Ihastus ei päivitä instaa
Ätsyttävää, kun ei tuu postauksia tai stooreja.
Ei oo mitään stalkattavaa
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se teidän stalkkaus on juuri syy tähän ettei päivitä. Mä olen itse harkinnut kokonaan somesta poistumista, että pääsen eroon stalkkerista. Tai sitten vaan estän sen.
Jos sulla on julkinen tili, se antaa ihan jokaiselle mahdollisuuden katella sun kuvia jne. Vainoaminen ihan erikseen, se on tuomittavaa.
Miksi kukaan haluaa julkisen tilin? Joku esittelytarve itsellä? Siis tarkoitan jotain tavista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se teidän stalkkaus on juuri syy tähän ettei päivitä. Mä olen itse harkinnut kokonaan somesta poistumista, että pääsen eroon stalkkerista. Tai sitten vaan estän sen.
Jos sulla on julkinen tili, se antaa ihan jokaiselle mahdollisuuden katella sun kuvia jne. Vainoaminen ihan erikseen, se on tuomittavaa.
Miksi kukaan haluaa julkisen tilin? Joku esittelytarve itsellä? Siis tarkoitan jotain tavista.
Muutamilla on. Kai sitten löytää helpommin ystäviä tms
Kerran klikkasin vahingossa tilin julkiseksi ja se hyväksyi siinä samassa kaikki kaveripyynnöt samalla kaikki maailman botit ja ahmaranit.
Vierailija kirjoitti:
Minä poistin ison osan ns stalkkereista ja poistin sisältöäkin. Koko tiliä en viitsi poistaa mutta nyt se on ainakin hyvin tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te edes puhutte? Ennen kontaktoitiin ihastuksia ihan toisin.
Aikaa ennen someja varsin suoraan mentiin kertomaan ihastuksesta tai sitten kaveri meni ja kertoi.
En minä ainakaan mennyt. Pidin ihastukset omana tietonani.
Vierailija kirjoitti:
Siis kehen te olette ihastuneita? Johonkin tuntemattomaan? Itse olen rakastunut ja sydänsuruinen. Haluan ex-mieheni takaisin, mutta en tiedä miten. Hän ei päivitä mitään mihinkään eikä vastaa yhteydenottoihini. :(
Työkaveriin :-)
Vierailija kirjoitti:
Kerran klikkasin vahingossa tilin julkiseksi ja se hyväksyi siinä samassa kaikki kaveripyynnöt samalla kaikki maailman botit ja ahmaranit.
Tätä just tarkoitan, että en käsitä miksi joku haluaa julkisen tilin ja saa kaiken maailman riesat seuraajiksi. Seuraajia on joo, mutta minkälaisia. Kaikkea sitä ihminen turhuudessaan haalii. Jotain itsetunto-ongelmia kenties?
:(