Yle: Riikka Purra puolustaa Teemu Keskisarjaa, joka käytti eduskunnassa n-sanaa näin kommentoi pääministeri Petteri Orpo
Yle: Riikka Purra puolustaa Teemu Keskisarjaa, joka käytti eduskunnassa n-sanaa näin kommentoi pääministeri Petteri Orpo
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Keskisarja on typerys. Sikäli sopii hyvin persuihin.
Älykäs mies, joka on kyllästynyt wokepelleilyyn. Ei ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
N-sanan käyttö on kulttuurin omimista. N-sanaa käyttävät yleisesti N-sanat toisistaan esim. jenkeissä. Lähinnä N-sanoista koostuvissa N-jengeissä, joissa huumeet, aseet, ryöstöt ja katuväkivalta on hyvin yleistä.
Häpeä Teemu!
Jokseenkin varma että näitä katujengejä ei vielä 1800-luvulla ollut. Jenkeissäkin kiltisti puuvillaa keräsivät.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kyllä mitään ongelmaa sille että Teemu käytti tuollaista sanaa minusta ja kansastani.
Tottahan tuo on. Suomalaisia on otettu orjiksi enemmän kuin missään Arfikan valtiossa suhteutettuna väkilukuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kyllä mitään ongelmaa sille että Teemu käytti tuollaista sanaa minusta ja kansastani.
Tottahan tuo on. Suomalaisia on otettu orjiksi enemmän kuin missään Arfikan valtiossa suhteutettuna väkilukuun.
Orjuutukseksi voi laskea paljon sitäkin mitä tapahtui Ruotsin vallan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orjuutukseksi voi laskea paljon sitäkin mitä tapahtui Ruotsin vallan alla.
Se nyt on pientä. Aikoinaan Venäjä tuhosi kokonaisia kyliä. Nirri pois miehiltä, naiset ja lapset orjiksi. Meinasi suomalaiset loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut tärvää jo esi-isiäkin
Et ilmeisesti ymmärrä mistä asiassa on edes kyse. Tutustu ensin aiheeseen ja tule sitten uudelleen kommentoimaan.
Tietääkseni vaarini eivät olleet sodassa viittä vuotta sinun rasistisen ajatuksen vuoksi? Mitä jos sinä luet vähän ja tulet sitten kommentoimaan?
Mikä se mun rasistinen ajatus oli?
Mistä sinä keskustelet ja mikä oli aloituksen aihe? Et ole rasisti persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räväkän ja hassun Pölhö-Teemun rankka veto! Riikkuli varmasti arvostaa!
Päinvastoin. Teemuhan tässä edustaa normaalia maalaisjärkeä. "Räväkät" ja "hassut" löytyy sieltä loukkaantujista.
Teemu Keskisarja ei ole normaali, maalainen eikä järkevä. Muuten meni ihan oikein!
Tottakai kaltaistasi muotiwokeposeraajaa ihmetyttää ja pelottaa, kun ihmiset ovat lopen kyllästyneitä tähän teidän pelleilyyn. Totta se kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orjuus on oikeutettua väkilukuun verrattuna ja pistä ihmeessä tilastotietoa suomalaisista orjista?
Orpo on nolo leipäpappi. Surkea otus. Kasvattais munat mut eihän ne kasva turkulaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskisarja on typerys. Sikäli sopii hyvin persuihin.
Älykäs mies, joka on kyllästynyt wokepelleilyyn. Ei ole ainoa.
Mies on historiaakin tutkinut, olen samaa mieltä, että kyllästynyt tähän pelleilyyn. Maassamme on paljon ongelmia ja yksi taho rääkyy pelkkää rasismia, lukisivat edes pikkasen näin oppisivat toisen sanan. Turhautuneina pelleilevät ja kiusaavat ihmisiä, menisivät töihin tai ottaisivat kirjan käteen.
Ylipäätään tämä keskustelu lähteny lapasesta, mutta sanottakoon että
Rasismi ja n..si ajattelu on olennainen osa persujen sielunoloa, vaikka sitä kuin toisin värittää.
Kaava toimii näköjään edelleen vuonna 2023.
Rydmanki käyny kumarteleen Hitlerin perintöä.
Teemu on vähän semmonen suomalaisen älymystön "paha poika".
Kiva. Nyt voidaan sitten alkaa puhua persunaisistakin 1800-luvun tyyliin huorina. Sitähän he olivat, kaikki naiset siis, jotka olivat harrastaneet seksiä ennen avioliittoa. Eronneet varsinkin. Ei nyt pidä provosoitua, kun puhutaan neutraalisti asiaa. Huorittelu on ihan välttämätöntä.
Teemu Keskisarjan kannattaa vaan lekotella muutama vuosi, saa mukavan eläke-eudun heittämällä.
Voi toki olla että järkevänä miehenä antaa liikaa palaa ja muu joukkio hermostuu ja kantaa hänet salista ulos.
Keskisarja taitaa olla juovuksissa. Ainakin oli sen näköinen. Ja persuthan ovat hyviä ottamaan. Ihan tilastoissa koristavat rikoksena rattijuopumus kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on vähän semmonen suomalaisen älymystön "paha poika".
Teemu on sellainen "käsien heiluttelija"
Vierailija kirjoitti:
Ihana Riikka👍 nainen isolla N:llä
Nainen on n-sana.
N-sanan käyttö on kulttuurin omimista. N-sanaa käyttävät yleisesti N-sanat toisistaan esim. jenkeissä. Lähinnä N-sanoista koostuvissa N-jengeissä, joissa huumeet, aseet, ryöstöt ja katuväkivalta on hyvin yleistä.
Häpeä Teemu!