Seiskan toimittaja avoimena: Rita Behmin ei tulisi enää vältellä toimittajia
Seiskan toimittaja Iida Elstelä sanoo sen suoraan: "Rita Behmin ei tulisi enää vältellä toimittajia. Suruaika oli ja meni, nyt on avoimuuden aika."
Seiskan toimittaja Iida Elstelä oli pöyristynyt Elämä Lapselle gaalassa, kun Rita ei ilmestynyt punaiselle matolle kuvattavaksi ja tentattavaksi. Toimittajan tietojen mukaan Rita vältteli toimittajia tarkoituksella, mikä teki asiasta loukkaavan.
Meillä toimittajilla on velvollisuus välittää Ritan tuntoja koko Suomelle. Rita on julkisuuden henkilö, joten hänen suruaikansa on tavallista kansalaista paljon lyhyempi. Nyt suruajan pitäisi olla jo ohi, Iida Elstelä toteaa topakasti toiselle Seiskan toimittajalle.
Lue Seiskan toimittaja Iida Elstelän erikoishaastattelu perjantaina ilmestyvästä Seiskasta!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minä en edelleenkään tiedä tätä behmiä, kuin että vissiin laulaja, googletin joskus kuvan. Joku baskeripäinen meikkilärvi siellä oli, ilmeisesti taas semmoinen elämää suurempi taiteilijanero olevinaan kyseessä?😂
Ketä nää toistensa kopiot nykyartistit edes kiinnostaa, nuoria?
Ei tämä auta yhtään siinä haastattelun saamisessa. :D
Seiska voi jatkossakin keskittyä haastattelemaan Tauskia ja Dannyn Helmiä.
Seiska ei mitään hyvää kirjoittele julkuista, joten ymmärrän hyvin miksi halutaan pysyä toimittajista erossa.
Mä en edes viitsi lukea Seiskaa, kun se on niin ala-arvoinen.
Parempi olisi julkuille, kunhan ei kertoisi mitään yksityisasioita julkisuuteen, sillä ihmiset osaavat olla myrkyllisiä.
Behmillä voi olla ihan muut syynä miksi ei halua antaa lausuntoja julkisuuteen, kuten esim. samat kuin mun mietteet Seiskasta.
Eikös Dannystä ja Helmistä voisi taas tehdä juttua? Vai eikö nekään enää suostu?
Mitä hittoa. En ole tyhmempää kuullut vähään aikaan.
Minä en edelleenkään tiedä tätä behmiä, kuin että vissiin laulaja, googletin joskus kuvan. Joku baskeripäinen meikkilärvi siellä oli, ilmeisesti taas semmoinen elämää suurempi taiteilijanero olevinaan kyseessä?😂
Ketä nää toistensa kopiot nykyartistit edes kiinnostaa, nuoria?