Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nähneet enneunia?

Vierailija
08.09.2023 |

Siis sellaisia jotka tuntuvat käyvän toteen vaikkei nyt varsinaisesti uskoisikaan.
Itse näin yhden kuoleman kohdalla, tai ennen sitä mutta ehkä selitti sen että se oli oman käden kautta.
Viime yönä näin painajaisia ja heräilin moneen kertaan, ja yksi unista oli kuinka poliisit tulivat kertomaan kuolinuutista.
Tänään sain tietää että juuri mahdollisesti kyseinen henkilö on telonut itseään hiljattain aika pahasti kaatuessaan jostain syystä. Nyt hirvittää että mikä hänen terveydentilansa oikeasti mahtaa olla :( Eihän mitään enteitä ole, eihän...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, mutta enimmäkseen hyvistä asioista.

Vierailija
2/7 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He jotka näkevät enneunia, ovat jo kuolleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta ne eivät ainakaan vielä ole toteutuneet.

Vierailija
4/7 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että siskoni perheineen muuttivat naapuriini. Näin kävi pari vuotta myöhemmin. Sin saatella siskontytön kouluun, kuten unessa.

Vierailija
5/7 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmonen enneuni... kirjoitti:

Olen, mutta ne eivät ainakaan vielä ole toteutuneet.

Näin joku aika sitten unen junaonnettomuudesta. Koskahan se tapahtuu?

Vierailija
6/7 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään unta että meidän talo sytty tuleen, ei ole ainakaan tänään vielä syttynyt tuleen. Tulipalo alkoi vessasta, sen verran muistan.

Vierailija
7/7 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lapsena näin unta, että isosiskoni 17 v olisi saanut poikavauvan. Kun menin naureskellen kertomaan siitä unesta siskolleni, hän sanoi yllätyksekseni, että se on totta, tai siis hän odottaa kyllä vauvaa, mutta ei tiedä kumpi tulee (vanha tapaus, silloin ei tiedetty sukupuolta etukäteen) ). Poikahan sieltä tuli.

On sitten tullut muunkinlaisia ennakkoviestejä tai varoitusviestejä unessa tai unen rajamailla. Esimekiksi minua varoitettiin negatiivisuudestani, ellen korjaa suuntaa saan pian rintasyövän. Se antoi minulle tarvittavan motiivin opetella positiiviseksi ihmiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi