Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naimisissa, ja kirjauduin juuri deittisivustolle..

Vierailija
08.09.2023 |

Tarvitsen selvästi puolisoani enemmän hellyyttä, se ksiä, flirttiä jne ja päätin nyt kokeilla etsiä seuraa netistä koska elämä on ihan tautisen tylsää ja arkista. Oonko ihan pska ihminen..? En ajatellut kuitenkaan muuta kuin jutella ja flirttailla, eli en mee pettämään mutta tarviin jotain vipinää.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nytkin taas puoliso mököttää, koska kaipaan läheisyyttä. Pitäisi kuulemma kerrasta ymmärtää pysyä kaukana, eikä joka päivä yrittää olla lähellä. Hitto että tää on raskasta. Kun ei edes voi sohvalla vierekkäin istua että se on "lähentelyä"..

Ap

Vierailija
2/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet jo aiemmin rekisteröitynyt ja nyt taas kirjauduit sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee. Ensin vaan viestitellään säästä, kohta jutut menee vähän kaksimieliseksi, pian jo peitto heiluu. En tuomitse missään tapauksessa. Teet mitä haluat. Olen vaan nähnyt tuon ennenkin.

Vierailija
4/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panin tuollaisia lutcia aikoinaan, olikohan Victoria Milan missä niitä oli. Sitten lopetin touhun, kun tuli syyllinen olo, ajattelin miltä tuollainen omalla kohdalla tuntuisi.

Vierailija
5/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet jo aiemmin rekisteröitynyt ja nyt taas kirjauduit sinne.

Tohon nyt takerruit?

Ap

Vierailija
6/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee. Ensin vaan viestitellään säästä, kohta jutut menee vähän kaksimieliseksi, pian jo peitto heiluu. En tuomitse missään tapauksessa. Teet mitä haluat. Olen vaan nähnyt tuon ennenkin.

Vierailija
7/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

H uo ra!

Vierailija
8/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäisin varmasti jos voisin olla 100 varma ettei tuu ongelmia ja etten jää kiinni.. Niin se ksinnälkäinen tai oikeasti läheisyyden kaipuinen, olen.

Ap

Vierailija
9/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H uo ra!

Kiitos vinkistä mutta kaipaan aidompaa kontaktia.

Ap

Vierailija
10/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta niin ehkä miestäsi kiinnostaa

Vierailija
11/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ois helpompaa olla oikeasti sinkku ja erota sitten etsiä sellainen mies/nainen, joka haluaa seksiä jä läheisyyttä. Ei teidän parisuhteenne kovin hyvältä kuulosta.

Vierailija
12/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ois helpompaa olla oikeasti sinkku ja erota sitten etsiä sellainen mies/nainen, joka haluaa seksiä jä läheisyyttä. Ei teidän parisuhteenne kovin hyvältä kuulosta.

No ei se ihan noinkaan ole. Rakastan kumppaniani kuitenkin valtavasti, tämä on lähes ainoa asia joka hiertää. Ja on talo ja lapset jne. En kykene vaan elämään selibaatissa.

Ap

Vierailija
13/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäisin varmasti jos voisin olla 100 varma ettei tuu ongelmia ja etten jää kiinni.. Niin se ksinnälkäinen tai oikeasti läheisyyden kaipuinen, olen.

Ap

Mä tuun hellimään suo. Haluutko kikin?

Vierailija
14/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tehnyt noin, mutta olen aina alkanut tuntea syyllisyyttä ja olen aina lopettanut kirjoittelun yhtäkkiä sen takia.

Vierailija
15/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja olet yhä miehesi kanssa syystä, että...?

Vierailija
16/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä tuun hellimään suo. Haluutko kikin?

Söpöö, ja kiitti, mut mulla on onneks jo useempi hyvä ehdokas tuossa. 😅

Ap

Vierailija
17/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ihan noinkaan ole. Rakastan kumppaniani kuitenkin valtavasti, tämä on lähes ainoa asia joka hiertää. Ja on talo ja lapset jne. En kykene vaan elämään selibaatissa.

Ap

Et todellakaan rakasta puolisoasi.

Suhteen ongelmat ratkeavat kääntymällä sen puolison puoleen, ei niin, että käännät hänelle selkäsi ja käännyt jonkun toisen puoleen.

Vierailija
18/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja olet yhä miehesi kanssa syystä, että...?

Minköhän takia niin moni oletaa että ap on nainen? Mulle tuli nimenomaan päinvastainen kuva.

Vierailija
19/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et todellakaan rakasta puolisoasi.

Suhteen ongelmat ratkeavat kääntymällä sen puolison puoleen, ei niin, että käännät hänelle selkäsi ja käännyt jonkun toisen puoleen.

Hmm? Tässä tilanteessa vaan puolisoni kokee heti ahdistavana jos meen sen luo, koitan puhua tai istua ees viereen. Syylistän muka siitä ettei oo läheisyyttä, kun koitan kysyä mikä mieltä painaa. Voinko auttaa jotenkin tai jotain.

Ap

Vierailija
20/45 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole reilua niitä seksiä tai seuraa etsiviä kohtaan. 😤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi