Mikä yksi asia on parasta siinä kun on lapsia?
Saa valita vain yhden asian. Mikä yksi asia on parasta siinä, kun on lapsi/lapsia?
Kommentit (12)
Ei tarvitse ikinä olla yksin jos kasvattaa lapset hyvin.
Omien aikuisten lasten kanssa on ihan mahtavaa istua iltaa.
Se, kun tajuaa olevansa osa sukupolvien ketjua, näkee rakkaidensa piirteitä omassa lapsessaan. Ja silti lapsi on aivan omanlaisensa, mahtava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Se, kun tajuaa olevansa osa sukupolvien ketjua, näkee rakkaidensa piirteitä omassa lapsessaan. Ja silti lapsi on aivan omanlaisensa, mahtava tyyppi.
Tämä! Lastenlasten myötä tämä oikein iskostuu!
Se pakahduttava rakkaus sitä pientä ihmistä kohtaan.
Voi opettaa jollekin ihmiselle elämästä. Sen voi tutustuttaa kirjoihin ja musiikkiin, opettaa sille taitoja joita se tarvii elämässä.
Jos se on kiva tyyppi ja jaksat kasvattaa, niin sulla on kivaa sen kanssa. Sillä on vitsejä ja upeita ajatuksia, joita haluat kuulla. Se rakastaa sua ja ihailee, se haluaa viettää aikaa sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä nään sen saman sisarusten lapsissa ja tuntuu todella pahalta ettei kukaan ole halunnut minun kanssa perustaa koskaan perhettä ja nyt olen jo liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Voi opettaa jollekin ihmiselle elämästä. Sen voi tutustuttaa kirjoihin ja musiikkiin, opettaa sille taitoja joita se tarvii elämässä.
Jos se on kiva tyyppi ja jaksat kasvattaa, niin sulla on kivaa sen kanssa. Sillä on vitsejä ja upeita ajatuksia, joita haluat kuulla. Se rakastaa sua ja ihailee, se haluaa viettää aikaa sun kanssa.
Piti sanoa vaan YKSI asia. Näkee kyllä että lisääntyminen tyhmentää, tutkittu juttu
Lapsien kanssa pysyy vahvasti arjessa kiinni.
Se, että aina on seuraa.