Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulumieli pilalla :(

Vierailija
22.12.2006 |

Viimeinen tentti ennen joululomalle lähtöä, kolmen pisteen tentti ja ARVOSANA HYLÄTTY :(

Kyllä tuli paha mieli ja harmittaa. Osasin mielestäni kohtuullisesti! Laitoin proffalle meilin ja vastasi vain, että uusittava on. Ihan kuin ei muuten olisi tenttejä :((

pahapahamieli tuli :`(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavasta varmaankin sitten pääset jo läpi, kun vielä vähän lisää luet, kun tähänkin vamistauduit kunnolla.

Vierailija
2/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin kyrsii yksi reputtamani tentti, mutta uusin joulun jälkeen. En vain osannut tarpeeksi ja se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tentti on semmoinen huuhaa-juttu, josta kaikki saa 4 tai 5..KETÄÄN EI IKINÄ HYLÄTÄ... olin lukenut alueen kerran ja kerrannut..osasin kohtuullisesti. olen tämän proffan silmätikku, joten eikun uusintaan.. heti meni joulumieli :(((

Vierailija
4/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikaus tietää arvosteluperusteet.

Vierailija
5/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään sadellut aamusta lähtien reklamaatioita. Normaalista tulee 2-3 vuodessa ja tänään tullut 3. Vähän epäselviä tapauksia vielä ei kokonaan tai edes osittain omia tai edustamani yrityksen virheitäni. Vaikeita ratkaista. Pakkoko niiden on just tänään soittaa. Asiat eivät kuitenkaan ole tältä viikolta vaan aiemmin tapahtuneita.

Vierailija
6/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tentti on semmoinen huuhaa-juttu, josta kaikki saa 4 tai 5..KETÄÄN EI IKINÄ HYLÄTÄ... olin lukenut alueen kerran ja kerrannut..osasin kohtuullisesti. olen tämän proffan silmätikku, joten eikun uusintaan.. heti meni joulumieli :(((

Luet uusintaan alueen niin monta kertaa, että osaat :)

Vierailija
7/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, olen pahoillani puolestasi :/

ap

Vierailija
8/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ainoana....Tentin teki varmaankin 100 ihmistä, ja minä olin se ainut reppaaja. Menen kyllä itseeni, enpä ollut tenttialuetta kuin ohi mennen vilkaissut. Ensi syksynä seuraavan kerran.

Vierailija
9/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tentti on semmoinen huuhaa-juttu, josta kaikki saa 4 tai 5..KETÄÄN EI IKINÄ HYLÄTÄ

Otahan ihan itse, ap, vastuuta omasta epäonnistumisestasi, äläkä syytä proffaa tai muita.

Vierailija
10/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä syksynä luin todella hyvin kaikkiin tentteihin ja hyviä arvosanoja olen saanut. Meinasin tippua tuolilta kun näin hylätyn ja yhdistin sen heti yhteen aiempaan tapahtumaan. JA TODELLAKIN SYYTÄN PROFFAA! Se pitää riittää kun lukee alueen, kertaa ja kirjoittaa selkeät ja pitkät vastaukset. Ja tunteen vielä osanneensa.

ap

Vierailija
11/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,sain minäkin kerran hylsyn mielestäni epäreilusti(opettaja oli koulun ankarin arvostelija).

Hän oli ensin merkinnyt pisteitä ja sitten nollannut kaikki...uusinnasta sain keskivertonumeron. Mutta ei kannata antaa moisen pilata mieltä, luet paremmin vielä ja näytät sille tyypille mitä osaat.

Vierailija
12/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se pitää riittää kun lukee alueen, kertaa ja kirjoittaa selkeät ja pitkät vastaukset. Ja tunteen vielä osanneensa.

ap

Ei myöskään selkeät tai pitkät vastaukset ole tae asian osaamisesta.

Komppaan 12:ta.

Vierailija
13/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan aiemmin en ole opintojeni aikana reputtanut tenttejä.

Kyllä harmitti alkuviikosta, mutta nyt alkaa jo hellittää!

Mene proffan vastaanotolle ja käykää koepaperi läpi. Ei ole mitenkään tavatonta, etteikö kyse voisi olla arvostelijan virheestä.

Hyvää joulua joka tapauksessa, nämä meidän murheet ei loppujen lopuksi ole kovin vakavia ja unohtuu kyllä kun on tentit uusittu, eikö?!

Vierailija
14/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella asenteella et pitkälle pötki, and that`s a fact!

Vierailija
15/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 hyvää joulumieltä sinullekin:)

Vierailija
16/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kylläkin that`s fact!

Vierailija