Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siltsu-dokumenttisarja alkaa MTV:llä

Vierailija
08.09.2023 |

Siltsu-dokumenttisarja tarjoaa mahdollisuuden saada parempi käsitys Jari Sillanpään elämän käänteistä ja hänen haasteistaan. Sarja tuo esiin myös Sillanpään fanien käsityksiä hänen tekemisistään ja tarjoaa pohdintaa siitä, pitäisikö hänelle antaa anteeksi.

https://www.iltalehti.fi/telkku/uutiset/ad4e9c19-5600-4bb4-96ed-9cf83fc…

Kiinnostaako sarja?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä Siltsulta löytynyttä lapovideon lasta, poliisi vielä korosti, että kyse on HYVIN PIENESTÄ lapsesta eli oletan, että kyseessä taapero tai leikki-ikäinen 2-6-v, joka oman paskan lapsuuden kokemuksella on varmasti ollut tosi tuskissaan ja luullut, että tapetaan.

Tätä pa skaa tämä siannäköinen neitihomo kuluttaa ja pitää normaalina. Mitään ei kadu. Saisipa pesismailasta annelliinsa kunnes kuolema koittaisi.

Vierailija
62/93 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilaan tollanen kuuluisi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukkaako joululevyn ulos ja sen myyntiä pitää nyt pohjustaa?

Tai joulukonsertit tulossa ?

Kyllä. Jari Sillanpään joulu kiertue alkaa 21.11.

Esiintyy ainakin 10 paikassa pieniä junttiloita

Jep . Raahe Klaukkala hienoja metropoleja

Vierailija
64/93 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puhuu sievistelevästi "ongelmista ja lööpeistä" Olkoon vaikka kuinka homo, ei haittaa ja Suomessa on ollut vaikka kuinka paljon alkoholisoituneita julkkiksia mitkä on törttöillyt niin sinäänsä mikä iso ero on vetääkö pöntön sekaisin alkoholilla vai huumeilla, mutta se että tuo on tuomittu säädyttömistä lapsikuvista ei ole mikään pikkujuttu.

Ja ei muuten siitä ole revitty lööppejä, noista huumehommista olen kuullut jo aikoja sitten, mutta noista lapsikuvista ei ole noin paljoa puhuttu.

Vierailija
65/93 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että Siltsu-fanit antoivat anteeksi kiddypoornon ja lapsan vedon lapsen katsellessa. Jartsalla oli vain vaikeaa.

Vierailija
66/93 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä miten paikat myy joulukiertueella, jotenkin mahdoton uskoa että menis enää salit täyteen. Toivon mukaan ei. 

Vierailija
67/93 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarin 58 turha ruikuttaa . Tienannut niin paljon että pärjää eläkeikään

Vierailija
68/93 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄK!!

Vierailija
69/93 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulta kysytään, niin on tullut aika antaa Jarille uusi mahdollisuus ja menneet voidaan unohtaa.

Kukaan ei ole täydellinen.

Et voi olla tosissasi! Ne huumehommat on ihan sama, ei ne ketään kiinnosta, mutta se toinen asia!!

Lapsipoke on ihan ok? Niinkö??

Vierailija
70/93 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin sarjasta ekan jakson. Tosi mielenkiintonen ja hyvin tehty!

Siltsu on kyllä kiehtova persoona.

Joo, tosi kiehtovaa vetää huumeita ja kuluttaa lapsipokea. Hyi v*ttu te fanit ootte sekasin.

Vierailija
71/93 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava äijä. 

Näin Sillanpää sanoo:

...Pyydän kaikilta niiltä sydämeni pohjasta anteeksi, jotka oikeasti tuntevat, että ovat tulleet loukatuiksi, Sillanpää sanoi sunnuntaiaamuna 24. syyskuuta...

Siis hetkinen. Sillanpää siis ei itse kadu yhtään mitään vaan pyytelee vaan nöyrimmästi anteeksi JOS NYT joku (ja vielä oikeasti!) TUNTEE (!!!!), että on tullut loukatuksi.

Syyllinen on siis se joka on uhri - ei Sillanpää itse missään nimessä????

Vierailija
72/93 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillanpää on viimeinen jta menisin kuuntelemaan. Danny ja Tapani Kansa kuuluvat tavallaan samaan kastiin, ehkä toisista syistä.

