Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja alkuraskauteen, Kiitos!

21.12.2006 |

Hei, kaipaisin nyt vähän neuvoa=)

Olen raskaana 8+4 tänään tullut vaaleanpunaista verta hiukan pyyhkiessä ja vähän alushousuihinkin?? Huonoolo ja vatsakipu ovat myös.

2003 olen saanut keskenmenon runsaalla verenvuodolla. 2004 syntyi terve poika jonka alkuraskaudessa tuli pyyhkiessä ihan samanlailla vaalpun. verta viikolle 16 asti. mutta kaikki meni lopulta hyvin.

Tuntuis että kaikki on ok mutta silti mielessä pyörii myös toinen vaihtoehto!

Mitä mieltä olette?

Yst terveisin pähkinä, La 5.8.07

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäisin vielä että tänään olen koko päivän kantanut raskaita tavaroita, toivottavasti ei johdu nyt siitä=(

Vierailija
2/5 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi johtua myös siitä;)

Esikoiselta tuli alussa rusehtavaa vuotoa, nyt kolmannella kerralla tullu pariinkin otteeseen. Toisella kertaa tais olla viikkoja jo 13+.

Kyllähän nuo vuodot ihan normaaleja on, ellei tule ihan reilusti punasta verta. Ja sillonki voi vielä kaikki olla hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan tulee aina niin epävarma olo kun sattuu tämmöistä.. toivotaan parasta=)

Vierailija
4/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

päätin tänään käydä tarkistuttamassa vaikka vuotoa olikin vain vähän ja keskenmenohan se silti oli. luultavasti tuulimuna koska ultrassa näkyi vain istukka ja pussi..

yhdeltä nukutettiin kaavittiin ja neljältä pääsin jo kotiin vointi on hyvä onneksi=)

paha mieli vaan kun taas piti käydä näin!

ehkäpalailen iloisimmissa merkeissä joskus uudestaan.

onnellista odotusta kaikille=) HYVÄÄ JOULUA=)=)

Vierailija
5/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohdunulkonen, ni onneks selvis jo nyt (jos jotain positiivista haluaa löytää).

Hyvää joulua kuitenkin ja parempaa onnea ensi vuodelle:)