Joensuulaiskoulu päätti kerätä puhelimet pois oppitunneiksi ja työrauha parani kertaheitolla historianopettaja kokee voivansa taas opettaa
Hyvä se onkin, jos oppilaat tottelee noin helposti ja antaa puhelimen pois.
Mutta kun on sellaisiakin opettajia jotka ei saa oppilailta puhelinta pois eikä välitä vaikka oppilas räplää sitä tunnilla, vaikka käytössä olisikin tuo puhelinkielto tunneilla. Tiedän nimittäin tällaisiakin tapauksia olevan.
Kommentit (4)
Tuohan on hyvä juttu. Aivan liikaa tuijotetaan nykyään puhelimia.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja voi taas opettaa...
Luuleekohan herra opettaja itsestään nyt vähän liikoja?
Vieläkin muistan ne koulun historian tunnit, joilla olin nukahtaa, kun piti opettajan puhetta kuunnella. Joskus iltapäivällä nukahdinkin, ja se taisi loukata opettajaamme syvästi. Tämä oli kauan ennen kuin kännyköitä oli olemassakaan. Opin ainoastaan itsekseni lukemalla, ja kouluopetus oli ihan turhaa. Historiankin numero oli aina hyvä, vaikka tunnit torkkuessa menikin.
Olisit ollut hereillä tunneilla, niin olisit päässyt vähemmällä lukemisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin muistan ne koulun historian tunnit, joilla olin nukahtaa, kun piti opettajan puhetta kuunnella. Joskus iltapäivällä nukahdinkin, ja se taisi loukata opettajaamme syvästi. Tämä oli kauan ennen kuin kännyköitä oli olemassakaan. Opin ainoastaan itsekseni lukemalla, ja kouluopetus oli ihan turhaa. Historiankin numero oli aina hyvä, vaikka tunnit torkkuessa menikin.
Olisit ollut hereillä tunneilla, niin olisit päässyt vähemmällä lukemisella.
Ei toimi. Minä nyt vain opin parhaiten lukemalla, ja tykkään lukea.