Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies etenee liian nopeasti..

Vierailija
07.09.2023 |

Tapasin tinderissä erään miehen. Hän on tosi huomaavainen ja ihana, ja selvästi ihastunut minuun. Ongelma se, että olemme tunteneet vasta viikon ja hän jo nyt kyselee että seurustelemmeko.. itse en osaa omista tunteistani vielä sanoa mitään. Toki tykkään hänen seurastaan ja ehkä pienesti olen ihastunutkin, mutta tämä ahdistaa. Haluaisin rauhassa katsoa mitä tästä tulee enkä hätäillä ja sanoin miehelle itselleenkin että ei pidetä kiirettä. Hän kuitenkin puhuu jo ensi kesän reissaamisista yhdessä yms. Ja kertoo koki ajan miten ikävä on ja kutsuu jo muruksi.. Onko tämä nyt todellinen Red flag kun toinen haluaa edetä näin ripeästi, vai onko hän vaan niin ihastunut?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen pomoni tapasi miehen jossain nettitreffipalvelussa. Ekoilla treffeillä mies sanoi rakastavansa häntä, ja kolmen viikon päästä pomo olikin jo irtisanonut kämppänsä ja muuttanut miehen luokse. Pian tämän jälkeen selvisi että mies olikin sairaalloisen mustasukkainen, kontrolloiva ja väkivaltainen päihdeongelman omaava ressukka. No ei siinä, meni kuukausi ja pomo ilmoitti olevansa raskaana. Tästä on nyt muutama vuosi aikaa, ovat edelleen yhdessä ja ex-pomoni vaikuttaa nujerretulta ihmisrauniolta. On myös ollut työtön lapsen saatuaan, ja täysin riippuvainen tästä sekopäisestä miehestään. Toivottavasti ap sulle ei käy samoin. Jos olisin sinä niin olisin jo nostanut kytkintä.

Mä menetin mun kaverin vastaavalle. Ei varsinaisesti ollut noin läpinäkyvä, mutta harvinaisen passiivis-aggressiivinen. Ekat vuodet vei lomille,osti laukkuja,elätti (redflags)

Sitten alkoi tulemaan ehdot ja tarkempi kyttäys. Ystävyys meni siinä. Ainoa ketä siellä saa enää käydä on appivanhemmat tai siivooja.

Vierailija
42/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa sänkyyn nopeasti. Lupaa tietenkin kuut ja taivaat mutta jättää sinut heti kun on saanut seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikossa voi ihastua korkeintaan haavekuviin ellette ole 24/7 viettäneet aikaa yhdessä.

Kannattaa suututtaa mies. Ihan tosi. Siinä näkee ihmisen todellisen luonteen ja sen mitä on luvassa.

Luota vaistoosi.

Kunnon manipuloija siellä. Puistattaa ajatus että ajautuisi suhteen tuollaisen kanssa.

Vierailija
44/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Noin ne komeat miehet toimii koska haluavat vain pillua sinulta. Tietenkin panet sen kanssa jo viikonloppuna koska muuten se jättää sinut.

Olet sinä kyllä reppana. En tiedä pitäisikö sääliä vai inhota.

Jos ap olisi kirjoittanut, että "mies ei halua edetä, on jo viikko tapailtu ja olen ihastunut, mutta hän ei näytä tai kerro omista tunteistaan", niin olisit vastannut:

"Noin ne komeat miehet toimii koska haluavat vain pillua sinulta. Tietenkin panet sen kanssa jo viikonloppuna koska muuten se jättää sinut."

Vierailija
45/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi tuollaisesta joten lopettaisin jutun.

Aina pienempi paha skipata mies ja jäädä pohtimaan entä jos-suhdetta yksinäisinä iltoina kuin pilata koko elämä muutamiksi kuukausiksi tai jopa vuosiksi henkilön kanssa, josta jo alkuun tuli huono vire.

Miehiä kyllä riittää. Minä en ole kertaakaan katunut tapailun päättämistä kun on tullut epämiellyttävä olo tyypin kanssa. Sitä kyllä olen kun kerran erehdyin jatkamaan suhdetta vasten olojani. Turvakotiinhan se päättyi.