Vierailija
73/93 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tilanne tämän Sillanpään julkisessa esiintymisessä on se, että siellä voi tulla ns. kova vastaan ja joku laittaa tämän huumepedarin tilille. Lopullisesti.

Ei jää ikävä. Alhaisinta ihmislaatua tämä huumeiden ja lapsip#rnon suurkuluttaja.

Tää sika ei edes tajua, miten oksettavavasta tapauksesta on kyse.

Vierailija
74/93 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava äijä. 

Näin Sillanpää sanoo:

...Pyydän kaikilta niiltä sydämeni pohjasta anteeksi, jotka oikeasti tuntevat, että ovat tulleet loukatuiksi, Sillanpää sanoi sunnuntaiaamuna 24. syyskuuta...

Siis hetkinen. Sillanpää siis ei itse kadu yhtään mitään vaan pyytelee vaan nöyrimmästi anteeksi JOS NYT joku (ja vielä oikeasti!) TUNTEE (!!!!), että on tullut loukatuksi.

Sillanpäähän sanoi samaisessa haastattelussa, että koko jupakka on ymmärretty väärin. Se rikosnimike on "Sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittäminen" mutta tosiasiassa Jari ei ole levittänyt mitään. Tuo rikosnimike oli vain lähin löytynyt kuvaamaan tapahtunutta. Mutta se johtaa harhaan. Jari ei ole itse vahingoittanut ketään tai levittänyt mitään materiaalia.

Vierailija
75/93 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puhuu sievistelevästi "ongelmista ja lööpeistä" Olkoon vaikka kuinka homo, ei haittaa ja Suomessa on ollut vaikka kuinka paljon alkoholisoituneita julkkiksia mitkä on törttöillyt niin sinäänsä mikä iso ero on vetääkö pöntön sekaisin alkoholilla vai huumeilla, mutta se että tuo on tuomittu säädyttömistä lapsikuvista ei ole mikään pikkujuttu.

Ja ei muuten siitä ole revitty lööppejä, noista huumehommista olen kuullut jo aikoja sitten, mutta noista lapsikuvista ei ole noin paljoa puhuttu.

On myös eroa sillä vetääkö alkoholia vai huumeita, paljonkin. Toinen on laillisesti reguloitua toimintaa josta tulee verorahoja valtion kirstuun. Toinen on aina rikollista jonka takia ihmisiä kuolee ja kärsii. Huumeita rahoitetaan ja kuljetetaan esimerkiksi ihmiskaupalla ja pedofilialla.  

Huumeiden käyttö ei ole koskaan kenenkään yksityisasia, vaikka addiktio onkin sairaus jota tulee hoitaa ja antaa apua.

Vierailija
76/93 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettava äijä. 

Näin Sillanpää sanoo:

Sillanpäähän sanoi samaisessa haastattelussa, että koko jupakka on ymmärretty väärin. Se rikosnimike on "Sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittäminen" mutta tosiasiassa Jari ei ole levittänyt mitään. Tuo rikosnimike oli vain lähin löytynyt kuvaamaan tapahtunutta. Mutta se johtaa harhaan. Jari ei ole itse vahingoittanut ketään tai levittänyt mitään materiaalia.

'Sattuuhan sitä, että huumepäissään kattelee ja ottaa vielä kännykkään talteen järkyttäviä videoita, jossa lapselle tehdään pahaa. Se on ihan luonnollista toimintaa piripäälle. Seuraavana päivänä sitten taivastelee, mitä sitä on taas hörhöissään tullu tehtyä ja painaa delete. En mä ole kellekkään tehny pahaa, mutta voin mä kattella, kun muut tekee. Miks sitä pitäis pyytää anteeksi?'

Noin minä kuulin Siltsun 'tunnustuksen' sarjan 3. osassa.

Vierailija
77/93 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä tapauksia pitää glorifioida?

Vierailija
78/93 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Syöpäsäätiö tuli järkiinsä ja perui Siltaun esiintymisen. Tästä tämä lähtee. Siltsun känselointi. Julkisuusmylly tulee jatkumaan vielä kauan.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ddf802c7-d455-4573-b736-37aeba…

Vierailija
79/93 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili on aivan eri asia kuin addikti.Todella tuomittavaa,miksi ei tajua hävitä julkisuudesta.

Vierailija
80/93 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se on lievennetty muotoon sukupuolisiveelisen kuvat levittäminen.