Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran kanssa nukkuvat sinkut

Vierailija
07.09.2023 |

Miten valmiita olette joustamaan tavastanne nukkua koiran kanssa. Ajatellaan että olet tavannut ihanan miehen tai naisen, joka on myös ihastunut sinuun. Tämä henkilö on kuitenkin allerginen koirille, eikä pysty nukkumaan samassa tilassa koiran kanssa. Olisitko valmis siirtämään koirasi muualle nukkumaan?

Entäpä jos tämä ihastus ilmoittaisi, että lapsena ollessaan vihainen koira hyökkäsi hänen päälleen ja melkein repi silmän irti päästä. Siitä lähtien hän on pelännyt koiria eikä todellakaan voisi nukkua samassa huoneessa koiran kanssa. Olisitko valmis siirtämään koirasi muualle nukkumaan, vai hyvästelisitkö tämän ihmisen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hygianiasyistä haluaisi samaan sänkyyn kakassa kierineen koirulin kanssa.

Vierailija
2/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis siirtämään koiran lattialle niiksi öiksi, kun deitti nukkuu luonani. Mutta koira nukkuu samassa huoneessa kanssani, koska on aina niin tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa olisinko valmis joustamaan paljoakaan koirani takia.

Vierailija
4/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan tajunnut näitä koiransa lakanoihin ottavia. Käykö koira päivittäin suhkussa? Ei. Käykö koira edes viikottain suihkussa? Ei.

Vierailija
5/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhtyisi suhteeseen koira-ihmisen kanssa enkä todellakaan menis samaan sänkyyn koiran kanssa!

Vierailija
6/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koirista pidänkin ja olen niitä omistanut, en haluaisi koiraa sänkyyn. Sänky olisi aina karvassa, hiekassa, kuolassa jne.

Mutta miksei koira saisi nukkua halutessaan makuuhuoneessa omassa pedissään? Yleensä koirat viihtyvät yöaikaan lähellä laumaansa, se on niille luontaista käytöstä.

Vierailija
7/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nukkuuko joku oikeasti samassa sängyssä koiran kanssa? Miksi ihmeessä?

Vierailija
8/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en hygianiasyistä haluaisi samaan sänkyyn kakassa kierineen koirulin kanssa.

Kyllä koirat nyt sentään silloin vedellä pestään jos ovat liassa/kakassa pyörineet ja tassut aina kurakeleillä. Se on tosin totta, että harva pesee koiraansa kovinkaan usein pesuainein ja läpikotaisin, useimmat ehkä 1-2 kertaa vuodessa, eikä se koiran turkille hyvää teekään. Terveen koiran turkin tulisi olla enemmänkin rasvapintainen kun pumpulin pehmeä, tämä on tärkeää etenkin paljon aikaa ulkona viettävillä koirilla koska rasvapinta estää myös vettä/kosteutta pääsemästä pohjavillaan.

Vierailija
9/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä seurustelisi ihmisen kanssa, joka nukkuu samassa sängyssä koiransa kanssa.

Vierailija
10/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on koirille allerginen, ei hän pysty yöpymään samassa asunnossa koiran kanssa, joten se siitä arviosta.

Koirat nukkuvat missä haluavat, alkuyön sängyn jalkopäässä josta siirrytään kun tulee liian kuuma omaan koriin. Ja koirut paitsi käyvät viikottain pesulla myös käyttävät hopeashampoota, jotta valkoiset kohdat pysyvät valkoisina. 😀

Vierailija
11/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on koirille allerginen, ei hän pysty yöpymään samassa asunnossa koiran kanssa, joten se siitä arviosta.

Koirat nukkuvat missä haluavat, alkuyön sängyn jalkopäässä josta siirrytään kun tulee liian kuuma omaan koriin. Ja koirut paitsi käyvät viikottain pesulla myös käyttävät hopeashampoota, jotta valkoiset kohdat pysyvät valkoisina. 😀

Ja nämä eivät kuolaa, minuakin vähän ällöttää joidenkin rotujen kuolaavuus, eivätkä todellakaan ole rasvaturkkeja.

Vierailija
12/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira sujauttaa yöllä vahingossa sisään, minkäs sille voi? Vaikka tapahtuisi joka yö.

Vierailija
13/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minua varten ihminen, jolla on ongelmia koirien kanssa. Parisuhteet ei ole onnistuneet, mutta jokaisesta poikaystäväksi asti päässeestä on koira pitänyt ja he koirasta. Kaikkien aikojen rakkauttani (joka kyllä petti minut sitten, joten se siitä, ei ole enää mahkuja) koirani suorastaan rakasti. Aina köllötti hänen kainalossaan, joskus minäkin pääsin mukaan. Koira alkoi olemaan hulluna suklaaseen, koska mies oli suklaahullu. Iso koira, niin ei sille mitään käyny, vaikka suklaalevyn silloin tällöin miehen laukusta veti naamaansa. Tiedä sitte jos se meni myös jotenki päähän? Kun pitäis olla koirille myrkyllistä... Minun eväsleipiä ei ole ikinä varastanut lattialle jääneestä laukusta. Se on se suklaa vaan...

Vierailija
14/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku nukuin kissojen kanssa samassa sängyssä, ja nyt olen naimisissa ja nukumme puolisoni kanssa edelleen kissojen kanssa samassa sängyssä.

Pitää vain löytää itselleen ja kissoilleen/koirilleen sopiva puoliso :)

Vierailija
15/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin sinkku nukuin kissojen kanssa samassa sängyssä, ja nyt olen naimisissa ja nukumme puolisoni kanssa edelleen kissojen kanssa samassa sängyssä.

Pitää vain löytää itselleen ja kissoilleen/koirilleen sopiva puoliso :)

No siinä onkin hakemista, kun muutenkin on vaikea löytää kunnon miestä.

Vierailija
16/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisessä sänkyhommassa menee vajaa vartti. Koira pärjää kyllä sen ajan lattialla.

Vierailija
17/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrökoira pidetään tietenkin ja pehmolelu. Uusi on omassa kodissaan, eri huoneessa tai eri sängyssä. Jos on sama sänky (teoriassa) pitäisi olla kaksi parisänkyä, eläimille oma. ;)