Artsi ja Iida palas jo kimppaan :DDD
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d23f19b6-ea75-4000-bf7e-de5ecf…
Mä en kestä näitä
Kommentit (77)
Pelkkää trollausta, iltapäivälehdet saa tulonsa klikkauksista ja kansakunnan tyhmimmät ihmiset saavat viihdettä ja keskusteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kierre pysähtyy vasta, kun lakkaatte lukemasta noita uutisia, ja pari ei saa enää rahaa lehdiltä.
Joten älkää lukeko niitä, oikeasti. Muuten ne vetää rahat joka päivä pelkästä näyttelemisestä.
Ei ne mitään rahaa saa, kai käsität tämän?!
Menkää hoitoon "pariskunta ". Tuleeko kukaan koskaan halumaan seurustelemaan jomman kumman kanssa ?
Vegasiin karkaaminen, sitten kriiseily ja myöhemmin juhlat Suomessa kuuluisivat jatkumoon.
Avioliiton esteet pitää silti selvittää etukäteen.
Hyvä kun täällä on useita ketjuja noista, kun ensin on vitsi, sitten ollaan erottu ja palattu yhteen jne. Keskustelu voi aina jatkua kulloisessakin ketjussa muuttuvan tilanteen mukaan.
Pitäisikö Archielle ostaa virveli? Voisi sen avulla kiskoa Iidaa vuoroin lähemmäs ja kauemmas.
Siis soittaako toi jamppa oikeasti muka jossain bändissä? Jos, niin eikö sen bändin muita jäseniä hävetä? Mä ainakin antaisin kenkää.
Varmaan joku yhdessä sovittu kikka lypsää huomiota medialta ja lampailta.
Vierailija kirjoitti:
Nää on pellejä. 🤭 Miksi saavat palstatilaa.
Tämä. Miksi iltapulut yleensä edes vaivautuvat kirjoittamaan näistä tyhjällä käyvistä tolloista. Iidako somepersoona? Sallikaa minun nauraa, maineensa jo 19-vuotiaana pilannut tyrkky. Kuosmasen Arttu on vanhempiensa rahoilla elävä wannabe-rokkikukko. Mitä enemmän näistä kirjoitetaan, siitä suurempia julkkikisia he kuvittelevat olevansa. Noh, sirkushuveja kansalle.
Kuka se kolmas (tai neljäs tai viides jne.) on? Kun on palattu "kimppaan"?
Vierailija kirjoitti:
Kulta-Iida on Suomen vaikutusvaltaisin mediapersoona. Pyörittää mennen tullen kaikkia medioita oman tahtonsa mukaan. Tosin saanee siitä kyllä hyvän korvauksenkin. Aika hyvin parikymppiseltä. Mihin vielä ehtinee ennenkuin perälaudassa on 30 ikävuotta?
Hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Kulta-Iida on Suomen vaikutusvaltaisin mediapersoona. Pyörittää mennen tullen kaikkia medioita oman tahtonsa mukaan. Tosin saanee siitä kyllä hyvän korvauksenkin. Aika hyvin parikymppiseltä. Mihin vielä ehtinee ennenkuin perälaudassa on 30 ikävuotta?
Pääministerin pestiin ei nykyään tarvita kuin somenäkyvyys. Se on hyvä etappi.
Ketä oikeasti kiinnostaa? Mistä nämä on edes tunnettuja? Poju luulee olevansa jokin rokkistara ja bimbosta en tiedä miksi edes on "julkkis". Noloja molemmat.
Ihqu kivaa. Iidan puolest niin onnelline
Oho, olin aamulla varma että nämä keskustelunaloitukset oli trolleja :D Ei hitto, nuo kaks ovatkin niin nopeita liikkeissään ettei edes trollit pysy perässä. Strategia kai sekin...
winner kirjoitti:
Kimppakämppäkin voi olla vain kahdelle. Ei kannata sentään mässäilyssään mennä liiallisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Kimppakämppäkin voi olla vain kahdelle. Ei kannata sentään mässäilyssään mennä liiallisuuksiin.
No näähän kumpikin suorastaan tihkuvat seksiä ;D
Munlaiselle paskiaiselle oli hyvä mainos kikka.. iidasta ennen välittänyt mitään sit ku kuulemma oli ig kuvat pois nii oli pakko käydä kattoo... ja nyt kun menin oli kuvat takasi... Bravo iida ;) hyvä liike oli...
ei näitä enää jaksa edes seurata, kyllästymiseen saakka nyt veivattu yhtä ja samaa asiaa, jotain uutta niiden olisi jo aika keksiä, jos otsikoissa tahtovat pysyä. Jos niistä nyt jompikumpi on ihan tosissaan tuossa suhteessa, niin sääliksi käy. Typerän maineen ovat joka tapauksessa kumpikin jo saaneet, oli tässä takana ihan mitä vaan. Lopettaisi lehdetkin jo uutisoinnin, minä lopetan nyt näiden asiaa koskevien kommenttien lukemisen ja kommentoinnin, ei vaan jaksa enää
Paitsi ehkä vieläkin alemmas mennään kuin Metti ja Murvi...