Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä maksetaan kaupan "hyllyttäjille"?

Vierailija
31.08.2008 |

En tiedä ammattiryhmän oikeaa nimeä, mutta minkälainen peruspalkka on kaupan työntekijöillä, jotka laittavat tuotteita paikoilleen. Sekä ruokakaupassa että esim. tavarataloissa.

Minkälaisia työvuoroja heillä yleensä on? Mikä on aikaisin vuoro?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimikkeellä menee. Palkka aika huono jos ei ole kuin muutamia tunteja (5-10h) viikossa. Itse olen ollut hyllyttäjänä ja sain mennä itse silloin kun halusin - pari kertaa viikossa , kuorman saavuttua ja silloin kun piti tehdä tilaus / järjestellä... Palkkaa en muista paljonko oli ( silloin oli vielä markka-aika). Työ olisi mielenkiintoinen jos niitä tunteja tulisi tosiaankin ylitse 30h/vko ja sillä palkalla eläisi :)

Vierailija
2/8 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pam---palkkataulukot---paikkakunnat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyllytystä on ehkä puolet työajasta. Vuorot on 7-13 tai 6-14 (mä teen 7-15). Palkka on 9,86e/h ja joulukuun alusta nousee yli kymppiin/tunti.

Vierailija
4/8 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hyllyttäjä saa saman palkan kun esim, kassat, palvelutiskityöntekijät, maito, hevi jne.. Se palkka menee työvuosien ja koulutuksen mukaan. Esim. merkonomi saa 2. vuode myyjän palkan automaattisesti, tai jos on ollut jo vuoden kaupassa töissä. Se 2. vuoden palkka on mulla 9,19 €, se ekan vuoden on kai euron vähemmän...

Vierailija
5/8 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorot voi alkaa aika paljonkin ennen kaupan aukeamista, tai jatkua sulkemisajan jälkeen. Riippuu myymälästä.

Vierailija
6/8 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kertoa jotain muuta työvuoroista? Onko esim. viikko aina aamuvuoroa, ja sitten iltavuoroa, vai sekä että? Onko heillä yleensä viikkotuntimäärä 40h vai reilusti alle?

Vierailija
7/8 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyllyttäjän töitä, eli en missään tietyssä liikkeessä pitempään. 2

Vierailija
8/8 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä mikä heidän oikea nimikkeensä on, kuulin jostain että ei ole hyllyttäjä vaan jokin muu.