Ovatko lapsiinsekaantujat vankilassa alinta pohjasakkaa?
Kommentit (47)
Ja parhaiten vartioituja, näillä on jopa paremmat oltavat ku muilla vangeilla.
Ei, kyllä ne on eläinrääkkääjät palstan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja parhaiten vartioituja, näillä on jopa paremmat oltavat ku muilla vangeilla.
Kaikki tuommoisethan ovat pelkääjien osastolla.
Eiköhän kaikki ihmisiin jollain tavalla kajoavat ovat sitä alinta pohjasakkaa. Jotkut vaan luulevat olevansa parempia, kuin toiset
Niistä tulee vankilan Bee Gees -laulajia.
Eli mielestänne rikollisilla on paras oikeustaju? Miksi he itse ovat vankilassa?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki ihmisiin jollain tavalla kajoavat ovat sitä alinta pohjasakkaa. Jotkut vaan luulevat olevansa parempia, kuin toiset
Tässä puhuttiinkin vankiloiden sisäisestä hierarkiasta. Onhan se nyt eri menoa ampua jotain kilpailevaa rikollista katkaistulla haulikolla kun rais kata joku 10-vuotias. No ovat nuo nyt eri kategoriaa tietysti vankilan ulkopuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestänne rikollisilla on paras oikeustaju? Miksi he itse ovat vankilassa?
Eihän suojattua elämää vuosikymmenet elänyt sosiaalidemokraattinen palstamamma ole paras taho kertomaan, mitä Hämeenlinnassa tapahtuu.
ihon väri niitä suojelee ja eva biaude
Jos ovat tummaihoisia, vaaleammat vankitoverit osoittavat rispektiä: "Samoja vihervassareita mekin ollaan bro"
Vierailija kirjoitti:
Aiheeseen liittyvää tilastotietoa: https://shorturl.at/rBLY3
VAROITUS: GOATSE-KUVA!
kyllä. yleensäkkin seksuaalirikolliset ja joskus sakkovangit.
Vankiloissa on omat moraalisäännöt ja ne ei mene aina yksiin siviililain kanssa.
Lapsiin sekaantujat ovat vankilamaailmassa alinta kastia ja niitä rangaistaan. Jammukin oli istutettu kiukaalle.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on tietty hierarkia, eikä minkäänlaista oikeudentajua. Ne ovat vankilassa, koska ovat joka sorkka loukanneet muiden ihmisten perusoikeuksia.
Useimmilla pahoja mielenterveysongelmia, älyllinen kehitysvamma tai persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän suojattua elämää vuosikymmenet elänyt sosiaalidemokraattinen palstamamma ole paras taho kertomaan, mitä Hämeenlinnassa tapahtuu.
No jos luotat niiden vankien oikeustajuun niin muista, että noin puolet on ulkomaalaisia ja naisten vankilassa pedofiilit on huipulla
Entä jos jollakin rikollisryhmän ylimmällä pomolla on pedofilisia taipumuksia, eikä hän peittele niitä. Onko hän asteikon pohjalla vai huipulla? Osaako joku criminal mastermind palstamamma kertoa minulle oikean vastauksen?
krak kirjoitti:
kyllä. yleensäkkin seksuaalirikolliset ja joskus sakkovangit.
Jotkut vielä sitten keulivat linnareissullaan, kun ovat istuneet sakoista muutaman kuukauden :D
Tottakai, ja naisia kohtaan tehdyt rikokset. Monissa valtioissa esim. Jenkeissä oma rotu tapatttaa tälläsen ihmisen pois keskuudestaan koska se luo huonon kuvan koko rodulle.