Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Sanna Marin petti äänestäjänsä.

Kommentit (948)

Vierailija
681/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettehän te Sannasta eroon pääse kun Halal-Aho ei myönnä sille eroa😂

myönnetty on, tosin eduskunta vielä hyväksyy

Vierailija
682/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Marin voi olla neuvonantaja, itse tarvitsi ennätysmäärän neuvonantajia joka käänteeseen!

Se selviää engelsmanneille kivasti ajan myötä... Tai sitten toi on vain palkintovirka Suomen myymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisen kevyin eväin lähtee neuvomaan hallituksia...vaikka kaikkihan me tiedämme, että kyse on vain liirumlaarumista.

Miksi sinulla ottaa noin tiukille, että Sannaa on pyydetty vastuullisiin hyväpalkkaisiin töihin. Nimenomaan kaikki tiedämme että sinne ei ketä tahansa oteta, eikä pyydetä.. Minä olen suomalaisena ylpeä Marinista. 🌹

Vierailija
684/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisen kevyin eväin lähtee neuvomaan hallituksia...vaikka kaikkihan me tiedämme, että kyse on vain liirumlaarumista.

Sullako on niin paljon tietoa ko asiasta että voit noin kommentoida?

Laita mullekin linkki liirumlaarumiin.

Vierailija
685/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa Marinilla ilkeämielinen ilme iltasanomien kuvassa. Puistattaa ihan.

Hepottiko reppana kun tuon tänne kirjoitit.. 🤣🤣🤣

Vierailija
686/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lex kirjoitti:

Onko niin, että Sannan koulutus on hallintotieteen maisteri. Koulutuksen kesto on

noin viisi vuotta mutta häneltä kului tutkinnon suorittamiseen noin kymmenen vuotta.

Nyt hän sitten lähtee neuvonantajaksi kansainvälisille kentille. Pikkuisen nyt kyllä hymyilyttää

Sinäkö luulet, että tuonne headhuntataan tutkintotodistuksen perusteella?

Vierailija
687/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla ottaa noin tiukille, että Sannaa on pyydetty vastuullisiin hyväpalkkaisiin töihin. Nimenomaan kaikki tiedämme että sinne ei ketä tahansa oteta, eikä pyydetä.. Minä olen suomalaisena ylpeä Marinista. 🌹

Mistä tarkalleen ottaen olet ylpeä?

Siitäkö, että expm menee lähes rikollisjärjestöön töihin?

Vai siitäkö, että hän huijasi suomalaisia lähes kaikessa mihin ryhtyi alusta asti?

Vierailija
688/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, miten täällä joku syyttää Marinin kritisoijia myrkyn kylvämisestä. :D

Mitä muuta tämä prinsessansa on itse tehnyt? Jakanut kansaa ja huutanut vihansa.

Hieno perintö.

Mitä muuta kuin myrkyn kylvöä koko tämä ketju on? Se kertoo vain teistä kiusaajista, ei mistään muusta.

No, teeppä aloitus johonkin instanssiin että Sannalle joku veistäisi patsaan. Ja liputuspäivä. Kaikki jotka sorron yöstä nousevat, voivat käydä patsaalla ihastelemassa Marinia. Aatteleppa ite, soppatykiltä marssitte sitten patsaalle. Se olis sitä henkilöpalvontaa aidoimmillaan.

Oli kyse myrkynkylvöstä ja kiusaamisesta, ei patsashankkeesta.-eri

Sanna se myrkyn lykkäs kun kutsui Perussuomalaisia vaikka millä nimillä. Aivopesty näytät olevan Sinäkin. Pressakin sivalsi - boomerit tietää, vaikka Sanna väitti muuta.

Vierailija
689/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ahdistaa, että meillä oli tuollainen pm ja yhä vieläkin jotkut raukat on sen lumoissa.

Vierailija
690/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus ja katkeruus on suomalaisten perisynti. Onhan se nyt ikävää että suomalainen nuori naispoliitikko menestyy maailmalla :D

Vierailija
691/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tarkalleen ottaen olet ylpeä?

Siitäkö, että expm menee lähes rikollisjärjestöön töihin?

Vai siitäkö, että hän huijasi suomalaisia lähes kaikessa mihin ryhtyi alusta asti?

Nämä ovat näitä demariyksilöitä, punikkeja jotka hmmmm. sanat loppuu, piste.

Vierailija
692/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ahdistaa, että meillä oli tuollainen pm ja yhä vieläkin jotkut raukat on sen lumoissa.

Mahtaa sulla elo olla vaikeaa.

Vierailija
693/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSEET PETIVÄT KAIKKI ÄÄNESTÄJÄNSÄ MYÖS NE KALJA VEIKOT JA AKAT  !!!!!!  BENSA LASKI,,,MUTTA SE MENIKIN TOISIN PÄIN VAI MITÄ OLETTE MIELTÄ PERSEET :))))

Vierailija
694/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Marinia, koska olisin halunnut hänen jatkavan pääministerinä. Rivikansanedustajana hänen paikkansa ei ole. Siksi hienoa, että sai hyvän arvoisensa työpaikan.

Vierailija
695/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Marin voi olla neuvonantaja, itse tarvitsi ennätysmäärän neuvonantajia joka käänteeseen!

Se selviää engelsmanneille kivasti ajan myötä... Tai sitten toi on vain palkintovirka Suomen myymisestä.

Kuka osti Suomen ja millä hinnalla? On vissiin niin uusi uutinen etten ole vielä asiasta ehtinyt lukea.

Viitsisitkö laittaa linkin uutiseen, olisin hyvin kiitollinen :)

Vierailija
696/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se kersa on?

Vierailija
697/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettehän te Sannasta eroon pääse kun Halal-Aho ei myönnä sille eroa😂Kyllä Mestari haluaa taatusti tosta Luuserista eroon. 

Muistatko, että tuo mestari nimi tulee siitä, että on Suomen eduskunnan vieraissa huoraamisen ainut 8v kestäneen vaimon pettäjä mestari. Ansaitsee tittelin H... Mestari. 😄😄😄😄😄

Vierailija
698/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lex kirjoitti:

Onko niin, että Sannan koulutus on hallintotieteen maisteri. Koulutuksen kesto on

noin viisi vuotta mutta häneltä kului tutkinnon suorittamiseen noin kymmenen vuotta.

Nyt hän sitten lähtee neuvonantajaksi kansainvälisille kentille. Pikkuisen nyt kyllä hymyilyttää

Hymyile rauhassa. Sinne ei ketä tahansa pyydetä. Sen tiedät itsekin. Minun valmistuminen kesti 12 vuotta. Ei ollut järjestä kiinni, mutta ajasta. Siinä tuli tehtyä töitä ja muuan Lapsikin. Entä sitten.

Eräät tekevät lapsia, toiset opiskelevat. Arvovalinta.

Vierailija
699/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Marinia, koska olisin halunnut hänen jatkavan pääministerinä. Rivikansanedustajana hänen paikkansa ei ole. Siksi hienoa, että sai hyvän arvoisensa työpaikan.

Samaa mieltä. Rivikansanedustajana poliittinen ura ei etene.. Tosekseen ihana ettei hänen tarvitse katsella noin sekavaa kauhugallerian takkuamassa..

Vierailija
700/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoilijanuransa jatkuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan