Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen m35 toisella kierroksella ja voin sanoa, että väite naisten nirsoudesta on paskapuhetta

Vierailija
05.09.2023 |

Olen ihan tavallinen, työssäkäyvä mies. Ei erityistä ulkonäköä eikä miljoonaomaisuutta. Silti naisia riittää Tinderissä ja muualla. Uskoisin, että syy on se, että jaksan jutella naisten kanssa ja kuunnella naisia, enkä ole heti ehdottamassa seksiä. Senkin aika tulee vielä jossain kohtaa suhdetta tietysti. Tämän on moni nainen jopa suoraan sanonut. Pointti on kuitenkin, että kokemukseni perusteella väitän, että normaalisti käyttäytyvistä 30-40-vuotiaista miehistä on pulaa eivätkä pariutumishaluiset naiset ole mitenkään nirsoja.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40+ nainen ja kyllä todellakin olen nirso. Mielummin olen ilman kuin huolin mitä vain.

Vierailija
22/23 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus on paskapuhetta.

Vaikka seksiä ei vonkaa niin siinä päätyy vain kaverivyöhykkeelle.

Älä kaveeraa. Hengaat vaan ukkojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis komea.

Monet meistä ovat esim. Tinderissä pitkään emmekä saa kuin muutaman matchin, jos sitäkään.

Monella teistä iki-sinkuista miehistä on hoitamattomia riippuvuuksia,mt-ongelmia,velkaa ja kytevä naisviha. Tämän vahvistaa "rohkeiden" sinkkumiesten pykäämät Youtube kanavat. Jokaiselta löytyi vähintään yksi edellä mainituista.

Sama homma feministinaisilla. En ole ikinä tavannut feministinaista, jolla ei olisi ollut vähintään itsetunto-ongelmia, mutta yleensä pahempia mielenterveyden häiriöitä.

Eiköhän Suomessa ylipäätään ole aika vaikea löytää ihmistä, jolla ei olisi jonkin tason itsetunto-ongelmaa. Jos tuollainen on este suhteen muodostumiselle niin aika korkealla on rima. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme