Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä valkoviini sienirisottoon?

Vierailija
06.09.2023 |

On niin kauheasti mistä valita enkä ymmärrä niiden päälle juurikaan, osaatteko ehdottaa jotain hyvää ja halpaa valkoviiniä sienirisottoon?

Kiitos.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libis

Vierailija
22/30 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva riesling sopii varmaan parhaiten. Kannattaa mennä rohkeasti kysymään suosituksia henkilökunnalta, Alkossa olen ainakin itse saanut aina mukavaa ja osaavaa asiakaspalvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorista lirautat niin johan tulee hyvää!

Vierailija
24/30 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.alko.fi/tuotteet/004951/Villa-Anna-Soave-2022/, tuota me normisti risottoon tyrkätään. Tosin meidän lisuke on usein miten äyriäiset, eli siksi tuolaline vähän sitruksinen valkkari.

Vierailija
25/30 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina alkoholitonta, ei oo maussa eroa alkoholilliseen. Ihan ruokakaupassa myydään pienissä pulloissa

Vierailija
26/30 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ruokaan mitä sattuu olemaan. Jos ostamalla ostan niin ihan perus gato negrot on menny mukisematta vaativampiikin suihin ruuan seassa :D

Vierailija
27/30 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös sienirisottoon menee Villa Annaa; se on sopivan kuiva ja mineraalinen.

Vierailija
28/30 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan aina alkoholitonta, ei oo maussa eroa alkoholilliseen. Ihan ruokakaupassa myydään pienissä pulloissa

Minä laitan lähes aina pelkkää kasvislientä, joskus viinietikkaa ja ihan hyvää tulee. Valkoviini maistuu paremmalta lasista, eikä se viinin maku ihan oikeasti moneen suomalaisista aineksista tehtyyn risottoon edes sovi.

Vierailija
29/30 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pullo suomen suosituinta valkoviiniä Koskenkorvaa siitä 1rkl risottoon loppu juo kokkaillessa risoton voit heittää roskikseen ja mennä pitsalle.

Vierailija
30/30 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chablis on aina hyvää.

Joo juotavaksi, mutta en kyllä risottoon laittaisi noin hyvää viiniä.