minäkin olen tehnyt noin, mutta olen aina alkanut tuntea syyllisyyttä ja olen aina lopettanut kirjoittelun yhtäkkiä sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja olet yhä miehesi kanssa syystä, että...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä tuun hellimään suo. Haluutko kikin?
Söpöö, ja kiitti, mut mulla on onneks jo useempi hyvä ehdokas tuossa. 😅
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ihan noinkaan ole. Rakastan kumppaniani kuitenkin valtavasti, tämä on lähes ainoa asia joka hiertää. Ja on talo ja lapset jne. En kykene vaan elämään selibaatissa.
Ap
Et todellakaan rakasta puolisoasi.
Suhteen ongelmat ratkeavat kääntymällä sen puolison puoleen, ei niin, että käännät hänelle selkäsi ja käännyt jonkun toisen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja olet yhä miehesi kanssa syystä, että...?
Minköhän takia niin moni oletaa että ap on nainen? Mulle tuli nimenomaan päinvastainen kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et todellakaan rakasta puolisoasi.
Suhteen ongelmat ratkeavat kääntymällä sen puolison puoleen, ei niin, että käännät hänelle selkäsi ja käännyt jonkun toisen puoleen.
Hmm? Tässä tilanteessa vaan puolisoni kokee heti ahdistavana jos meen sen luo, koitan puhua tai istua ees viereen. Syylistän muka siitä ettei oo läheisyyttä, kun koitan kysyä mikä mieltä painaa. Voinko auttaa jotenkin tai jotain.
Ap
Ei tuo ole reilua niitä seksiä tai seuraa etsiviä kohtaan. 😤
Just nytkin taas puoliso mököttää, koska kaipaan läheisyyttä. Pitäisi kuulemma kerrasta ymmärtää pysyä kaukana, eikä joka päivä yrittää olla lähellä. Hitto että tää on raskasta. Kun ei edes voi sohvalla vierekkäin istua että se on "lähentelyä"..
Ap