Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen valittanut miehestä täällä aiemminkin, mutta nyt vielä uusinta scheissea:

Vierailija
31.08.2008 |

äijä oli eilen ''viihteellä'', tuli kotiin kahdeksalta (!) ja halusi ladata puhelintaan. Kun ei löytänyt laturia, tuli makkariin herättämään mut ja kun en tiennyt missä laturi on, väitti että olin piilottanut sen ja veti peiton päältäni. Tuli makaamaan mun päälle ja jankutti kymmenen minsaa siitä helvetin laturista, vaikka pyysin monta kertaa että saisin nukkua ja olla rauhassa. Sitten kun suutuin tästä ja kutsuin häntä siaksi, sain kuulla olevani itse sika. Mies lähti sitten pois ja kuulin kun hän räki (!!!) ympäri kämppää (noustuani myöhemmin ylös, astuin yhteen räkälammikkoon...).

Antakaa nyt mun kuulla kunniani, kiitos...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään niin, ettei mies saa heti tietää siitä. Sitten keräät omaisuutesi, jota et halua jättää miehen koston kohteeksi ja lähdet niiden kanssa joko hotelliin tai kaverillesi, kuten joku jo neuvoikin.

Jos tavaraa on enemmän, odota että saat asunnon ja hanki (mieheltäsi salaa) kavereitasi muuttoavuksi, niin saatte kaiken pois miehesi ulottuvilta, ettei hän voi kostaa.

Puolison kuuluu käyttäytyä rakentavasti. Rakentavaa ei ole jankuttaa kymmentä minuuttia jostain, vaikka toinen sanoo koko ajan, ettei tiedä. Rakentavaa olisi ollut kirota hiljaa itsekseen, että missä helkutassa se on, ja antaa puolison ensinnäkin pitää peittonsa ja toisekseen nukkua (=ei valoja eikä ääniä).

Pois vaan tuollaisesta sikalasta. Parempi vaikka sinkkuna kuin tuollaisen kanssa.

Vierailija
2/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ei vain yksinkertaisesti toimita parisuhteessa. Toivon että teillä ei ole yhteisiä lapsia niin ero on helpompi.

Siivosiko sika räkänsä vai sinäkö ne putsasit. Tuo on aika uhkaavaa käytöstä mitä teki sulle sängyssä, joku kerta mättää turpiin jos et älyä ottaa eroa ennen kuin noin tapahtuu.

Mä en hengailisi tuollaisen saastasäkin kanssa mitä sun miehes on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheterapia auttaa, jos haluatte vielä yrittää ap?

Vierailija
4/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olisi aika tehdä asialle jotain?

Vierailija
5/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerään kai tarpeeksi paskaa niskaan että sitten saan itseni lähtemään. Mun ensimmäinen oikea parisuhde, eihän sen ole tarkoitus olla tällaista? Kertokaa joku millaista on olla sua kunnioittavan miehen kanssa... ap

Vierailija
6/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, ulos ja hotelliin. Tai kaverille. Ihan turha piehtaroida siellä kotisäälissä.

Vierailija
7/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tiedät itsekin ihan kyselemättä ettei ketään kohdella tolla tavalla kun "miehesi" kohtelee sua. Kerää nyt kamasi ja lähde, ei se mies terapialla tuosta parane. Kukaan täysjärkinen ei käyttäydy tuolla tavalla, eikä kohtele naista noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän