Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi joutuisi sairaalaan esim viikoksi niin tulisitko kotiin ja kavisit vain katsomassa lasta? Minusta tuntuu etta en voisi jattaa lasta vieraaseen paikkaan yksin joten halu

Vierailija
21.12.2006 |

aisin olla siellä melkeimpä kokoajan. Lapseni 3v ja 5v

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 1,5v.

Vierailija
2/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kaksi lasta, pitäishän sitäkin nähdä. Mutta tottakai sairas lapsi vieraassa ympäristössä kaipaa enemmän vanhempiaan. Jos saisin päättää ja olosuhteet sallisivat, olisin sairaalassa mahd. paljon ja kävisin päivittäin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olisin sairaalassa useamman tunnin ja muuksi ajaksi pyytäisin sinne mieheni tai jonkun isovanhemmista lapsen kaveriksi.

Vierailija
4/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni 2v oli juuri keuhkokuumeen takia sairaalassa 5päivää! OLin siellä yöt ja päivät,mies tuli illaksi että pääsin pesuille,syömään ja rauhottumaan ja sitten taas takas! Tämä ei johdu siitä että epäilisin hoitohenkilökuntaa vaan yksinkertaisesti en kyennyt jättämään lastani sinne yksin!

Vierailija
5/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla sairaan pienen kanssa koko ajan sairaalassa se ei onnistunut. Imetin vielä ensimmäisellä jaksolla ja pumppasin kotiin mennessä maidot valmiiksi poissaoloni ajaksi. Mut se tunne on kauhean ahdistava, kun kahdessa paikassa pitäisi olla samaan aikaan!! Todella riittämätön olo:( Olin ensin pari yötä siellä ja päivällä kahden muun lapsen kanssa (eivät saaneet tulla sairaalaan kun oltiin erisyksessä), ja loppupätkä yöt kotona ja aamusta iltaan sairaalassa. Rankkaa oli koko perheelle:( Onneksi pikkuinen toipui!

Vierailija
6/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kotona isomman kanssa ja kävivät päivittäin vierailulla.

Minä söin ja peseydyin sairaalassa. Sängyn vieressä nukuin patjalla. Oli kyllä stressaavaa aikaa =(

Vierailija
7/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...juniorin kanssa sairaalareissuilla. pisimmillään 11 vuorokautta yövyin sairaalassa yhteen putkeen ja tämä 200 kilometrin päässä kotoa. Ei pässyt mies kuin kerran käväisemään, joten ruokailuja lukuunottamatta 24 h pojan kaverina.... Mua ei olis pakollakaan saanut jättämään lasta sinne yksin!

Isomman lapsen hoito on ollut tosi vaikeeta järjestää, mutta kaikki oninstuu, kun on pakko...Ens keväänä tulossa jo 5. reissu...

Vierailija
8/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien ikäero vajaat kaksi vuotta. Kun olivat pieniä järjestettiin niin että kotona oli hoitaja terveelle, mummo ja ukki tai siskoni.

Lasten kasvaessa oli eskari-iässä sopiva aika jättää lapsi yöksi sairaalaan hoitohenkilökunnan valvovan silmän alle. Pienempänä en voinut jättää sairaalaan kuin ehkä pariksi-kolmeksi tunniksi ilman tuttua aikuista, tuona aikana kävin kotona suihkussa ja seurustelemassa toisen lapsen kanssa.

Taisi olla niin että jonkun yön siskoni vietti potilaan kanssa sairaalassa.

Vierailija
9/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sairaana vieraassa ympäristössä tarvitsee ehdottomasti turvakseen tutun ja rakkaan aikuisen. Aikuisestakin tuntuu kurjalta olla sairaalassa - entäs sitten lapsesta!

Vaikea joskus voi olla järjestää, mutta pitää vaan vaatia!

Mun lapsi oli sairaalassa vuoden vanhana, ja nukuttiin siellä vierekkäin lattialla. Patjat vietiin päiväksi varastoon.

Siskoni oli pienenä jätetty yksin sairaalaan, ja hän muistaa sen yhä ihan kauheana kokemuksena. Oli muutaman vuoden vanha tuolloin. Muistaa yhä, miten jäi yksin pimeään. Hui kauheeta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan