Onko se turn on, vai turn off, jos nainen ei ole koskaan käyttänyt Tinderiä?
Tavannut livenä tosielämässä kaikki kumppanit. Ja toivoo mieheltä samaa, eli ei roiku deittiäpeissä eikä harrasta ihmisshoppailua netissä?
Kommentit (7)
Turn-on. Luulen että tinderöinti on juuri tuota ihmisshoppailua. Kammottavaa touhua ja harvat osaa hyvin käyttäytyä...
Vierailija kirjoitti:
SUn kyselyt on turn off
Mitkä kyselyt? Joka päivä saa iltapäivälehdistä ja täältä lukea Tinder sitä Tinder tätä.
Tuntuu että kaikki on joko olleet siellä, tai ovat siellä. Eron tullessa ekana ladataan Tinder jos sitä ei ole jo ollut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Turn-on. Luulen että tinderöinti on juuri tuota ihmisshoppailua. Kammottavaa touhua ja harvat osaa hyvin käyttäytyä...
Sama juttu miehissä. Paitsi ihmisillä on tapana valehdella joten en oikein pystyisi sinisilmäisesti uskomaan ettei mies ole ollut Tinderissä.
Jos haluaa sängyssä oikein kunnolla kokeneen naisen, niin se varmaan on turn-off.
Jaa. Ihan samoja ihmisiä siellä tinderissä on kuin mitä kaduilla kävelee. Ainut ero on se että kaduilla kävelee paljon muitakin. Tinderissä kaikki etsivät, jotain. Itse en olettanut olevani ihan niin onnekas että elämäni rakkaus kävelee kadulla vastaan. Olin valmis sille mahdollisuudelle että hän löytyy jostain kauempaa. Kuten kävikin.
SUn kyselyt on turn off