Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkkäläjärvi ulos

Vierailija
07.09.2023 |

Mitä tässä oikeasti pitäisi alkaa tekemään? Kerätä johonkin adressiin nimiä? Jos sä oikeasti tunkeudut ihmisen kotiin ja tapat toisen eläimen, niin kyllä luulisi olevan jotain aivan perustavanlaatuisesti ja pysyvästi vialla päässä. Tätä ei voi hyväksyä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaikuttajat ei jaa mitään kuvaa jossa lukisi että ei eläinrääkkääjiä eduskuntaan tai jotain sellaista? Miksi ei ole toimeenlaitettu/järjestetty mielenosoitusta? Oon oikeasti järkyttynyt.

Vierailija
2/4 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaikuttajat ei jaa mitään kuvaa jossa lukisi että ei eläinrääkkääjiä eduskuntaan tai jotain sellaista? Miksi ei ole toimeenlaitettu/järjestetty mielenosoitusta? Oon oikeasti järkyttynyt.

Kaikki eläinrakkaat olemma järkyttyneitä. Et ole yksin.

Syksyn aikana tapahtunee.

Laitan nimeni adressiin ja lähden mielenosoitukseen huutamaan "eläintenkiduttajat ulos/v.ttuun" heti, kun sellaiset ilmestyy.

Olen kuullut ainakin mielenosoitusta järjestettävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat ihmiset suhtautuu eläimiin samoin kuin tavaraan. Eivät millään ymmärrä että eläin tuntee kipua ym.

Luulisin että nämä ihmiset on psykopaatteja ja suuri -n joukko ihmisistä onkin sellaisia.

Millään ei saada turkistarhaustakaan loppumaan koska raha.

Vierailija
4/4 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanna on kutsunut näkkälän ja boratin neuvonantajikseen hys hys kyllä se kohu laimenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi