Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotellaanko teillä miesten ja naisten työt? Mitä edes ovat miesten ja naisten työt?

Vierailija
06.09.2023 |

Hoitaako ukko auton, grillaamisen kesällä ja pihatyöt ja naikkonen hoitaa kaikki kotityöt sisällä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä hoidan kauppareissut, ruuanlaiton ka perinteiset "miesten työt" (eli nurmikon leikkuun, lampun vaihdot, autohuollon varaamiset yms.), vaimo hoitaa pyykkihuollon ja muut se, jolla sattuu olemaan aikaa. 

Vierailija
22/22 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen vuoden mies on hoitanut melkein kaikki työt. Nyt olen vähitellen ottanut pyykkihuollon haltuuni, mutta kauppareissut on vieläkin miehen hoidossa.

Normaalioloissa ei ole naisten ja miesten töitä. Se tekee, joka ehtii tai huomaa tekemisen tarpeen. Molemmilta onnistuu kokkaus ja halonhakkuu. Minä innostun enemmän pienistä remonttitöistä ja puolisolle nurmikon leikkaaminen on terapeuttista. Ainoa, mihin mies ei tartu ilman käskyä, on pölyrätti. Hän ei vain havaitse pölyä muualla kuin lattialla.

Mitä tulee autoihin, eipä noissa paljoa ole itsellä tehtävää. Tankkauksesta huolehtii se, joka huomaa sen tarpeelliseksi oli kumpi auto sitten käytössä. Huollot hoitaa liike. Pikkukippanan renkaat on omassa tallissa, jos talvi yllättää, ne vaihdetaan yhdessä kotona, normaalisti ajetaan liikkeeseen. Toisen auton renkaat on rengashotellissa ja vaihdetaan aina liikkeessä. Yhteistyöllä hommat sujuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla