Lantionpohjan botuliinihoidot
Onko kellekkään muulle tehty lantionpohjan botuliinihoitoja lantionpohjan toimintahäiriöön hoidoksi? Oon kärsiny tästä sairaudesta kauan ja tuntuu olevan melko vaiettu asia tai sitten harvinainen en tiedä? Vertaistukea vaikea löytää ja aihe varmasti tosi arka, niin myös mulle. Elämä vähän jännittää nyt, kun botuliini on alkanut vaikuttaa ja peräsuolen lihakset on lähes kokonaan halvaannutettu, toisin sanoen arki jännittää mikäli tässä vaippojakin joutuu käytämään töissä saati urheillessa. Olen tosi nuori ja välillä todellakin koen tosi kovaa pinetta mäin arasta vaivasta. Vertaistukea?
Kommentit (3)
Mulle lääkäri joskus ehdotti tätä kun vulvodynia pahentui synnytyksen jälkeen, mutta ei tarvittu kuitenkaan. Tätä hoidetaan myös siis peräaukon spastisuuteen tietäkseni.
kuulostaa raskaalle jos ei voi hallita omaa kroppaansa noin luonnollisesta astiasta. Tsempit aloittajalle :o
Empä oo ennen kuullut, mutta toivon että hoidosta on apua vaikka epämiellyttävä haitta lieneen tuo. Paljon on sairauksia joita ei ulospäin näe, leuka pystyyn vaikka helppohan se on ulkopuolisena sanoa. Toivottavasti löydät vertaistukea. Mistä muuten tuollainen sairaus syntyy?