Vierailija
46/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten Kultamekko-ida ja Archie. Viikossa ehtii paljon.

Vierailija
47/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on tällaisia että myöhemmin elämässä miettii miksei nähnyt varoituslippuja heti alussa. Ei ole normaalia ihastua noin syvästi noin nopeasti, tai vaikka ihastuisikin, haluta edetä käytännössä tuntemattoman ihmisen kanssa tuohon tahtiin.

Mullekin alkoi kerran ensitreffeillä mies selittää että mökillä sitten kesällä tehdään sitä ja tätä, ja voisi hän siellä vaikka kosiakin. Se oli sitten siinä, takki mukaan ja kiitos hei.

Vierailija
48/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut elämässäni 3 kertaa pitkissä suhteissa, 3+2+21 vuotta. Joka kerta nais osapuoli on ollut se kiireisempi yhteenmuutossa. Enkä voi sanoa että yksikään on ollut huono päätös. Mutta joskus ne vaan päättyy, ja mikä mistäkin syystä.

Vierailija
49/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia olla innoissaan ja kokematon kuin se että on sen verran typerä että kysyy VIIKON tuntemisen jälkeen että seurustellaanko me.

Vierailija
50/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon??? Hyi...

Omassa suhteessakin kutsuttiin hellittelynimillä tosi nopeaan (oli kovasti ihastusta ilmoilla), ja parin kuukauden päästä oltiin ekalla viikonloppureissulla. Mutta ekat puoli vuotta oltiin muuten sellaisessa deittilandiassa, oli ihanaa, ei treffailtu muita, mutta yhtä mieltä oltiin että kevyttä ja vapaata ja edetään hitaasti. Molemmilla oli omaa tilaa.

Älä anna toisen päättää tunteita sinun puolesta, major red flag!

Vierailija
51/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikossa voi ihastua korkeintaan haavekuviin ellette ole 24/7 viettäneet aikaa yhdessä.

Kannattaa suututtaa mies. Ihan tosi. Siinä näkee ihmisen todellisen luonteen ja sen mitä on luvassa.

Luota vaistoosi.

Kunnon manipuloija siellä. Puistattaa ajatus että ajautuisi suhteen tuollaisen kanssa.

Yhtä lailla rakkauspommitus on manipulointia ja vieläpä kierompaa. Jos sinut suututetaan, niin saatat ajatella että onpa ärsyttävä tyyppi. Et ehkä jaksa kiinnostua tuollaisesta kieroilusta.

Mutta jos sinua kehutaan ja itsetuntoasi pönkitetään. Annetaan ymmärtää että olet parasta maailmassa. Etkä voi yhtään tietää odottaako kulman takana täydellinen muutos. Luepa noita ylempiä kommentteja kontrolloivasta käytöksestä. Niissä ei ole alussa mitään negatiivista vaan pelkkää pumpulia ja hattaraa.

Vierailija
52/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seurustelua ehdottaa esim viikossa viidelle naiselle, ei tarvitse olla viikkoakaan ilman.

Vierailija
53/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla narsku, joka koettaa sitouttaa heti ja lovebombaa.

Voi olla epätoivoinen, joka ihastuu haavekuviinsa ja jota ei kiinnosta, millainen olet ihmisenä. Haluaa istuttaa sinut siihen, millainen kuva itsellään on suhteesta.

Voi olla aidosti ihastunut, mutta hieman arviointikyvytön (koska ihastuu tuntematta) ja itsekäs ihminen, jota kiinnostaa omat tunteensa enemmän kuin se, että sullakin olisi luonteva olo etenemistahdin kanssa.

Jos ei yksi keskustelu auta asiaan, niin ei ole olemassa skenariota, jossa etenemistahtia liikaa puskeva ihminen olisi hyvä kumppani.

Vierailija
54/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen pomoni tapasi miehen jossain nettitreffipalvelussa. Ekoilla treffeillä mies sanoi rakastavansa häntä, ja kolmen viikon päästä pomo olikin jo irtisanonut kämppänsä ja muuttanut miehen luokse. Pian tämän jälkeen selvisi että mies olikin sairaalloisen mustasukkainen, kontrolloiva ja väkivaltainen päihdeongelman omaava ressukka. No ei siinä, meni kuukausi ja pomo ilmoitti olevansa raskaana. Tästä on nyt muutama vuosi aikaa, ovat edelleen yhdessä ja ex-pomoni vaikuttaa nujerretulta ihmisrauniolta. On myös ollut työtön lapsen saatuaan, ja täysin riippuvainen tästä sekopäisestä miehestään. Toivottavasti ap sulle ei käy samoin. Jos olisin sinä niin olisin jo nostanut kytkintä.

Mä menetin mun kaverin vastaavalle. Ei varsinaisesti ollut noin läpinäkyvä, mutta harvinaisen passiivis-aggressiivinen. Ekat vuodet vei lomille,osti laukkuja,elätti (redflags)

Sitten alkoi tulemaan ehdot ja tarkempi kyttäys. Ystävyys meni siinä. Ainoa ketä siellä saa enää käydä on appivanhemmat tai siivooja.

Jännä, että tuo laukkujuttu toimii joillekin. 

Vierailija
55/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag ainakin omasta mielestä ja olen vastaavista lähtenyt lätkimään nopeasti. Viikossa ei ehdi tutustua keneenkään. Jos ehtii ihastua, ihastuu korkeintaan johonkin itse kuviteltuun haavekuvaan siitä millaiseksi mielikuvituksessaan toisen ja parisuhteen kuvittelee.

Taikka sitten on jotakin ongelmia ja haluaa käydä kiinni kuin sika limppuun ennen kuin toinen ehtii karkuun...

Oli tilanne mikä tahansa, ei hyvää lupaa.

Vierailija
56/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kuulostaa oudolta. Ehkä hän on läheisriippuvainen.

Ai, onko AP siis kohdellut miestä huonosti, ja mies yrittää parantaa apn rakkaudellaan?

Koska sitä läheisriippuvaisuus tarkoittaa, eikä sitä mitä luulet.

Vierailija
57/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan olla, että mies näkee jonkinlaisen tulevaisuuden mahdollisuuden aapeen kanssa, kyselee reissaamisesta koska itse tykkää reissata ja kyselee seurustelusta koska ei halua mokata mahdollista suhdetta mutta haluaa tietää onko suhde vielä sillä tasolla, että voisi deittailla muitakin.

Viikossa on vaikea oppia tuntemaan toisen tapaa kommunikoida.

Mutta jos yhtään arvelluttaa niin ainahan voi laittaa vaan uutta matoa koukkuun. Varmasti tinderistä löytyy niitäkin miehiä jotka eivät halua sitoutua. Tee aapee niinkuin itsellesi tuntuu parhaalle.

Vierailija
58/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin että mies tulee liian nopeasti, no samasta asiastahan tässä on kysymys,eli etenee nopeasti kohti rakkaudentäyttymystä.

Vierailija
59/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ahdistavaa, mutta toisaalta hyvin tyypillistä ihastuneille miehille. Itselle käynyt tässä ihan kuukauden sisään niin, että kävin yhden tyypin kanssa kahvilla, hän sitten ihastui ja suunnitteli jo tohkeissaan seuraavia treffejä kylpylomalle jne. Toisen kanssa tapasin viikon sisään kaksi kertaa ja hän ilmoitti olevansa ihastunut, jalat on kuulemma menneet alta jne. Mietin asiaa pari päivää ja totesin, että ahdistaa liikaa, enkä lämmennyt nyt oikein kummastakaan, joten jouduin antamaan pakit.

Ihastuminen on tietysti ihana asia, mutta pitäisi muista laittaa jäitä hattuun. Ei kehenkään voi oikeasti ihastua parin näkemisen jälkeen, joten siinä mielessä salamarakastumiset ovat kyllä itselle aikamoinen red flag.

Vierailija
60/69 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko antanu jo persettä sille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi