Käykö parisuhteessa olevat miehet radalla/baarissa
Hei kaikki, jotka asiasta jotain tiedätte. Pyydän vastaamaan oman tiedon pohjalta, en niinkään sen mukaan, miten asian mielestäsi pitäisi olla. Eli käyvätkö parisuhteessa olevat miehet lauantai-iltaisin baareissa/radalla/viihteellä? Tietenkin tiedetään, että jotkut käy, mutta entä omasi tai lähipiirisi lähimmät miehet. Laittaisitko peukun ylöspäin jos käy, ja alas jos ei käy.
Toiseksi jos haluat, niin voitko pohtia, onko tämä joku yhteiskuntaluokkakysymys?
Kommentit (35)
Joskus miesystävä livahtaa kapakkaan multa salaa. Luulee, etten arvaa, mutta helppo arvata, jos on viikonloppuilta, eikä mies vastaa puhelimeen. Muutaman kerran vuodessa näitä tapahtuu, mutta ei mua haittaa. Jos mies haluaa baariin, mies on vapaa menemään baariin. Epäilen silti, että mulle ei oltaisi yhtä suopeita vastaavassa tilanteessa. Joskus puhuttiin asiasta ja mies oli sitä mieltä, että mun pitäisi kysyä lupa. No, en ole menossa kapakkaan yksin tai edes kaveriporukassa, mutta jos olisin, niin en takuulla lupia kyselisi.
Käy. Jokainen tuntemani parisuhteessa oleva mies käy radalla. Jotkut käy muutaman kerran vuodessa, jotkut käy muutaman kerran kuukaudessa.
En käy baareissa. En ole käynyt vuoden 2006 kesän jälkeen.
47mies kirjoitti:
En käy baareissa. En ole käynyt vuoden 2006 kesän jälkeen.
Olen ollut parisuhteessa suurimman osan aikuisikääni, ja käyn baarissa tai yökerhossa useamman kerran kuukaudessa. Nautin musiikista, juomisesta ja yöelämästä. Monet kaverini ovat dj-harrastajia, joten erilaisissa bileissä tulee myös pyörittyä paljon.
Olen kolmikymppinen yliopistokoulutettu mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käy lähes joka vkonloppu, ja välillä molempina päivinä. Eroa mietin...
Ehkä hän vain tykkää kuunnella hyvää musiikkia ja kenties laulaa karaokea.
No räkäkännissä se kotiin tulee, että taitaa ihan olla muut kun hyvä musa mielessä. Konsertit jne ei kiinnosta. Käy lähinnä paikallisissa räkälöissä.
Entinen mies kävi baarissa joka viikonloppu, lopulta myös sekä perjantaina että lauantaina. Erosimmekin sitten, kun ei oikein ollut enää mitään yhteistä elämää.
Nykyinen käy melko harvoin kavereiden kanssa. Ehkä ihan alkuaikoina nykyistä useammin mutta ei silloinkaan mitenkään solkenaan. Itsekin olen joskus lähtenyt mukaan mutta todella harvoin tulee käytyä.
Kavereita tulee ennemminkin kylään tai saatetaan keskenämme juoda viiniä. On usein kivempaa siten kuin baarin hälyssä.
Ihan normaalia käydä silloin tällöin. En käsitä tätä suomalaisten "kotona hiljaa kossua salaa autotallissa".
Eipä tuo oikein käynyt edes ennen yhteistä aikaammekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia käydä silloin tällöin. En käsitä tätä suomalaisten "kotona hiljaa kossua salaa autotallissa".
Onhan se ihan normaalia lähteä sinne pettämään.
Käy miehet silloin kun haluavat miesseuraa. Eli heittää läppää vapaasti ja rennosti ilman emännän myrtsejä katseita ja kommentteja.
- tomppa28
Miehen työpaikalla on tosi usein jotain iltarientoja, melkein joka kuukausi jotain ja kaikissa käy. Parhaan ystävänsä kanssa käyvät muutaman kerran vuodessa viikonloppureissun.
Joskus oon kateellinen, kun mulla ei oikein ole ketään, kenen kanssa lähtisin viihteelle. Työpaikan iltatilaisuuksia ehkä kerran vuodessa ja nekin yleensä sellaisia iltapäivään ajoittuvia. Havahduin asiaan taas kesällä, kun olin yli viikon ihan yksin kotona, oli loma ja olisi tehnyt mieli lähteä terassille, muttei ollut ketään , ketä kysyä seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen työpaikalla on tosi usein jotain iltarientoja, melkein joka kuukausi jotain ja kaikissa käy. Parhaan ystävänsä kanssa käyvät muutaman kerran vuodessa viikonloppureissun.
Joskus oon kateellinen, kun mulla ei oikein ole ketään, kenen kanssa lähtisin viihteelle. Työpaikan iltatilaisuuksia ehkä kerran vuodessa ja nekin yleensä sellaisia iltapäivään ajoittuvia. Havahduin asiaan taas kesällä, kun olin yli viikon ihan yksin kotona, oli loma ja olisi tehnyt mieli lähteä terassille, muttei ollut ketään , ketä kysyä seuraksi.
Mikset käy terassilla yksin? Mihin sitä kädestäpitäjää tarvitsee.
No jos aloittaja kysyy, että onkohan yhteiskuntaluokkakysymys niin ihan näin duunaripohjalta, tuo koulutustaustan maininta tuntuu ihan järkeen käyvältä.
Mutta siis, oma mieheni käy muutamia kertoja vuodessa. Enimmäkseen työpaikan illanviettoja . Osa alaisilleen järjestettyjä, osa esimiestehtävissä oleville. Sitten kerran pari vuodessa ystävien kanssa jossain pubeissa.