Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juot alkoholia?

Vierailija
06.09.2023 |

Olen nyt lähi viikkoina nauttinu useana iltana 25kpl olutta. Miksi?
En tiedä syytä?
Täytänkö tylsyyttä?
Jotain tyhjiötä elämässä?
Puuhaa kyllä olisi. Mutta mielummin narautan olien auki, kun ryhdyn urheiluun tai siivoamaan tms.
Kuhan mietin..

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholista tulee hyvä olo ja asiat tuntuvat luistavan.

Niinpä! Tulee hetkeksi olo, että kaikki on ihan pirun jees! Pääsee "pakenemaan" sitä todellisuutta, että on joitain asioita, jotka on ihan päin vit###a! Ja niihin ei pysty otse vaikuttamaan. Tai itsellä ei niihin ole ratkaisua.

Vierailija
22/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päivän lukuisat askareet on paketissa ja kaikki nukkumassa, saatan nauttia pari lasillista rentouttavaa vähän niin kuin ansaitusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen tuntui, että aivot huutavat sitä hyvänolontunnetta, mutta sitten kun oli tarpeeksi kauan ilman, niin sitä tunnetta ei tullut enää.

Vierailija
24/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholista tulee hyvä olo ja asiat tuntuvat luistavan.

... kommentti suoraan Kaurismäki-elokuvasta...?

Vierailija
25/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurassa olen hauskempi kaljoissa. Tylsyyteen ja välillä stressiin juon. Harrastuksia piisaa moneen lähtöön mutta ei niitäkään voi jatkuvasti harrastaa. T: Työtön työmarkkinatuella. 

Sama, lähinnä kävelen pitkiä matkoja ja nostan painoja. Ei niistä viikkotunteja nyt hirveästi saa kasaan, kyllä sitä sitten alkaa tinata olutta viimeistään "palautusjuomaksi" ja pistää videot pyörimään ja notkuu chateissa pöhnässä jne.

T: Toinen työtön, juuri tuli 400 päivää täyteen

Vierailija
26/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurassa olen hauskempi kaljoissa. Tylsyyteen ja välillä stressiin juon. Harrastuksia piisaa moneen lähtöön mutta ei niitäkään voi jatkuvasti harrastaa. T: Työtön työmarkkinatuella. 

Käytkö baareissa olemassa seurassa hauska? Minulla vastaava tilanne ja ostan niitä "euron kaljoja", en käy baareissa/ravintoloissa. Kotona kalsarikännätessä on hankala olla seurassa hauska.

Vierailija
27/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ennen tuntui, että aivot huutavat sitä hyvänolontunnetta, mutta sitten kun oli tarpeeksi kauan ilman, niin sitä tunnetta ei tullut enää.

Juu! Onkohan tähän nyt vaan koukuttunut "kesätissuttelun" takia!?!

Vierailija
28/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla tule mitään erityisiä oloja. Olen tyytyväinen ja iloinen tapaus ilmankin. Pidän vain mausta ja siitä että se hetki ei tarvitse suorittaa mitään. On minulla muitakin tapoja rentoutua mutta ne kaikki vaatii tekemistä ja menemistä jonnekin.

Vierailija
29/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu! Onkohan tähän nyt vaan koukuttunut "kesätissuttelun" takia!?!

Lopettamalla tisauttelun tekee vähän aikaa mieli tisautella, mutta ei enää vuoden kuluttua.

Vierailija
30/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maun takia. Joisin enemmän ja useammin jos siitä ei tulisi humalaan.

Vierailija
31/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan siitä hetkeksi hyvän olon ja unen päästä kiinni.

Olen myös miettinyt tuota, että oluen juonti yekee hetkellisen hyvän olon tunteen.

Siksi mietinkin mikä on vialla? Miksi en saa kiinni hyvän olon tunteesta muulla tavoin?

Miksi kännistä nauttimisen pitäisi merkitä ettei pysty saamaan hyvää oloa muuten?

Vierailija
32/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös miettinyt tuota, että oluen juonti yekee hetkellisen hyvän olon tunteen.

Siksi mietinkin mikä on vialla? Miksi en saa kiinni hyvän olon tunteesta muulla tavoin?

Miksi kännistä nauttimisen pitäisi merkitä ettei pysty saamaan hyvää oloa muuten?

Hyvä pointti!

Ennen en vain juurikaan juonut. Nyt kiinnitin siihen tänään huomiota, että mielelläni olen tissutellut monena päivänä.

Vierailija
33/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne aivokemiat.

Jos alat käyttää heroiinia, niin et enää saa hyvää oloa edes alkoholilla.

Vierailija
34/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu hyvälle. Tänään join punaviinin ruoan kera..

Vierailija
35/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne aivokemiat.

Jos alat käyttää heroiinia, niin et enää saa hyvää oloa edes alkoholilla.

No heroiinia ei saa kaupasta. Enkä edes tiedä mistä sitä voisi ostaa :) joten taidan tyytyä olueen.

Toivon, ettei kukaan muukaan moisia myrkkyjä käyttäisi. Tosi surullista koukuttua johonkin aineisiin.

Vierailija
36/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maistuu hyvälle. Tänään join punaviinin ruoan kera..

Sama, paitsi että kohta juon punaviiniä herkullisen ruoan kera. Tai tässä nautiskelen pelkkää viiniä ruoan lämpiämistä odotellessa.

Vierailija
37/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ruoan kanssa kuuluu aina hyvä viini tai hyvä olut. Joskus voi myös juhlia ja nauttia muutakin.

Vierailija
38/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho ei 25 vaan 2-5kpl :)

Niinhän se meidän äitikin vähätteli tupakan käyttöään, kun lääkäri kysyi, paljonko menee päivässä. Äiti vastasi 5-7. Sairauskertomukseen oli kirjattu 57 tupakkaa / päivä. Taisi se olla lähempänä totuutta kuitenkin.

Vierailija
39/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Id io ott iko olet kun tahallasi harjoittelet riippuvaiseksi.

Keksi muuta tekemistä, lenkkeile tai harrasta jotain. Mene rivitanssikurssille. Opettele neulomaan.

Vierailija
40/56 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pari vuotta nauttinut illalla ns yömyssyn. En joka ilta, mutta usean kerran viikossa. Päädyin tähän lähinnä sen takia, koska viikonloppuisin on usein töitä, eikä voi nollata silloin kunnolla. Kun pitkin viikkoa napsii annoksen silloin tällöin, niin tulee viikonlopun kiintiö jaettua koko viikon ajalle.

Pitkä työviikko, eli 7-12 päivää töitä putkeen aiheuttaa viikon jälkeen selvästi stressiä ja viimeiset työputken yöt tulee nukuttua huonosti, jos ei rentouta itseään illalla alkoholilla. Ei vain saa kierroksia alas muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi