Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhyys on suuri ilo

Vierailija
07.09.2023 |

Elämä on silloin täydempää. Joutuu käyttämään luovia ratkaisuja. Olkaamme kaikki köyhät kiitollisia.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syy on siinä että sillonkun ihmisellä ei oo mitään niin se on pakotettu kääntymään sisäänpäin ja se on ainut oikea keino löytää onni ja rauha

Vierailija
2/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuluu kyllä rattoisasti edullisia ratkaisuja pohtiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tulee vähällä toimeen. Jonkinlainen katto pään päällä ja vaatimaton ruoka riittää.

Vierailija
4/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä istuminen nuotion ääressä iltahämärässä on tuonut mulle iloa enemmän kun ykskään asia mitä mä olen koskaan ostanut. 

Vierailija
5/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kohtaa on se yksi suunta, ylöspäin. Jo se tekee hyvää ja tuo iloa.

Vierailija
6/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä jää kuukausittain justiinsa ruokaa rahaa n. 200e. Eipä tällä paljon juhlita ja saa miettiä tarkkaan mitä ostaa. Mutta tulen toimeen tälläkin ja pitää olla tyytyväinen veronmaksajille.

Vierailija
7/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenpä Norjan vuonoille...

Vierailija
8/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä jää kuukausittain justiinsa ruokaa rahaa n. 200e. Eipä tällä paljon juhlita ja saa miettiä tarkkaan mitä ostaa. Mutta tulen toimeen tälläkin ja pitää olla tyytyväinen veronmaksajille.

Itsellä rahaa kyllä on, mutta normaalisti ruokakauppaan menee tuo 200e kuussa. Mitä sieltä haluaisit? Enkä itse ole kyllä pahemmin hintojakaan katsellut.

Vierailija
9/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä myöskin useammin iloitsee tiedosta, että kuolema on tulossa, eikä pelkää kohdata sitä.

Vierailija
10/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni köyhä myös nauraa rikkaiden ahneudelle.

Vierailija
11/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa teillä kivaa. Jatkakaa toki.

Vierailija
12/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden ostaminen on helpompaa kun on yläraja hinnoille. Jos ois miljonääri niin mulle tulisi ongelmaksi ostaa vaikka kodin viihde-elektroniikka koska olisi varaa mihin vaan eikä pystyisi päättää mitä ostaa joten jäisi

tod.näk. ostamatta.

Vierailija
13/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee ulkoiltua, kun etsii palautuspulloja ja -tölkkejä. ;)

Vierailija
14/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaroiden ostaminen on helpompaa kun on yläraja hinnoille. Jos ois miljonääri niin mulle tulisi ongelmaksi ostaa vaikka kodin viihde-elektroniikka koska olisi varaa mihin vaan eikä pystyisi päättää mitä ostaa joten jäisi

tod.näk. ostamatta.

Tai jos ostaisi auton niin en osaisi päätöstä tehdä koska olis varaa mihin tahansa niin nykyisellä romulla varmaan ajelisin.

Vierailija
15/39 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

555 euroa on se minimi toimeentulotuki niin mihinkä se loppu menee. Minulla menee 350 e ruokaan + hygieniatarvikkeet päälle eikä muuhun juhlimiseen jää. Mitään lahjoja en osta enkä käy missään juhlissa muuta kuin ilmaisissa harrastuksissa. Loppuja pitää säästää kenkiin ja vaatteisiin ja onneksi kodinkoneet vielä toimii. Iäkkäänä ei enää tarvitse kauneuden hoitoon onneksi mitään kun saa olla kuin petolinnunperseen näköinen eikä kukaan katso pitkään. 

Vierailija
16/39 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... Olen iäkäs, enkä petolinnunperseen näköinen, vaan luonnonkaunis... Lähdenpä Tanskaan sukuloimaan.

Vierailija
17/39 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiaiset vain pienemmäksi, niin useammat pääsevät nauttimaan köyhyydestä

Vierailija
18/39 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut köyhä ja kyllä mä voin paremmin nyt kun on kunnolliset tulot.

Vierailija
19/39 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä rahaa kyllä on, mutta normaalisti ruokakauppaan menee tuo 200e kuussa. Mitä sieltä haluaisit? Enkä itse ole kyllä pahemmin hintojakaan katsellut.

Mulla aivan sama tilanne. Ei ruokakauppaan mene edes 200 e kk. 

Vierailija
20/39 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa mallia Kuubasta. Siellä ihmisillä on luovuutta ollut jo kauan aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi