Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hain just ps 5 konsolin

Työtön mies
06.09.2023 |

Asensin kaikki, nyt vaan pelejä pitäis hommaa. Odotan Gta 6 peliä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, ettet vaan makaa sohvalla juoden kaljaa. Arvostan kaltaisiasi työttömiä.

Aion maksaa konsolin tämän vuoden puolella kokonaan joten ei ole kaljarahaa.

Vierailija
22/28 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi mieli tilata PS5. Olen töissä käyvä nainen jolla yksi aikuinen lapsi, että ei ole edes nuoria lapsia joita varten sen hommaisin. Pelattaisiin tyttären kanssa GTA:ta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuu varmaan tuonne 2025 asti odottelemaan. Onhan sitä tässä jo useampi vuosi odoteltu. GTA V on ihan jees taas pitkästä aikaa ps5:lla.

Sekin on saletisti woketettu pilalle.

Vierailija
24/28 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna tulee gta 6. Pakko tulla. Sitten kun eka traileri julkaistaan niin menee 4-5 kk että peli tulee kauppoihin. Itse odotan myös sitä todella paljon.

Vierailija
25/28 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo gta V oli täynnä vasemmistopaskaa ja rasismista sössöttämistä. Voin vain kuvitella paljon sitä on tuossa kutosessa.

Vierailija
26/28 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo gta V oli täynnä vasemmistopaskaa ja rasismista sössöttämistä. Voin vain kuvitella paljon sitä on tuossa kutosessa.

Teikäläisille onkin naureskeltu ympäri nettiä viime päivät xD

Teikäläisille on naurettu aina ja joka paikassa.

Vierailija
27/28 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gta on paras peli. Call of dytyy pelasin joskus modern warfarea mutta sen jälkeiset pelit olleet ihan tylsiä. Olen katsonut youtubesta millaisia ne edelliset on niin en ole ostanut koska tylsii olivat enkä maksa 60 euroa surkeesta pelista jota voi pelata vain kerran. Sitten annoin ps 4 konsolini veljeni lapselle joka oli 8 vuotias. Nyt en ole muutamaan vuoteen pelanut mitään pelejä ja tänään sain ps 5 konsolin. Oon vaan kalastellut tässä pari viime vuotta.

Vierailija
28/28 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo kyllä hämmästynyt miten sitä peliä on voitu kehittää 10 vuotta. Sen pitäisi olla sitten todella mahtava ja pelattavaa pitää olla 400 tuntia ainakin. Ostan sen kyllä ja pelaan heti.