Mies etenee liian nopeasti..
Tapasin tinderissä erään miehen. Hän on tosi huomaavainen ja ihana, ja selvästi ihastunut minuun. Ongelma se, että olemme tunteneet vasta viikon ja hän jo nyt kyselee että seurustelemmeko.. itse en osaa omista tunteistani vielä sanoa mitään. Toki tykkään hänen seurastaan ja ehkä pienesti olen ihastunutkin, mutta tämä ahdistaa. Haluaisin rauhassa katsoa mitä tästä tulee enkä hätäillä ja sanoin miehelle itselleenkin että ei pidetä kiirettä. Hän kuitenkin puhuu jo ensi kesän reissaamisista yhdessä yms. Ja kertoo koki ajan miten ikävä on ja kutsuu jo muruksi.. Onko tämä nyt todellinen Red flag kun toinen haluaa edetä näin ripeästi, vai onko hän vaan niin ihastunut?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Nämä on tällaisia että myöhemmin elämässä miettii miksei nähnyt varoituslippuja heti alussa. Ei ole normaalia ihastua noin syvästi noin nopeasti, tai vaikka ihastuisikin, haluta edetä käytännössä tuntemattoman ihmisen kanssa tuohon tahtiin.
Mullekin alkoi kerran ensitreffeillä mies selittää että mökillä sitten kesällä tehdään sitä ja tätä, ja voisi hän siellä vaikka kosiakin. Se oli sitten siinä, takki mukaan ja kiitos hei.
Siis ekoilla treffeillä?! Ei apua miten sekaisin jotkut ovat. Onko näillä sitten muutenkin elämän hallinta jotenkin hukassa. Ei ole työtä, päihteet mukana kuvioissa tai kasa muita ongelmia? Ei kai kukaan täyspäinen käyttäydy noin. Itse olen onneks säästynyt tällaisilta kiireisiltä rakastujilta. Olisi super ahdistavaa.
kuulostaa yrittäjältä. nainen äkkiä, firma äkkiä jne.
Tapasin tinderissä kertoo teistä kyllä kaiken oleellisen.
Itse rakastuin tosi nopeasti ja vastapuoli tunsi samoin. Puhutaan viikoista. Elämäntilanne ei sallinut mitään äkkinäisiä konkreettisia askeleita mutta tunnetasolla oltiin tosi sitoutuneita tosi nopeasti. Kyllä muhun alussa iski paljonkin niitä "liian hyvää ollakseen totta" fiiliksiä, mutta tiesin omien tunteideni olevan aitoja ja että olen itse aidosti ja oikeasti täysillä mukana siinä jutussa. Miksi se toinenkin ei siis voisi sitä olla? Ei kaikkien tarvitse olla narsisteja.
Mutta aloittajalla toki erilainen tilanne koska hänellä itsellään ei ole hyvä olla kun joutuu tällaisia miettimään. Silloin varmaan pitää kuunnella sitä vaistoaan.
nuoret yrittäjät toimii noin. hirveä kiire rakentaa kaikki, sopivan naisen löydettyä, heti mukulat siihen, talonrakennus ja pari firmaa samaan aikaan. voi olla, että pääset siivoamaan isoa taloa tulevan lapsilauman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastuin tosi nopeasti ja vastapuoli tunsi samoin. Puhutaan viikoista. Elämäntilanne ei sallinut mitään äkkinäisiä konkreettisia askeleita mutta tunnetasolla oltiin tosi sitoutuneita tosi nopeasti. Kyllä muhun alussa iski paljonkin niitä "liian hyvää ollakseen totta" fiiliksiä, mutta tiesin omien tunteideni olevan aitoja ja että olen itse aidosti ja oikeasti täysillä mukana siinä jutussa. Miksi se toinenkin ei siis voisi sitä olla? Ei kaikkien tarvitse olla narsisteja.
Mutta aloittajalla toki erilainen tilanne koska hänellä itsellään ei ole hyvä olla kun joutuu tällaisia miettimään. Silloin varmaan pitää kuunnella sitä vaistoaan.
Nimenomaan se, että vaikka itse ihastuisi kuinka nopeasti, ei fiksu ihminen kippaa sitä heti toisen harteille ja ala kärttämään joko nyt ollaan, joko, joko nyt.... silloin kun molemmat on samassa pisteessä niin asiat etenee kuin itsekseen.
Narsistit ainakin ovat hyvin nopeita liikkeissään heti alkuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan se, että vaikka itse ihastuisi kuinka nopeasti, ei fiksu ihminen kippaa sitä heti toisen harteille ja ala kärttämään joko nyt ollaan, joko, joko nyt.... silloin kun molemmat on samassa pisteessä niin asiat etenee kuin itsekseen.
Joo, totta. Itseäni vaan vähän aina harmittaa nämä ainaiset narsisti-huutelut kun kyse on vähän kuin rakkaudesta ensisilmäyksellä. Eli siis nopeasti heräävistä tunteista. Omalla kohdallani ainakin kävi niin että ihminen vaan tuntui heti oikealta. Ja kun se tunne sattui olemaan molemminpuolinen niin se oli menoa.
Salamarakastuja voi laittaa jarrut pohjaan yhtä nopeasti. Näin minulle kävi. Ei erityisesti harmittanut, kun itse en vielä ehtinyt kaksilla treffeillä ihastua ja tyypin käytös kieltämättä nostatteli punalippuja salkoon.