Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lindtman: "Puoluesihteeri Näkkäläjärvi ei ole syyllistynyt rasismiin".

Vierailija
06.09.2023 |

Toimittaja: Entäs tämä, kun hänet on tuomittu eläinoikeusrikoksesta ja ilkivallan teosta?
Antti: Niin aivan kuten juuri sanoin, puoluesihteeri Näkkäläjärvi EI ole syyllistynyt rasismiin. Mutta kuka on syyllistynyt rasismiin? Ministerit. He ovat rasismiin syyllisiä. Ei puoluesihteeri Näkkäläjärvi.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009829266.html

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla naapuri - mahdollisesti erilaisella etnisellä taustalla - josta haluaisit päästä eroon?

Näkkäläjärvi Executive Outcomes Oy auttaa sinua ongelmassasi.

Vierailija
42/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi olla Antin tai mikki Hiiren päätettävissä ovatko he rasisteja vai eivät. Se on muiden ja ensisijaisesti kansalaisten päätettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö on näkkäläjärven ainoa hyve ettei ole syyllistynyt rasismiin? Ainakin Lindtmanin mielestä. Järkyttävää että tuo rasismi on kaikki kaikessa demareille!

Vierailija
44/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Lindtman ohjelmoitu robotti? Toimittaja kysyy eläinten psykopaattisesta kiduttamisesta, Lindtman vastaa: Näkkäläjärvi ei ole rasisti. Toimittaja: Mutta mites tämä sadistinen kissanpentujen kidu.. Lindtman keskeyttää lapsen kiukulla: Ei ole rasisti! Minäkään ei rasisti! 🤖😐

No Sanna ja Antti on molemmat samasta tehtaasta, nyt ollaan paikattu tuo ikävä bugi joka johti holtittomaan juhlimiseen ja uhriutimiseen. Odottakaahan kun saadaan päivitys 7.43 ulos, siinä pitäisi olla korjattu tämä vastuunpakoilu.

Vierailija
45/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkkäläjärven rikosten motiivi oli rasistinen. Ainakin uhri taisi olla vähemmistöä.

Romaninainen - ja ajatelkaas, että näkkäläjärvikin on itse lappalainen, joten myös vähemmistöä, aikanaan myös väheksittyä sellaista.

Eikä mitään sympatiaa toista väheksittyä kohtaan.

Mökki vaan palamaan ja kissat palasiksi ilman mitään syytä.

🙀🙀🙀💨🔥👹👹👹

Jos tämä ei ole pahuutta, mikä on?

Vierailija
46/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tikulla silmään joka vanhoja roomalaistervehdyksiä muistelee!

t. Näkkäläjärvi & Lindtman

Vierailija
47/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purrakin voi ruveta vastaamaan asian vierestä. Ja Orpo. Antaa palaa vaan!

Toi on jo niin naurettavaa.

Niin, onhan se naurettavaa. Mutta todellisuudessa se on vakava asia, sillä tuollainen harhaisuus on merkki sairaudesta, joka ääneen lausuttuna ei mene julkaisuseulasta läpi.

Vierailija
48/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso-Antti ja Näkkäläjärvi.

Nadsi ja kissantappaja.

Näistä kahdesta häjystä kerrotaan vielä kansan-tarinoita iltanuotioilla parinsadan vuoden päästä, ja pelotellaan tottelemattomia lapsia tottelevaisiksi.

Vierailija
49/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan. Kissojen omistaja oli romani.

Vierailija
50/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä nainen sanonut että häntä kiusattu ja haukuttu koska on asunut ruotsissa ja hevoskauppiaan tytär eli itsellä tulee mieleen että hän on romani..

Totta.

Ja hänet näkkäläjärvi yritti polttaa elävältä mökkiinsä kissojensa lisäksi.

Vierailija
51/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso-Antti ja Näkkäläjärvi.

Nadsi ja kissantappaja.

Näistä kahdesta häjystä kerrotaan vielä kansan-tarinoita iltanuotioilla parinsadan vuoden päästä, ja pelotellaan tottelemattomia lapsia tottelevaisiksi.

Kissavalkialla? T: Näkkis

Vierailija
52/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti, kyllä se oli rasistinen teko.

Vierailija
53/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rasse, mutta on kiduttanut ja tappanut kissan. Hienoo.

Vierailija
54/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä haastattelu on aivan järjetön. Sitä paitsi tekojannilmeiesti OLI rasistinen! En voi enää ottaa opposition jatkuvaa rasismitylytystä vakavasti. Inhottaa nähdä heidän tekopyhyyttään haastatteluissa. Ja olen itse vasemmiston äänestäjä.

He eivät näytä huomaavan malkaa omassa silmässään, vaikka heidän äänestäjänsäkin ovat heihin epätoivoisesti yhteydessä, että minkä teitte! Olen ollut itse aktiivisesti yhteydessä demareissa 30 henkilöön, olen saanut yhden vastauksen. He eivät toki saa sanoa olevansa samaa mieltä, että virhe tuli tehtyä. (Muutenhan kansalainen jakaisi sen vastauksen mediaan ja joutuisivat johdon puhutteluun.)

Todella harmi. Keskustelu rasismista on sinänsä aiheellista, mutta se on saanut melkoiset mittasuhteet joissain tapauksissa enkä ihmettele, että kansa jo väsyy aiheeseen, joka on dominoinut ajankohtaisohjelmia koko kesän. Nyt medialle on tarjoiltu tällainen herkkupala, että voisi käydä haastamaan oppositiotakin vielä pahemmasta synnistä, mutta yhä rasismi on ykkösaihe. Media ei hoida tehtäväänsä.

Vierailija
55/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- He ruiskuttivat spraymaalia nukkuvien kissanpentujen silmiin ja juoksivat niiden perässä metsään. Sitten he teloivat kissat kituviksi. Sen jälkeen he sytyttivät risuilla nuotion ja ryhtyivät polttamaan pentuja. Lopulta he heittivät spraymaalipulloja tuleen, niin että kissat räjähtivät.

Ritva kertoo soittaneensa itse poliisit paikalle.

- Sitten minä vasta tajusin, että mitä oli tapahtunut, kun löysin emokissan kituvana palavasta nuotiosta. Siinä vaiheessa soitin poliisit paikalle. Silloin oli minun 50-vuotissyntymäpäiväni. Siitä tuli surujuhla otin sen todella raskaasti.

Rouvan mukaan mökki oli myös tuhottu. Saman todistavat poliisin kuvat rikospaikalta.

- Astiakaappi oli vedetty alas sekä uuni oli laitettu päälle, jotta mökki palaisi. Onneksi olin katkaissut sähköt ukkosen takia edellisenä iltana.

Ritva kertoo kissojen tappamisen olleen joka kesäinen ilmiö.

🙀🙀🙀🙀🗡🗡🗡💥🔥👹👹👹👹

Vierailija
56/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö on näkkäläjärven ainoa hyve ettei ole syyllistynyt rasismiin? Ainakin Lindtmanin mielestä. Järkyttävää että tuo rasismi on kaikki kaikessa demareille!

Yrittävät viedä vihreiden äänestäjiä.

Vierailija
57/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Antilta on kysytty asiasta? Siksikö, että rasisti tunnistaa toisen samanlaisen?

Vierailija
58/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin demari, vaatisin puolueen johdon vaihdettavaksi heti ennen kuin kannatus on vihreiden alapuolella.

Vierailija
59/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan. Kissojen omistaja oli romani.

Jep, rasistinen motiivi

Vierailija
60/147 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttavat romanin kissat, yrittävät polttaa asunnon ja sitten uhkailevat hiljaiseksi koska lapin mahtisuku.

Ei rasistista motiivia.

Tuollaisista miehistä on tehty jännitystrillereitä missä rikkaan suvun vesa tekee alueella mitä haluaa ja joku vihdoin laittaa vastaan.